Nestettä tuli mahdoton määrä. Miten sitä voikaan tulla niin paljon. Niinkuin tulivuoresta olisi suihkinut, samalla kun käsittelin itseäni dildolla.
Väritöntä ja haaleaa maitomaista. Paljonko sitä voi tulla?
Squirttasin elämäni ensimmäisen kerran
22
1968
Vastaukset
- Anonyymi
Puoli/ 1 dl, haluaisin miehenä olla allasi ja saada nielty nesteet, onko mahdollista ?
- Anonyymi
Kyllä sitä nestettä roiskui monin kerroin tuo määrä. Ei loppua näkynyt. Suihki pitkin ja poikin samalla kun käytin dildoa. Ja virtsaa se ei ollut vaan hennon valkoista kuin linnunmaito. Järisyttävä ensikokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä nestettä roiskui monin kerroin tuo määrä. Ei loppua näkynyt. Suihki pitkin ja poikin samalla kun käytin dildoa. Ja virtsaa se ei ollut vaan hennon valkoista kuin linnunmaito. Järisyttävä ensikokemus.
Missäpäin sguirttaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tosta kokemus. Olin kerran erään varatun naisen kanssa. Hän sanoi ettei laukea helposti. Kun nuolin ja imin häntä hän laukesi juuri noin. Ja kaksi kertaa lisää pannessa. En ollut koskaan tajunnut että se ei ole virtsaa. Se oli harmaata, karvasen makuista ja sitä tuli paljon. Hän sanoi, etti ollut koskaan kokenut sitä ennen.
Aika kiihottavaa
- Anonyymi
Pissaa se on. Hollannssa se tunnetaan "kusiorkkuna". Mutta ei se haittaa. On söpöä kun nainen saa niin järisyttävän orkun missä lihasten hallintakin katoaa ja pissakin karkaa.
- Anonyymi
Olisi hemmetin kiihottavaa olla siinä haarojen välissä suu auki kun nesteet alkavat roiskumaan, siitä äkkiä dildo pois ja nuolemaan sykkivää pillua. Niellen kaikki nesteet mitä tulee suuhun. Oliskos aloittaja halukas ruikkimaan squirtit naamalle ja suuhun ?
- Anonyymi
Kusiorkku se on. Kusi lentää kaikilta jos vain antavat tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusiorkku se on. Kusi lentää kaikilta jos vain antavat tulla
Se ei kyllä ollut. Tietää väristä, hennon valkoista läpikuultavaa valkoista. Eikä virtsan hajua. Makeahko tuoksu. Toisella kertaa selvästi toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kyllä ollut. Tietää väristä, hennon valkoista läpikuultavaa valkoista. Eikä virtsan hajua. Makeahko tuoksu. Toisella kertaa selvästi toisin.
Olisi kiihottavaa olla juuri squirttaamisen aikaan nuolemassa klittaa, kun suihku tulisi kasvoilleni ;)
Ja muutenkin nähdä, kuinka nainen vavahtelee mahtavan orgun kourissa kun nesteet lentää kaaressa ... nam - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissaa se on asiaa tutkittu ihan lääkärien toimesta useampaan kertaan. Eihän tuore virtsa haise ja värikin riippuu miten paljon olet juonut. Naisessa ei yksinkertaisesti ole elintä mistä tuollainen erillinen "sqruittaus" tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissaa se on asiaa tutkittu ihan lääkärien toimesta useampaan kertaan. Eihän tuore virtsa haise ja värikin riippuu miten paljon olet juonut. Naisessa ei yksinkertaisesti ole elintä mistä tuollainen erillinen "sqruittaus" tulisi.
Mihin tutkimuksiin viittaat? Itse en ole löytänyt muuta kuin tämän.
The Journal of Sexual Medicine (3/2015) lehdessä esiteltiin Samuel Salaman tutkimusta. Salama analysoi seitsemän naisen ejakulaationesteitä. Salama näytti ultraäänen avulla toteen sen, että seksuaalisen stimulaation aikana tutkittavien virtsarakko täyttyi nesteellä ja se tyhjeni ejakulaation jälkeen.
Tutkimustulosten mukaan, nesteen koostumus vaihteli. Kahdella naisella neste oli identtistä heidän virtsansa kanssa. Kuitenkin viidellä naisella se koostui vaihtelevasti virtsaan sekoittuneista emättimen ja Skenen rauhasten eritteistä. Pääosa nesteestä oli kaikissa tapauksissa peräisin virtsarakosta.
- Anonyymi
Mä haluaisin oppia tuon taidon ..ja muutenkin saan suuseksiä ihan liian vähän..
- Anonyymi
Mistäpäin olet ? Olisko kiinnostusta pienelle seikkailulle, tarjolla ois kunnolla suuseksiä ja pitkään. Ehkä saadaan sut roiskumaan myös
- Anonyymi
Moi,
Voisin sulle opettaa kuinka ja mistä hyvällä, että tulet squirttaamalla, koko vartalo vavahdellen orgasmin voimasta.
-kuuma♋
- Anonyymi
Nyt irtoo halvalla.
https://imgur.com/a/qr56q9Y - Anonyymi
Seksikästä tuo squirttaus.
Miehenä tahtoisin että nainen roiskisi naamalleni. Eihän se ole sen kummempaa kuin mies roiskii naisen naamalle mällit.
Tässä tasa-arvoisessa maailmassa täytyy jakaa ihmisten kanssa mukavat luonnontuotteet. Namia! - Anonyymi
Keskisuomesta squirttavia naisia?
Olisi kiihottavaa saada sut squirttaamaan kasvoilleni!
Nuolisin, imisin huuliasi, klittaasi samalla kun hieron sun g-pistettä sormillani.
👅-mies jkl - Anonyymi
Olen mies ja sain ensimmäisen suihkauksen vuosia sitten. Olimme 69ssä ja olin alla. Yhtäkkiä nainen jäykistyi ja samassa sain suihkun kasvoilleni. Nainen pyytelin hetken kuluttua anteeksi mutten antanut :-) :-) hymy. Mua se kiihoitti aivan valtavasti kun selvisi että nainen voi lauetessaan saada noin mahtavan orkun.
Upea kokemus joka ei ole jäänyt ainoaksi!!! - Anonyymi
en myöskään tiennyt squirttaavani...seksikumppani siitä kertoi ja en edes huomannut koko asiaa
- Anonyymi
Jep tässä taannoin seksikumppanini sai useita orgasmeja ja lopulta hirmuisen squirttauksen. Tahmeaa ja liukasta nestettä joka tuoksui bambunversoilta. Enpä olisi uskonut että tätä naisten mälliä voi tulla niin hirveästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779