Korona-virus, tiede ja sekulaarihumanismi

Tiedotusvälineiden uutisointia on jo pitkään hallinnut tiedot korona-viruksesta, joka leviää maailmalla. Se on koettu suurena uhkana, mutta kukaan ei näytä tietävän, mikä on sen aiheuttaja.

Sekulaarinen humanismi, tiede ja ihmisjärki, joiden varaan Vapaa-ajattelijain maailmankuva rakentuu, levittelevät vain käsiään. Niillä ei ole vastausta.
Sensijaan uskonto, jota Vapaa-ajattelijat vastustavat, antaa Raamatussa selvän vastauksen tähän maailmanlaajuiseen ongelmaan. Tarvitsee avata Raamatusta vain sananlaskujen kirja, niin vastaus löytyy.

"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
"Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
      Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin.
      Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty.

• "Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
        Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin."

Kyllä Raamattu tiesi sairauksista ja kulkutaudeista, vaikka virus-sanaa ei siellä olikaan.
        Syyt kausi-influenssoihin lienevät samat kuin Korona-viruksiinkin eli ne, mitkä olen aloituksessani maininnut.
        Aina kun ihminen luopuu Jumalasta ja Hänen tarjoamastaan avusta, ihminen avaa oven sairauksille ja kaikelle pahuudelle.
        Jos ihminen tottelisi Jumalaa, ei tarvitsisi kehitellä mitään rokotteita.

• Mark5 kirjoitti:

"Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
        Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin."

Kyllä Raamattu tiesi sairauksista ja kulkutaudeista, vaikka virus-sanaa ei siellä olikaan.
        Syyt kausi-influenssoihin lienevät samat kuin Korona-viruksiinkin eli ne, mitkä olen aloituksessani maininnut.
        Aina kun ihminen luopuu Jumalasta ja Hänen tarjoamastaan avusta, ihminen avaa oven sairauksille ja kaikelle pahuudelle.
        Jos ihminen tottelisi Jumalaa, ei tarvitsisi kehitellä mitään rokotteita.

Nyt alkaa olla niin paksua tekstiä, että pitää kysyä onko sinulla lapsia. Oma on asiasi otatko rokotukset ja käytkö lääkärissä itse, mutta asia on toinen jos vahingoitat muitakin.

• "Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty."

Hylkäämällä Jumalan, ihminen itse altistaa itsensä monelaisille sairauksille ja viruksille ja tarvitsee sitä varten rokotteita ja sairaanhoitoa. Hetken kuluttua tulee sitten taas uusi kulkutauti ja taas pitää saada rokotteita ja sairaanhoitoa. Ja sen jälkeen eletään taas seuraavaan talveen ja uusi hoitokierros alkaa taas jne. Sikainfluenssa, sitten lintuinfluenssa sitten SARS, sitten korona-virus, sitten ?.......

Kierre ei lopu ET-opetuksella, protuleireillä, sekulaarihumanismilla eikä tieteellä. Vain Jumala voi katkaista kierteen. Hän on meidän Parantajamme!
        Ei liene myöskään sattuma, että lähes kaikki viime vuosiana maailmalla kiertäneet taudit ovat lähtöisin Kiinasta, joka viralliseen ideologiaan ei kuulu uskonto eikä Jumala.

"Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, Hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
        Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        Sulillansa Hän sinua suojaa. ja sinä saat turvan Hänen siipiensä alla; Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhattta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        Sinun silmäsi saavat vain ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan -
        Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." -
        Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi." (Psalmi 91:1-9)

• Mark5 kirjoitti:

"Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty."

Hylkäämällä Jumalan, ihminen itse altistaa itsensä monelaisille sairauksille ja viruksille ja tarvitsee sitä varten rokotteita ja sairaanhoitoa. Hetken kuluttua tulee sitten taas uusi kulkutauti ja taas pitää saada rokotteita ja sairaanhoitoa. Ja sen jälkeen eletään taas seuraavaan talveen ja uusi hoitokierros alkaa taas jne. Sikainfluenssa, sitten lintuinfluenssa sitten SARS, sitten korona-virus, sitten ?.......

Kierre ei lopu ET-opetuksella, protuleireillä, sekulaarihumanismilla eikä tieteellä. Vain Jumala voi katkaista kierteen. Hän on meidän Parantajamme!
        Ei liene myöskään sattuma, että lähes kaikki viime vuosiana maailmalla kiertäneet taudit ovat lähtöisin Kiinasta, joka viralliseen ideologiaan ei kuulu uskonto eikä Jumala.

"Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, Hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
        Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        Sulillansa Hän sinua suojaa. ja sinä saat turvan Hänen siipiensä alla; Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhattta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        Sinun silmäsi saavat vain ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan -
        Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." -
        Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi." (Psalmi 91:1-9)

Etelä-Koreassa tauti levisi nimenomaan erään kristillisen kirkon jumalanpalveluksissa.

• Anonyymi

Tiedepohjaisuus, rationalismi ja humanismi. Secularismin peristeita.

• Anonyymi

aa, tässä on varmaan tätä Mark5:n maailmankuvaa palstalta. Jos kristillisyys suojaisi ihmisiä taudeilta, eivät uskovaiset olisi olleet alttiita mustalle surmalle eikä isolle rokolle, tai muillekaan taudeille kuten syövälle. Näinhän ei todellakaan ole.
      On kyllä aika tyhmää juttua nyt aloittajalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      301
      11336
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4843
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2528
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      161
      1871
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      127
      1871
    6. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1218
    7. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1136
    8. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      8
      1127
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      34
      1004
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      83
      917
    Aihe