Kuinka "kova" on Morio Higaonna

Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=S9wODMKiHAA

Kuinka kova vastus tämä "pappa" olisi tositilanteessa?

77

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Okinawan karatekat ovat kovinta aatelia lajissa en lähtisi kokeilemaan vaikka 30 vuotta karatea ja potkunyrkkeilyä takana ja ikää vasta vähän yli 40 vuotta.Okinawan vanhoilla mestareilla on sellaista lujuutta ja taitoa että huh, huh. Osu.

    • Anonyymi

      Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kahta sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kahta sanaa.

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kolmea sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kolmea sanaa.

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Totta. Nyrkkeily on turha laji.
        Aivovammat on ainut asia mitä siitä saa.
        Kaikki nyrkkeilijät on hitaasti puhuvia, puhe on puuromaista sössötystä tai muuten vain kuulostaa humalaisen puheelta. Ja sitten kun hetken kuuntelee niin huomaa että ovat ihan sairaan tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Nyrkkeily on turha laji.
        Aivovammat on ainut asia mitä siitä saa.
        Kaikki nyrkkeilijät on hitaasti puhuvia, puhe on puuromaista sössötystä tai muuten vain kuulostaa humalaisen puheelta. Ja sitten kun hetken kuuntelee niin huomaa että ovat ihan sairaan tyhmiä.

        Oletko jutellut kaikkien nyrkkeilijöiden kanssa? Kukahan tässä nyt on sairaan tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jutellut kaikkien nyrkkeilijöiden kanssa? Kukahan tässä nyt on sairaan tyhmä?

        Sinä. Taidat olla päävammojenmestari.
        Kaikkien nyrkkeilijöiden haastattelut ja esiintymiset tukevat sitä että nyrkkeily aiheuttaa aivovammoja. Ja onhan se nyt muutenkin ihan selvää että jos hakkaat päätäsi joka päivä niin se jättää jälkensä.
        Jos haluaa nyrkkeilyn hyödyt niin ei muuta kuin lyöt päätäsi seinään pari tuntia päivässä. Voit samalla loikkia ja hyppiä, ja sidot käsiisi pari rullaa teippiä ja vaikka sohvatyynyt niin voit vielä läpsiä sitä seinää samalla. Ai, että kun on fiksua ja oikein tosi huiman tehokasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.

        Sanotaanko näin. Te urpot ketkä hoette täällä suoli24 samaa viestiä kokoajan kertoo jotain teidän älystä.
        Olette kumpikin valmiita nyrkkeilijöitä.
        Luulin että noin hölmöjä ei ole olemassakaan, ikävä kyllä olin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Te urpot ketkä hoette täällä suoli24 samaa viestiä kokoajan kertoo jotain teidän älystä.
        Olette kumpikin valmiita nyrkkeilijöitä.
        Luulin että noin hölmöjä ei ole olemassakaan, ikävä kyllä olin väärässä.

        Voitin luuserin. Lopputulos TKO, ei aivan KO, mutta riittää minulle.

        Se on 30 sekkaa, ja tinkeltankel ukot lepää nyrkkeilijän sivukoukkujen leuan kärkeen osumisen johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä. Taidat olla päävammojenmestari.
        Kaikkien nyrkkeilijöiden haastattelut ja esiintymiset tukevat sitä että nyrkkeily aiheuttaa aivovammoja. Ja onhan se nyt muutenkin ihan selvää että jos hakkaat päätäsi joka päivä niin se jättää jälkensä.
        Jos haluaa nyrkkeilyn hyödyt niin ei muuta kuin lyöt päätäsi seinään pari tuntia päivässä. Voit samalla loikkia ja hyppiä, ja sidot käsiisi pari rullaa teippiä ja vaikka sohvatyynyt niin voit vielä läpsiä sitä seinää samalla. Ai, että kun on fiksua ja oikein tosi huiman tehokasta...

        Linkkiä tällaiseen haastatteluun. Sun kannattaa lopettaa mutuilu, kun et 100% varmuudella tällaista linkkiä pysty laittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkkiä tällaiseen haastatteluun. Sun kannattaa lopettaa mutuilu, kun et 100% varmuudella tällaista linkkiä pysty laittamaan.

