Ristillä perustettu seurakunta on virheistään huolimatta oikea.
Ihmisten perustama seurakunta ei ole virheettömänäkään oikea.
Jumalan vai ihmisten perustama seurakunta?
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä esim. Jehovan todistajien kautta voi saada pyhää henkeä. Se siis lienee Jumalan perustama seurakunta eikä ihmisten??? Monista ns. ihmisten perustamista seurakunnista voi aivan hyvin olla toiselle ihmiselle apua ehkä jopa enemmän kuin virallisista seurakunnista.
Toki on olemassa paljon seurakuntia, joista saatava apu on vähäisen sorttista. Jeesus kuitenkin lupasi : MISSÄ KAKSI TAI KOLME ON KOOLLA MINUN NIMESSÄNI SIELLÄ MINÄ OLEN HEIDÄN KESKELLÄÄN!Jos todellisen Pyhän Hengen olisit saanut, et taatusti olisi minkään saatanallisen uskonlahkon jäsen.
Silloin esiintyisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi, etkä Paholaisen palvelijana:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."
"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"
facebook.com/teuvo.suni
Sieltä voit lukea kaiken siitä, minkälainen on Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen ihmisen kohtalo tässä Saatanan valtakunnassa.
Se on julkinen, joten kenenkään ei tarvitse pappiensa pelossa liittyä Teuvo Sunin kaveriksi.
- Anonyymi
Kysymyksiä Teuvolle:
Missä koulussa tai seurakunnassa olet perehtynyt raamatulliseen
seurakuntatotuuteen?
Oletko saanut syntisi anteeksi?
Minkä seurakunnan yhteydessä toimit?
Oletko kotipaunkisi seurakunnan vanhimmiston alaisuudessa?
Onko sinut kastettu upotuskasteella Jeesuksen nimeen seurakunnan yhteydessä?
Oletko saanut Pyhän Hengen kasteen kielilläpuhumisineen?
JNE. - Anonyymi
Voi noita parkoja teuvosuneja yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275