mieltä vihreät ovat kotimaassa? Fasisteja ja natseja näkyy sielläkin missä niitä ei ole, eli ilmeisesti oman pään sisällä. Kotimaassa vapaus mielipiteisiin ei sitten olekkaan niin sallivaa, varsinkaan, jos kyse ei ole anarkisteista, viherterroristeista ja antisemitesteistä.
Haavisto Saksassa "kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiin", mutta mitä
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasureilla on sellainen tapa että ei mitään poikkeavaa sallita heidän omiin mielipiteisiin koska ne ovat ainoita oikeita mielipiteitä heidän ajatusmaailmassa .Eikö tämä ole sitä fasismia,natsismia mitä he suoltavat eri mieltä oleviin .
- Anonyymi
Vihreän liiton uusi nimi on Vihreät populistit. Ainakin vihreiden ministereiden toimista tulee tällainen kuva.
Haaviston mielestä kuitenkin on niin, että virkamiestä saa kyykyttää mielin määrin.-
- Anonyymi
https://demokraatti.fi/sk-pekka-haaviston-kannatus-presidentinvaaleissa-sulanut-tasta-on-kyse/
persepekka menköön sillanpään kanssa karaokeen - Anonyymi
https://demokraatti.fi/sk-pekka-haaviston-kannatus-presidentinvaaleissa-sulanut-tasta-on-kyse/
persepekka menköön sillanpään kanssa karaokeen - Anonyymi
Vihreiden alkutaival on terroristinen ja länsivihamielinen. On päivän selvää, että liike houkuttaa agressiivisia, yksisilmäisiä voimia edelleen.
Vihreiden syntykoti ja aatteet tulevat kaatuneesta Itä-Saksasta. 1970-luvulla Länsi-Saksassa nuorten terroristiryhmät alkoivat toteuttaa lentokonekaappauksia, panttivankikaappauksia lunnaiden toivossa ja monia muita väkivallantekoja. Näitä porukoita liittyi myöhemmin vihreään liikkeeseen.
Alunperin vihreä liike ideoitiin sekoittamaan ja haittaamaan länsimaiden talouselämää, koska esim. tiedustelupalveluille oli selkiytynyt, että kapitalistinen järjestelmä tulee voittamaan. - Anonyymi
Vihervasemmisto on kehittynyt isosti näissä mielikuvaleikeissä, sillä mallia on otettu Goebbelsin opeista, "Miten luot uskottavan valheen". Kun tarpeeksi kauan toitotetaan "kritiikki = rasismia, fasismia, natsismia" -mantraa, niin kyllähän se alkaa mennä luihin ja ytimiin. Harmi vain, että vihervasemmisto on vinouttanut poliittisen kilpailun tällaiseksi perseilyksi, jossa vastustajan julkinen vahingoittaminen on yhtä normaalia kuin hengittäminen.
- Anonyymi
Meri-Porissa fortumin tuhka käsittely laitos
ei pysty käsitteleen loppuun asti jätettä
siksi purkuputkesta päästetään suolat mereen
lähelle ainutkertaista Yyterin hiekkarantaa.
Maanviljelijät ostaisivat suolaa ,mutta Fortumin
mielestä purkuputki on luontoystävällinen
vaihtoehto.Miksei vihreä Haavisto sanallakaan
puutu Fortumin tekemisiin ,vaikka sai hyvät
Rahat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100