        No kaikki haastattelut käy. Ihan kaikki.
        Jos et huomaa ongelmaa niin kannattaa käydä kuvauttamassa pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkkiä tällaiseen haastatteluun. Sun kannattaa lopettaa mutuilu, kun et 100% varmuudella tällaista linkkiä pysty laittamaan.

        Ehei poju. Ei se niin mene, jos en huoma jokaikisessä nyrkkeilijässä jotain ongelmaa, niin mä pääsisin päänkuvauksiin. Katsos ei se tässä maailmassa ihan noin mene. Kyllä voitkin olla yksinkertainen teini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei poju. Ei se niin mene, jos en huoma jokaikisessä nyrkkeilijässä jotain ongelmaa, niin mä pääsisin päänkuvauksiin. Katsos ei se tässä maailmassa ihan noin mene. Kyllä voitkin olla yksinkertainen teini.

        Et varmaan sillä syyllä pääsisi, vaikka tarvetta olisi. Kyllä sinne kuule pitää olla lähete. Ja sen saa ihan lääkäriltä. Kun et tätäkään tiennyt niin joko olet lapsi tai aivovaurioinen.
        Eihän tyhmä toista tyhmää tunnista. Pitää olla normi järjellä varustettu niin huomaa kuka on tyhmä.
        Et voi väittää ettei nyrkkeilijöiden puheet ole sekavia ja epäselviä. Silloin kun eivät huuda ja raivoa niin puhe laiskaa puuromaista sopertelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitin luuserin. Lopputulos TKO, ei aivan KO, mutta riittää minulle.

        Se on 30 sekkaa, ja tinkeltankel ukot lepää nyrkkeilijän sivukoukkujen leuan kärkeen osumisen johdosta.

        Kenet voitit? Jäi epäselväksi.
        Vaikka poistit edellisen viestin niin voitko kertoa, kenet voitit. Itsesi?
        Kerrotko vielä miksi ihmeessä toistat usean päivän ajan samoja viestejä, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
        Jos aihe on liian kipeä, ei tarvitse vastata. Oletko yksinäinen ja keskustelet näin itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet voitit? Jäi epäselväksi.
        Vaikka poistit edellisen viestin niin voitko kertoa, kenet voitit. Itsesi?
        Kerrotko vielä miksi ihmeessä toistat usean päivän ajan samoja viestejä, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
        Jos aihe on liian kipeä, ei tarvitse vastata. Oletko yksinäinen ja keskustelet näin itsesi kanssa?

        Voitin sinut TKO:lla. Jos tiedät mitä se tarkoittaa. En ole poistanut yhtäkään aikaisemmin kirjoittamaani, enkä poista. Sen verran voin avata itsestäni, että yksinäinen en ole, enkä ole koskaan ollut. Sen toki ymmärrän, että tyrmäystappio ottaa koville, mutta ottaisit sen kuitenkin vastaan kuin mies, etkä siten, kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitin sinut TKO:lla. Jos tiedät mitä se tarkoittaa. En ole poistanut yhtäkään aikaisemmin kirjoittamaani, enkä poista. Sen verran voin avata itsestäni, että yksinäinen en ole, enkä ole koskaan ollut. Sen toki ymmärrän, että tyrmäystappio ottaa koville, mutta ottaisit sen kuitenkin vastaan kuin mies, etkä siten, kuin sinä.

        Siis milloin olet tko voittanut minut?
        Aika oudolta kuulostaa, kun en itse ole huomannut mitään.
        Voitko vielä kertoa miksi toisti usean päivän ajan samoja viestejä?
        Tätä ketjua kun lukee niin ei aina huomannut että oli vierittänyt alas päin, kun pitkän aikaa tulee tätä sinun monologiasi. Miksi teet näin.
        Jos tuntuu pahalta vastata niin voit poistattaa tämänkin viestin.


      • Anonyymi

        Joko luovutit. Vai alatko taas viestien poistoon. Taisikin tulla ko. Ha ha haaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko luovutit. Vai alatko taas viestien poistoon. Taisikin tulla ko. Ha ha haaaa.

        Vielä jatkoa ko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jatkoa ko.

        Ja vielä vähän jatkoa.
        Täys voitto!!!
        Niin vain taas vastustaja heitti pyyhkeen kehään. Mutta silti tuli vielä tyrmätyksi.
        Siinä nähtiin miten on nyrkkeily turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä vähän jatkoa.
        Täys voitto!!!
        Niin vain taas vastustaja heitti pyyhkeen kehään. Mutta silti tuli vielä tyrmätyksi.
        Siinä nähtiin miten on nyrkkeily turhaa.

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

        Taitaa nyt tuntua nöyryytetyltä....
        Tiesin heti että tulet häviämään. Ensimmäisestä viestistäsi lähtien tiesin miten tämä menee. Juuri niin kuin käsikirjoitin koko ottelun. Voitto tuntuu parhaalta kun sitä voi muistella pitkään. Todella pitkään. Ja tietysti kun tietää kuinka katkeraa se on häviäjälle. Se on ihan parasta. Voitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nyt tuntua nöyryytetyltä....
        Tiesin heti että tulet häviämään. Ensimmäisestä viestistäsi lähtien tiesin miten tämä menee. Juuri niin kuin käsikirjoitin koko ottelun. Voitto tuntuu parhaalta kun sitä voi muistella pitkään. Todella pitkään. Ja tietysti kun tietää kuinka katkeraa se on häviäjälle. Se on ihan parasta. Voitto.

        Ai että kun kiva tulla taas muistelemaan hyvää voittoa. Todellinen KO.
        Helppo voittohan tämä oli.
        Nyrkkeilijää kirvelevä tappio taitaa vielä vaivata. Tainnut monet itkut tullu väännettyä. Ei hätää, muistuttelen kyllä usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kun kiva tulla taas muistelemaan hyvää voittoa. Todellinen KO.
        Helppo voittohan tämä oli.
        Nyrkkeilijää kirvelevä tappio taitaa vielä vaivata. Tainnut monet itkut tullu väännettyä. Ei hätää, muistuttelen kyllä usein.

        En nyt enää oikein tiedä oletko nyrkkeilijä vai tingeltangel. Joka tapauksessa ne viedeot, mitä itse olen nähnyt, niin aina nämä valkopukuiset ukot lepäävät nyrkkeiljöiden edessä, eivät ole tottuneet ottamaan iskuja vastaan ja nyrkkeilyssä niitä tulee muualtakin kuin suoraan edestä. Itse olen kilpanyrkkeilyt aikoinaan useamman vuoden, siis amatöörinä. Taekwondo meni vihreälle vyölle ja karate ruskealle. Karatessa ja nyrkkeilyssä on puolensa.

        Mutta pakko minun on kokemuksesta sanoa, että jos sinne kehään laitetaan vuosia kumitea vetänyt karateka ja vuosia otellut nyrkkeilijä, molemmat esim. SM, EM tai MM tasoa, niin ei siinä kyllä karatekalla ole oikein mitään muuta tehtävää, kuin ottaa turpaansa. Sitten kun kehässä on vielä ammattinyrkkeilijä, niin karatella jäädään vieläkin kauemmaksi. Näin tämä vaan "tosielämässä" menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt enää oikein tiedä oletko nyrkkeilijä vai tingeltangel. Joka tapauksessa ne viedeot, mitä itse olen nähnyt, niin aina nämä valkopukuiset ukot lepäävät nyrkkeiljöiden edessä, eivät ole tottuneet ottamaan iskuja vastaan ja nyrkkeilyssä niitä tulee muualtakin kuin suoraan edestä. Itse olen kilpanyrkkeilyt aikoinaan useamman vuoden, siis amatöörinä. Taekwondo meni vihreälle vyölle ja karate ruskealle. Karatessa ja nyrkkeilyssä on puolensa.

