Ei ole oikein, että sallitaan kovaääninen jätskiauton signaali klo 21,50 pientaloalueella, saatikka sitten kerrostaloalueella. On myös pyhäpäivän aatto!!
Jäätelöauto
6
639
Vastaukset
- Tosiaankin
Jup huomasin saman häiriötekijän, olin jo pääsemässä uneen kiinni kun se saatanallinen pimputusmusiikki alkoi, en tajua ketkä jaksavat (työtä tekevät ihmiset ainakaan) käydä ostamassa jäätelöä enää tuohon aikaan jostain vitun jäätelöautosta, murheellista liiketoimintaa koko paska.
- pexi
mitä täällä valitatte, valittakaa jäätelöautofirmaan
- ....
pexi kirjoitti:
....
- Lustikulla
pexi kirjoitti:
nehän tekee bisnistä.
Riittävä määrä täällä vastustajia niin sen voin toimittaa Espoon päättäjille. Se voi auttaa.
- hyvältä
Mulla ei täällä rivarissa ole huolta noista :) Ei edes tule niiden mainoksiakaan. Mutta kyllä kotiin jaettavien mainosten pitäisi olla riittävä häirintä jo asukkailla eikä soitella vielä ääniä, tehokas se ääni tosin on myynnin kannalta varmaan.
Mutten tuskin saisikaan myytyä niin hyvin.
Ikävää yrittäjän kannalta mutta joku rajahan se on oltava! Voisihan sitä kukin kaupata vaikka mitä, kuten vaikka pikku purtavaa iltasella fanfaarien soidessa :D Seksipalvelut vasta olisikin jotain :D - stobe88
asfasfasfasfasfasfasfasfasfa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135