Jumala sanoo meille ihmisille tänään niin kuin ennenkin, tulkaa minun luokseni te kärsivät, kiusatut, kidutetetut ja vainotut. Jumala kutsuu luokseen myös ahdistuneita, pelokkaita, vihaisia, levottomia, yksinäisiä ja elämäänsä väsyneitä. Hän antaa ihmisille lohdun ja levon kun vain etsitte Häntä. Jumala siunaa silloin teitä sanoen, se, mikä on johtanut teidät minun luokseni, on tehnyt teille sen, mitä ette olisi aiemmin uskoneet. Te olette löytäneet pelastuksen sanoman ja siksi minä, Jumala teen uuden liiton teidän jokaisen kanssa ja annan teille teidän syntinnr anteeksi kun toinen ihminen ei voi. Minä annan teille anteeksi kunhan vain kadutte tekojanne ja yritätte korjata sen, mitä olette rikkoneet ja vältätte toistamasta siitä mikä on väärin toista ihmistä ja myös Jumalaa kohtaan.
Tänään Teille
Anonyymi
1
118
Vastaukset
Ja antakaa rahanne tuosta epäjumalasa valehtelevalle järjestölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857