        Mutta pakko minun on kokemuksesta sanoa, että jos sinne kehään laitetaan vuosia kumitea vetänyt karateka ja vuosia otellut nyrkkeilijä, molemmat esim. SM, EM tai MM tasoa, niin ei siinä kyllä karatekalla ole oikein mitään muuta tehtävää, kuin ottaa turpaansa. Sitten kun kehässä on vielä ammattinyrkkeilijä, niin karatella jäädään vieläkin kauemmaksi. Näin tämä vaan "tosielämässä" menee.

        Tää on hyvä. "Näin tämä vaan "tosielämässä" menee." Tiedätkö mitä heittomerkit tarkoittaa. Häviää pohja kokonaan tekstistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt enää oikein tiedä oletko nyrkkeilijä vai tingeltangel. Joka tapauksessa ne viedeot, mitä itse olen nähnyt, niin aina nämä valkopukuiset ukot lepäävät nyrkkeiljöiden edessä, eivät ole tottuneet ottamaan iskuja vastaan ja nyrkkeilyssä niitä tulee muualtakin kuin suoraan edestä. Itse olen kilpanyrkkeilyt aikoinaan useamman vuoden, siis amatöörinä. Taekwondo meni vihreälle vyölle ja karate ruskealle. Karatessa ja nyrkkeilyssä on puolensa.

        Mutta pakko minun on kokemuksesta sanoa, että jos sinne kehään laitetaan vuosia kumitea vetänyt karateka ja vuosia otellut nyrkkeilijä, molemmat esim. SM, EM tai MM tasoa, niin ei siinä kyllä karatekalla ole oikein mitään muuta tehtävää, kuin ottaa turpaansa. Sitten kun kehässä on vielä ammattinyrkkeilijä, niin karatella jäädään vieläkin kauemmaksi. Näin tämä vaan "tosielämässä" menee.

        Luuseri yrittää hakea revanssia, mutta tulikin ko ennenkuin ehti sanoa""tosielämässä"".
        Bu-ha-ha. Bu-ha-ha!!!!!
        Ei hemmetti miten voikin olla surkeaa.
        Siis ihan tosielämän surkimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri yrittää hakea revanssia, mutta tulikin ko ennenkuin ehti sanoa""tosielämässä"".
        Bu-ha-ha. Bu-ha-ha!!!!!
        Ei hemmetti miten voikin olla surkeaa.
        Siis ihan tosielämän surkimus.

        Tingeltangel ei vieläkään päässyt ylös. Itkien yrittää nousta kontalleen, mutta jää vain makaamaan takapuoli pystyssä. Taitaa olla aika antaa lopullinen irstas nöyryytys, sitähän luuseri on tullut hakemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri yrittää hakea revanssia, mutta tulikin ko ennenkuin ehti sanoa""tosielämässä"".
        Bu-ha-ha. Bu-ha-ha!!!!!
        Ei hemmetti miten voikin olla surkeaa.
        Siis ihan tosielämän surkimus.

        Nyt on ollut pitkä kotonaolo takana, sen huomaa. No, eiköhän syksyllä aloiteta normaalisti taas koulut. Siis kouluikäinenhän sinä vielä olet, siis pakko olla, ei voi aikuinen olla noin yksinkertainen. Sun tekstistä oikein paistaa sun ikä 12-15 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ollut pitkä kotonaolo takana, sen huomaa. No, eiköhän syksyllä aloiteta normaalisti taas koulut. Siis kouluikäinenhän sinä vielä olet, siis pakko olla, ei voi aikuinen olla noin yksinkertainen. Sun tekstistä oikein paistaa sun ikä 12-15 v.

        Voitto, voitto. KO. YES VOITIN VOITIN. ÄRSYTTÄÄKÖ????
        HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ.
        Taitaa nyt ärsyttää.
        HÄ HÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ!!!!!
        KO. KO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ollut pitkä kotonaolo takana, sen huomaa. No, eiköhän syksyllä aloiteta normaalisti taas koulut. Siis kouluikäinenhän sinä vielä olet, siis pakko olla, ei voi aikuinen olla noin yksinkertainen. Sun tekstistä oikein paistaa sun ikä 12-15 v.

