Nyt pentu, jossa sakemannia ja rotikkaa ulkoilee irti alakouluikäisten lasten lenkittämänä jäähallin ympäristössä, jopa luistinradalla ja asuinalueella!!!! ”Vanhempia” ei lenkeillä edes mukana. Ongelmia haistettavissa. Haluan lenkkeillä rauhassa!
Sekarotuinen koira irti Oriahteessa
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Alle 6 kk pennut saa juosta vapaana, joten mitä poraat? Jos on vanhempi, ota kiinni ja vie Siitamaan Pellakselle.
- Anonyymi
Koiran irtiolosta: Metsästyslain 51 § ei koske alle viiden kuukauden ikäistä pentua tai palvelutehtävässä olevaa koiraa.
- Anonyymi
Mielestäni se on vanhempi tai aivan rajoilla.
- Anonyymi
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19930615
Luettuasi pykälän 51, voit toki edelleen pitää oman mielipiteesi, mikäli niin haluat :-) - Anonyymi
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19930615
Luettuasi pykälän 51, voit toki edelleenkin pitää oman mielipiteesi:-) - Anonyymi
Luepa Metsästyslaki pykälä 51 uudelleen:-)
- Anonyymi
Tässä se taas nähdään miten metsäläisiä oriveteläiset ovat, oli sitten kyse koirasta tai kissasta. Olen käsittänyt että kaupungissa on ainakin taajama, mutta onko oriveellä edes sitä? http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612#L4P14 Järjestylaki ei anna helpotuksia eläimen irti pitämisestä taajamassa oli sitten kissa tai koiran pentu.
Jos ajan autolla kissan päälle niin tulen kysymään kuka oli kissan omistaja? Jos nyt jo oppisitte ymmärtään että kissat pysyy omissa nurkissa eikä kylillä kulkemassa.- Anonyymi
Valitettavan usein olen itsekin olen törmännyt Paltanmäen alueella koiranomistajiin jotka pitävät koiriaan vapaana. Selkeä kieltokyltti on kyllä olemassa mutta ei näy koskevan kaikkia. Harvemmin koirat ovat edes totelleet kun omistaja on kutsunut, komentamisesta huolimatta tulevat jalkoihin ja haastavat riitaa vastaantulevien koirien kanssa jotka ovat hihnassa! Jestas tätä touhua!
- Anonyymi
Jos oikeesti näin, niin eläinsuojelurikos. Josta suraa eläintenpitokielto. Mutta mitäpä me näistä. Huudellaan täällä vaan, niin maailma pelastuu. 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeesti näin, niin eläinsuojelurikos. Josta suraa eläintenpitokielto. Mutta mitäpä me näistä. Huudellaan täällä vaan, niin maailma pelastuu. 😇
Tuohon porukkaan ei tehoa mikään, ei elsut eikä lasut. Valitettavaa mutta totta. Saattaa siellä joku viranomainen pyörähtää, mutta sama meno jatkuu. Metelistä ja riehumisesta saa nauttia koko kylä. Ihanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992