Miksi jatkat herjaamista?

Anonyymi

Eiköhän sinun syntimaljasi ole jo täysi. Läikkyy jo yli!

8

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä!

• Anonyymi

”Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

• Anonyymi

Nuhtelu hurmaheng.elle ja varoitus harhaopeista ei ole mitään herjaamista, vaan Jumalan antama tehtävä, jota seuraa suuri siunaus.

Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi.

• Anonyymi

Helluntailaiset ja muut harhaoppiset eivät ole nuhteesta vaarin, vaan suuttuvat siitä.

• Anonyymi

Missä et näe kuule evankelioitavan, siellä pesii välinpitämättömyys.

• Anonyymi

Välinpitämätön ollaan sellaiselle ihmiselle, joka on häiriköinyt kauan ja aiheuttanut psyykkistä, fyysistä ja taloudellista haittaa. Ei ole koskaan kiinnostanut tutustua häneen! Itsekeskeinen ihminen ja oman edun tavoittelija! "Minun on pakko saada se mitä minä haluan, minua ei haittaa ollenkaan, jos et siksi saa kaipaamaasi parisuhdetta."

• Anonyymi

Pyhä Henki toimii voimakkaasti tässä tilaisudessa. https://www.youtube.com/watch?v=mjKIaYgaQJk

• Anonyymi

ei ole muuta ankkaa kuin aku ja se sinun tulee ymmärtää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4533
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3135
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      3011
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2843
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      345
      2740
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2725
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      41
      2610
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2320
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2145
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1723
    Aihe