        Tuntuiko lopullinen nöyryytys hyvältä...
        Tunsitko valtikan kosketuksen.
        Ei taida istuminen onnistua.
        Voit vaikka kyyneleen tirauttaa. Häviäjän katkeran kyyneleen.
        Älä välitä tulen kyllä muistuttamaan sinua häviöstäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ollut pitkä kotonaolo takana, sen huomaa. No, eiköhän syksyllä aloiteta normaalisti taas koulut. Siis kouluikäinenhän sinä vielä olet, siis pakko olla, ei voi aikuinen olla noin yksinkertainen. Sun tekstistä oikein paistaa sun ikä 12-15 v.

        Miten ikä paistaa, voiko se sataakkin?
        Vai "paistaa"??? Tuleeko siitä nyt kypsää vai "kypsää"? Oletko nyt ollut pitkään kotona, onko siellä kotona ketään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ikä paistaa, voiko se sataakkin?
        Vai "paistaa"??? Tuleeko siitä nyt kypsää vai "kypsää"? Oletko nyt ollut pitkään kotona, onko siellä kotona ketään...

        Tappio on näköjään vaikea niellä. Kontallaan kanveesilla ja sylkee hampaita suustaan. Sitten luulee vielä voittaneensa, no iskuista vielä sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ikä paistaa, voiko se sataakkin?
        Vai "paistaa"??? Tuleeko siitä nyt kypsää vai "kypsää"? Oletko nyt ollut pitkään kotona, onko siellä kotona ketään...

        Muista, sä tulet ottamaan kovaa osumaa joka matsissa ja häviät jokaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuiko lopullinen nöyryytys hyvältä...
        Tunsitko valtikan kosketuksen.
        Ei taida istuminen onnistua.
        Voit vaikka kyyneleen tirauttaa. Häviäjän katkeran kyyneleen.
        Älä välitä tulen kyllä muistuttamaan sinua häviöstäsi.

        Seuraava ottelu päättyy jo ekassa erässä. Viimeisin keskeytys sekoitti näköjään sen verran pahasti, että iskukestävyys on nyt mennyttä ja nyrkkeilijän kaste koettu, eli aivot lyöty ns. irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto, voitto. KO. YES VOITIN VOITIN. ÄRSYTTÄÄKÖ????
        HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ.
        Taitaa nyt ärsyttää.
        HÄ HÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ!!!!!
        KO. KO.

        Eka oli tko ja toinen tulee päättymään ekassa erässä ko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka oli tko ja toinen tulee päättymään ekassa erässä ko.

        Kerro lisää. Näitä on nautinnollista lukea. Huomaa kuinka raskaasti otit tappion. Häviäjän itku on parasta musiikkia tosielämässä, vai "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää. Näitä on nautinnollista lukea. Huomaa kuinka raskaasti otit tappion. Häviäjän itku on parasta musiikkia tosielämässä, vai "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!

        Näin toimii haastajat, jotka ovat peloissaan tulevasta selkäsaunasta. Se tulee olemaan nöyryyttävä hetki, kun rojahtaa kanveesille ekassa erässä, eikä jälkeenpäin muista ottelusta mitään, näin olen tyrmäämiltäni vastustajilta kuullut kun ura on loppunut.

        Siinä sitä kysytään valmentajalta kun on saatu kannettua nurkkaan, että mitä tapahtui voitinko mä, voi vittu kun on säälittävää. Mennään suu vaahdossa kehään ja poistutaan sieltä ensimmäinen aivovamma koettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toimii haastajat, jotka ovat peloissaan tulevasta selkäsaunasta. Se tulee olemaan nöyryyttävä hetki, kun rojahtaa kanveesille ekassa erässä, eikä jälkeenpäin muista ottelusta mitään, näin olen tyrmäämiltäni vastustajilta kuullut kun ura on loppunut.

        Siinä sitä kysytään valmentajalta kun on saatu kannettua nurkkaan, että mitä tapahtui voitinko mä, voi vittu kun on säälittävää. Mennään suu vaahdossa kehään ja poistutaan sieltä ensimmäinen aivovamma koettuna.

        Aaah, aaaaahhhh. Tuntuu hyvältä.
        Miten voikin tuottaa näin suurta tyydytystä häviäjän itku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaah, aaaaahhhh. Tuntuu hyvältä.
        Miten voikin tuottaa näin suurta tyydytystä häviäjän itku.

        1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Ten and out. Näin se menee, raakit eivät osaa lopettaa ajoissa. Sun oranssin vyöhön päätynyt karateura on tingeltangrl mieheltä ohi.

        Ei olisi kannattanut lähteä ottamaan nyrkkeilymatseja, nöyryytys ei kun kovenee. Luvunlasku päättyi ensimmäiseen erään. Jotkut eivät kykene lopettamaan ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Ten and out. Näin se menee, raakit eivät osaa lopettaa ajoissa. Sun oranssin vyöhön päätynyt karateura on tingeltangrl mieheltä ohi.

        Ei olisi kannattanut lähteä ottamaan nyrkkeilymatseja, nöyryytys ei kun kovenee. Luvunlasku päättyi ensimmäiseen erään. Jotkut eivät kykene lopettamaan ajoissa.

        Näin se menee, vai "Näin se menee"???
        Oranssiin, ei oranssin, vyöhön.
        Ei olisi kannattanut lähteä ottamaan nyrkkeilymatseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee, vai "Näin se menee"???
        Oranssiin, ei oranssin, vyöhön.
        Ei olisi kannattanut lähteä ottamaan nyrkkeilymatseja.

        Nimenomaan näin se menee. Turpaan tulee, kun lähtee miesten kanssa kehään ja joka kerta. Ei siitä ole kahta sanaa. Turhaan sä noita sitaatteja joka viestiisi laitat, se on jo todella kulunut juttu. Tule mieluummin ottamaan rehdisti turpaan kehään. Siellä pojut näkee elämänsä ensimmäisen kerran rehdisti "tähtiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan näin se menee. Turpaan tulee, kun lähtee miesten kanssa kehään ja joka kerta. Ei siitä ole kahta sanaa. Turhaan sä noita sitaatteja joka viestiisi laitat, se on jo todella kulunut juttu. Tule mieluummin ottamaan rehdisti turpaan kehään. Siellä pojut näkee elämänsä ensimmäisen kerran rehdisti "tähtiä".

        Turpaan tulee, kun lähtee miesten kanssa kehään ja joka kerta. Ei siitä ole kahta sanaa. Tämä pätee sinuun todella hyvin. Olet varmasti saanut turpaan, ja paljon. Todella paljon.
        Oliko se "Nimenomaan näin se menee."
        Vai "" Nimenomaan näin se menee."".
        HÄÄÄÄÄ - HÄ HÄ HÄÄÄÄÄHÄ!!!
        Itkupilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpaan tulee, kun lähtee miesten kanssa kehään ja joka kerta. Ei siitä ole kahta sanaa. Tämä pätee sinuun todella hyvin. Olet varmasti saanut turpaan, ja paljon. Todella paljon.
        Oliko se "Nimenomaan näin se menee."
        Vai "" Nimenomaan näin se menee."".
        HÄÄÄÄÄ - HÄ HÄ HÄÄÄÄÄHÄ!!!
        Itkupilli.

        Tingetangel oranssivyö on "vedetty luvulle" jo kaksi kertaa. Vielä kuuluu pientä piipitystä. No, ei siinä mitään, luvulle lähtee joka kerta, kun kehään nousee.
        Viimeksi tosin ei lähtenyt kehästä pois kuin kannettuna. Eiköhän vedetä seuraavalla siihen malliin, että tulee lanssimiehet hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tingetangel oranssivyö on "vedetty luvulle" jo kaksi kertaa. Vielä kuuluu pientä piipitystä. No, ei siinä mitään, luvulle lähtee joka kerta, kun kehään nousee.
        Viimeksi tosin ei lähtenyt kehästä pois kuin kannettuna. Eiköhän vedetä seuraavalla siihen malliin, että tulee lanssimiehet hakemaan.

