Eiköhän sinun syntimaljasi ole jo täysi. Läikkyy jo yli!
Miksi jatkat herjaamista?
9
485
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä!
- Anonyymi
”Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."
- Anonyymi
Nuhtelu hurmaheng.elle ja varoitus harhaopeista ei ole mitään herjaamista, vaan Jumalan antama tehtävä, jota seuraa suuri siunaus.
Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi. - Anonyymi
Helluntailaiset ja muut harhaoppiset eivät ole nuhteesta vaarin, vaan suuttuvat siitä.
- Anonyymi
Missä et näe kuule evankelioitavan, siellä pesii välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Välinpitämätön ollaan sellaiselle ihmiselle, joka on häiriköinyt kauan ja aiheuttanut psyykkistä, fyysistä ja taloudellista haittaa. Ei ole koskaan kiinnostanut tutustua häneen! Itsekeskeinen ihminen ja oman edun tavoittelija! "Minun on pakko saada se mitä minä haluan, minua ei haittaa ollenkaan, jos et siksi saa kaipaamaasi parisuhdetta."
- Anonyymi
Pyhä Henki toimii voimakkaasti tässä tilaisudessa. https://www.youtube.com/watch?v=mjKIaYgaQJk
- Anonyymi
ei ole muuta ankkaa kuin aku ja se sinun tulee ymmärtää
- Anonyymi
Sitä me hellarit salaa palvomme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1031769- 671535
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221058- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe46953- 94938
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120931Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836