Haavisto Saksassa "kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiin", mutta mitä

Anonyymi

mieltä vihreät ovat kotimaassa? Fasisteja ja natseja näkyy sielläkin missä niitä ei ole, eli ilmeisesti oman pään sisällä. Kotimaassa vapaus mielipiteisiin ei sitten olekkaan niin sallivaa, varsinkaan, jos kyse ei ole anarkisteista, viherterroristeista ja antisemitesteistä.

8

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihervasureilla on sellainen tapa että ei mitään poikkeavaa sallita heidän omiin mielipiteisiin koska ne ovat ainoita oikeita mielipiteitä heidän ajatusmaailmassa .Eikö tämä ole sitä fasismia,natsismia mitä he suoltavat eri mieltä oleviin .

• Anonyymi

Vihreän liiton uusi nimi on Vihreät populistit. Ainakin vihreiden ministereiden toimista tulee tällainen kuva.

• Haaviston mielestä kuitenkin on niin, että virkamiestä saa kyykyttää mielin määrin.-

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Vihreiden alkutaival on terroristinen ja länsivihamielinen. On päivän selvää, että liike houkuttaa agressiivisia, yksisilmäisiä voimia edelleen.
      Vihreiden syntykoti ja aatteet tulevat kaatuneesta Itä-Saksasta. 1970-luvulla Länsi-Saksassa nuorten terroristiryhmät alkoivat toteuttaa lentokonekaappauksia, panttivankikaappauksia lunnaiden toivossa ja monia muita väkivallantekoja. Näitä porukoita liittyi myöhemmin vihreään liikkeeseen.
      Alunperin vihreä liike ideoitiin sekoittamaan ja haittaamaan länsimaiden talouselämää, koska esim. tiedustelupalveluille oli selkiytynyt, että kapitalistinen järjestelmä tulee voittamaan.

• Anonyymi

Vihervasemmisto on kehittynyt isosti näissä mielikuvaleikeissä, sillä mallia on otettu Goebbelsin opeista, "Miten luot uskottavan valheen". Kun tarpeeksi kauan toitotetaan "kritiikki = rasismia, fasismia, natsismia" -mantraa, niin kyllähän se alkaa mennä luihin ja ytimiin. Harmi vain, että vihervasemmisto on vinouttanut poliittisen kilpailun tällaiseksi perseilyksi, jossa vastustajan julkinen vahingoittaminen on yhtä normaalia kuin hengittäminen.

• Anonyymi

Meri-Porissa fortumin tuhka käsittely laitos
      ei pysty käsitteleen loppuun asti jätettä
      siksi purkuputkesta päästetään suolat mereen
      lähelle ainutkertaista Yyterin hiekkarantaa.
      Maanviljelijät ostaisivat suolaa ,mutta Fortumin
      mielestä purkuputki on luontoystävällinen
      vaihtoehto.Miksei vihreä Haavisto sanallakaan
      puutu Fortumin tekemisiin ,vaikka sai hyvät
      Rahat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe