Tori ostajat

Anonyymi

Mitä nää kummat torin ostajat,jotka laittavat osoitteen,muttei mitään maksu suunnitelmaa kerro, eivätkä hoida tilitystä, että pääsisi postittamaan. Jää myös seuraamaan keskusteluun mykkänä eikä kirjoita kuitenkaan mitään ja sitten hetkeksi paikalla valo sammuu ja kohta taas syttyy vihreäksi. Aamulla on vihreänä myös,muttei vieläkään tietoa maksusta, mutta seuraa kyllä keskustelussamme,koska vihreä valo taas palaa.? Kaikki myynnit on menneet aina niin että reippaat ostajat yleensä Laittavat rahan samantien ja pääsen postiin. Rupeaakohan tällaiset tapaukset jotenki pelkäämään huijatuksi tulemista ja siksi jumittuvat.Torissakin pitäis olla arvostelut myyjistä,niin ihmisiin voi luottaa.

5

205

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

varmaan odottavat että sattuu kohdalle myyjä, joka laittaa tavaran postiin, ennen kuin edes maksu näkyy tilillä.

• Anonyymi

Tässä tapauksessa olin sanonut että postitan heti kun maksu näkyy ja se sopi hänelle,muttei mitään tietoa miten ja milloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa olin sanonut että postitan heti kun maksu näkyy ja se sopi hänelle,muttei mitään tietoa miten ja milloin.

Se on ristiriitaista sekin kun torissa neuvotaan että ei lähetystä ennen maksua,eikä maksua ennen lähetystä,niin aiheuttaa ongelmia luottamuksiin,pitäisi olla joku myyjien palaute osio siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ristiriitaista sekin kun torissa neuvotaan että ei lähetystä ennen maksua,eikä maksua ennen lähetystä,niin aiheuttaa ongelmia luottamuksiin,pitäisi olla joku myyjien palaute osio siellä.

Kehujakin on ,sillä mitä oon monesti pelejä myynyt nuorille miehille,niin hoitavat asian kiitettävän reippaasti ja kohteliaasti.Ovat selkeitä tiedoissa ja kauppa sujuu ongelmitta.

• Anonyymi

Tajuutko ollenkaan ettei kaikki haluu oikeita osoitteita ja numeroita laittaa jos osto tapahtuu kasvotusten?
      Tehnyt paljon ostoja ja myyntejä keskustelujen pohjalta.Vielä ei oo ollut kuin pelkkiä hyviä kauppoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      269
      1082
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      890
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      228
      860
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      79
      733
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      717
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      100
      624
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe