Raamatussa ei sanallakaan sanota, että Pyhä Henki korottaa Jeesuksen verta ja ristiä.
Sen sijaan Raamatussa sanotaan että paholainen KOROTTAA itseään, henkeään ja veritekojaan jatkuvasti.
" Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
tuo vastustaja, joka KOROTTAA itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Pyhä Henki ei KOROTA verta eikä ristiä.
Anonyymi
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä havainto.
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä mitään aiheestaan!
miksi siis teet tuollaisi ahölmöjä aloituksia, oletko nuuskinut jotain sieniä? - Anonyymi
Mutta meidät on irrotettu Jumalasta?
- Anonyymi
Onko Lestadiolaiset heittäneet sinut Saatanalle, kun noin kirjoitat?
- Anonyymi
Siltä se vaikuttaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070