Eilen illalla klo 21.58 aikoihin meni 4 ambulanssia kaikki vilkut päällä Kärjen suuntaan mutta Ilkassa ei ole ollut mitään eikä Tilannehuonekaan listaa mitään Seinäjoelta?????
4 ambulanssia peräkanaa Ruukintiellä vilkut päällä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo mennyt eikä mitään o tapahtunu näit näkyjä
- Anonyymi
Se korona on jo täällä JUOSKAAA
- Anonyymi
Tästä asiasta ei ole enää syytä keskustella. Kerroimme jo yöllä tapahtumapaikalle kerääntyneille että mitään ei ole tapahtunut ja 4 ambulanssia vain sattui samaan aikaan liikkumaan samaan suuntaan ja vilkut olivat vain vahingossa päällä.
- Anonyymi
Tilastojako korjataan vai oliko humalainen yksin ajava ajanut autonsa ojaan....varmuudeksi pistettiin matkaan koko komppanja....piirillä kun on rahaa .
- Anonyymi
Pari lapualaasta oli saanu noukkaaansa vähä nyrkkiä 🤛🏾 Mamuilta
- Anonyymi
kumma mamu ja lapua kortit sitten taas... kaikki mitä seinäjokiset pelkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma mamu ja lapua kortit sitten taas... kaikki mitä seinäjokiset pelkää
Jottei vain olisi ollut väkivalta tilanne Törnävän suunnalla. Kolme ensimmäistä lanssia oli tyttö työparillisia ja vasta se vipaan elikkä neljänteen löytyi kolli pari.
Kuulemma työturvallisuus on käynyt ahtaalle Seinäjoella, väkivaltaa...nyrkkiä, kiinni pitämistä, räyhäämistä, haukkumista niin nämä ovat lisääntyneet huimasti viime kesästä. Oliskoha tuossa mitään korjaamista kun pienet tytöt (amb. ensihoitajat) menevät kohteeseen niin asiakas huomaa olevan niskan päällä vaikka ihan sanomalla PÖÖÖ!
Piirin työsuojelupulen ihmiset, eikö olisi aika jo ottaa käytäntöön sama mikä ollut jo pitkään poliiseilla... EI TYTTÖ TYÖPARIA VAAN MIES JA NAINEN, VAI ONKO SANOTTAVA ERI SUKUPUOLTA OLEVA PARI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241649
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038