https://twitter.com/husu78/status/1232018440262684673
Mitähän tollakin päässä pyörii. :D
Päivän Husutus
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen lause oma kirjottama, kuka kirjoitti alun?
Kuka pummii lapselta ruokaa? - Anonyymi
Husu ja Tervo - kumpikohan vihaa suomalaisia noista kahdesta enemmän?
- Anonyymi
Husu ja Tervo, kumpikohan noista kahdesta vihaa suomea ja suomalaisia enemmän? Vaikea sanoa.
- Anonyymi
Husu ja Tervo, kumpikohan vihaa noista kahdesta suomea ja suomalaisia enemmän??
- Anonyymi
Tuulisella kelillä haivenet heiluu päässä
- Anonyymi
Husu saa kohta jo vuoden rasistitittelin en kyllä mensis tuollaisen hekilön kyytiin vaikuttaa aika sekopäiseltä.
- Anonyymi
Nyt ymmärän miksi husun taksin kyydissä näkyy usein niitä rasisteja joka kerta kun hän katsoo itseään keskipeilistä niin hän näkee rasistin jonka kanssa sitten ilmesesti aloittaa tappelun noh lähettihän se itseleen sen kirjeekin johon oli laittanut hirtto solmukan aikamojnen veijari husuli.
- Anonyymi
eikä tämä husu oo asunu suomes sen ver kauan että on suomen kansalaine
hälä omat mielipiteet, jos painoarvo ei riitä, sama ongelmahan muillakin
nämä jalostaa keskustelua, pohditaan onko hyvä jos tapahtuu vain yhdyntä samaa sukua olevien kesken vain pitäisikö lisäksi lisääntyä, kuten luonnollnen jatkumo vasemmiston kontulan mukaan? - Anonyymi
lihava pää tervo, mikä hölmö sekin on kun yleistää heti laajan ihmisjoukon jos yksi nuori poika aukkoo suutaan mitä sylki suuhun tuo?
ymmärrään että tervon viesti on tulkittavissa uutisvuoto tyyppisenä huumorina kylläkin
mutta tää husu sitten alle heittää "omaa juttuaan" - Anonyymi
Hyvää mainosta demareille, antaa sen riehua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253