Huhtasaari Euroopan tulonsiirtounionista:

"PS:n euroedustaja Laura Huhtasaari sanoi Satakunnan Kansassa 21.2.2020, että hänen mielestään kommunisteja ovat enemmän tai vähemmän kaikki keskustasta vasemmalle. Tai oikeastaan vielä useampikin.

– Nykyisin myös kokoomuslaiset alkavat olla. He ovat puun ja kuoren välissä. Menettävät kannatustaan vihreille ja persuille. Ollapa kokoomuksen johtaja, Huhtasaari maalaili.

Huhtasaari perusteli näkemystään kommunismiin luisuvasta Euroopasta sillä, että on muodostunut tulonsiirtounioni, jossa on nettomaksajia ja saajia.

– Meidän pitäisi luoda sellainen ympäristö, jossa ihmiset voivat kukoistaa. Kommunismissa sellaista ei ole, kun kansat eivät ole vapaita. Korporaatiot ja sosialistit ovat löytäneet toisensa. Tämä on sosialistinen projekti."

///

Mitään lisäämättä tahi poisottamatta. Yllä olevan ääneen sanominen on myrkkyä talouseliitin agendalle ja siksi maksetun median ns politiikan toimittajat kilvan Huhtasaarta kalvavat.

9

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kokoomus on puun ja kuoden välissä eivät pysty ratsastamaan toisten kustannuksella omaa kannatustaan ylös päin,

• Anonyymi

Huhtasaari tekee kyllä loistavaa työtä persujen uskottavuuden rippeidenkin romahduttamisen eteen.

• Anonyymi

Sulla taitaa olla loiskiehuntaa aivoissasi kun kannatus nousee ylöspäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla loiskiehuntaa aivoissasi kun kannatus nousee ylöspäin.

Ai. Minkä gallupin mukaan?

• Anonyymi

Luepa tuo ääneen ja mieti mitä kirjoitit :)

• Anonyymi

Onkohan tuo sitten puolueen virallinen kanta? Varsinkin, koska Huhtasaari edustaa puoluetta EU:ssa äänestäjiensä valitsemana.

• Anonyymi

Hutasaaren "logiikalla" voidaan kai sitten todeta kaikkien Kepusta oikealle olevan fasisteja.

• Anonyymi

Nythän näyttää siltä, että juuri noin asia on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5609
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      3950
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3569
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2892
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      30
      2872
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2207
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      30
      2172
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      12
      2150
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1717
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      114
      1590
    Aihe