        "vedetty luvulle" vai vedetty luvulle???
        lanssimiehet???
        "kuuluu pientä piipitystä", siis kuulet piipitystä. Kannattaisiko jo palata sinne niuvanniemeen.
        Voitto. Taas. Ja helposti. Taas. On tämä helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vedetty luvulle" vai vedetty luvulle???
        lanssimiehet???
        "kuuluu pientä piipitystä", siis kuulet piipitystä. Kannattaisiko jo palata sinne niuvanniemeen.
        Voitto. Taas. Ja helposti. Taas. On tämä helppoa.

        Ja kolmannen kerran luvulle. Nyt tapahtui lopetus tokan erän 30 sekunnin kohdalla. Täysi lasku. Ei elettäkään ylösnousemisen merkiksi, nyt kävi "oranssivyölle" huonosti. 5 minuutin täysi uni ja avustajien nostaessa ikuisen kakkosen pystyyn, ei toivoakaan, että makaronit kantaisivat. Muutaman päivän sairaalassa olon ja tutkimusten jälkeen lääkäri on evännyt lisenssin, eikä ottelulupaa enää myönnetä. Aivot lyötiin liian irti.

        Katsos poju, näin kävi, kun hyppäsi miesten kanssa samaan kehän koko oranssivyön tuomalla itsevarmuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kolmannen kerran luvulle. Nyt tapahtui lopetus tokan erän 30 sekunnin kohdalla. Täysi lasku. Ei elettäkään ylösnousemisen merkiksi, nyt kävi "oranssivyölle" huonosti. 5 minuutin täysi uni ja avustajien nostaessa ikuisen kakkosen pystyyn, ei toivoakaan, että makaronit kantaisivat. Muutaman päivän sairaalassa olon ja tutkimusten jälkeen lääkäri on evännyt lisenssin, eikä ottelulupaa enää myönnetä. Aivot lyötiin liian irti.

        Katsos poju, näin kävi, kun hyppäsi miesten kanssa samaan kehän koko oranssivyön tuomalla itsevarmuudella.

        Ja taas voitto. Kyllähän on helppoa.
        Nyrkkeilijä tingeltangel on ihan tingeltangel. Taitaa olla aivot irti jo syntymästä asti. Katsoa poju näin se vaan menee "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas voitto. Kyllähän on helppoa.
        Nyrkkeilijä tingeltangel on ihan tingeltangel. Taitaa olla aivot irti jo syntymästä asti. Katsoa poju näin se vaan menee "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!

        Ei onnistu enää, urpolta on lisenssi evätty ja aivot lyöty "irti". Se että häviää pisteillä, ottaa rajusti daijuun, mutta että häviää kokoajan niin, että makaronit ei kanna, niin se syö. Etkö sä tosiaan huomaa, sut on tyrmätty jo niin monta kertaa, että otteleminen on jo mahdotonta. Minä en ainakaan enää anna sinulle uusintaa uusinnan perään, koska sinusta ei ole mitään vastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu enää, urpolta on lisenssi evätty ja aivot lyöty "irti". Se että häviää pisteillä, ottaa rajusti daijuun, mutta että häviää kokoajan niin, että makaronit ei kanna, niin se syö. Etkö sä tosiaan huomaa, sut on tyrmätty jo niin monta kertaa, että otteleminen on jo mahdotonta. Minä en ainakaan enää anna sinulle uusintaa uusinnan perään, koska sinusta ei ole mitään vastusta.

        Voitto, voitto, voitto.
        Minä olen paras. KO!!!
        Etkö sä tosiaan huomaa, sut on tyrmätty jo niin monta kertaa, että otteleminen on jo mahdotonta. Sinusta ei ole mitään vastusta. Ai, että kun on nautinnollista.
        Helppo, mutta niiiiin nautinnollinen voitto. Itke, itke lisää. Häviäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto, voitto, voitto.
        Minä olen paras. KO!!!
        Etkö sä tosiaan huomaa, sut on tyrmätty jo niin monta kertaa, että otteleminen on jo mahdotonta. Sinusta ei ole mitään vastusta. Ai, että kun on nautinnollista.
        Helppo, mutta niiiiin nautinnollinen voitto. Itke, itke lisää. Häviäjä.

        Ja ikävä kyllä sen myös huomaa. Nöössiin on tullut ja huolella. Mutta älä ole huolissasi, sä tulet saamaan pataan lopun elämääsi. Tämän olen sanonut aikaisemminkin, minä en luovuta koskaan, en varsinkaan nöössi pojalle, jolla on tyrmätyksi tulemisen jälkeen enää peukalo suussa. Ei siis mitään annettavaa, itkua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikävä kyllä sen myös huomaa. Nöössiin on tullut ja huolella. Mutta älä ole huolissasi, sä tulet saamaan pataan lopun elämääsi. Tämän olen sanonut aikaisemminkin, minä en luovuta koskaan, en varsinkaan nöössi pojalle, jolla on tyrmätyksi tulemisen jälkeen enää peukalo suussa. Ei siis mitään annettavaa, itkua vaan.

        No, mikäs oranssin vyökokeen reputtaneelle nöössipojalle on tullut, kun ei vastaa. Onko tyrmäyksestä jäänyt jotain ongelmia hereillä pysymiseen, vai kenties ongelmia tajunnan tason kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.

        Etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei mitään epäselvyyksiä.

        "Etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna."

        Luuseri saanu niin huolella pataansa, että ei enää kirjoittaminen onnistu. Mutta näin olen monta kertaa sanonut, lopputulos on surullista katsottavaa, kun tinkeltankel lähtee miesten kanssa kehään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri saanu niin huolella pataansa, että ei enää kirjoittaminen onnistu. Mutta näin olen monta kertaa sanonut, lopputulos on surullista katsottavaa, kun tinkeltankel lähtee miesten kanssa kehään.

        "Luuseri saanu niin huolella pataansa, että ei enää kirjoittaminen onnistu. Mutta näin olen monta kertaa sanonut, lopputulos on surullista katsottavaa, kun tinkeltankel lähtee miesten kanssa kehään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luuseri saanu niin huolella pataansa, että ei enää kirjoittaminen onnistu. Mutta näin olen monta kertaa sanonut, lopputulos on surullista katsottavaa, kun tinkeltankel lähtee miesten kanssa kehään."

        "etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna."

        Tingeltangel saanu vähän kuokkaansa, eikä ihan vähääkään. Kaikkien kelta-oranssivöisten isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "etkö sä rassukka muuta keksi kuin copy/pastea käyttämällä kopioida muiden kirjoituksia. Ei se mun vika ole, että sä et saa enää ottelulisenssiä. Toki jos viedään matsi kadulle, niin sittenhän kaikki on taas avoinna."

        On tingeltangelilla pää kipeenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tingeltangel saanu vähän kuokkaansa, eikä ihan vähääkään. Kaikkien kelta-oranssivöisten isä.

        "No, mikäs oranssin vyökokeen reputtaneelle nöössipojalle on tullut, kun ei vastaa. Onko tyrmäyksestä jäänyt jotain ongelmia hereillä pysymiseen, vai kenties ongelmia tajunnan tason kanssa?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, mikäs oranssin vyökokeen reputtaneelle nöössipojalle on tullut, kun ei vastaa. Onko tyrmäyksestä jäänyt jotain ongelmia hereillä pysymiseen, vai kenties ongelmia tajunnan tason kanssa?"

        Tingeltangel saanu vähän" kuokkaansa," eikä ihan vähääkään." Kaikkien" kelta-oranssivöisten" isä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tingeltangel saanu vähän" kuokkaansa," eikä ihan vähääkään." Kaikkien" kelta-oranssivöisten" isä."

        Voitto, voitto. KO. YES VOITIN VOITIN. ÄRSYTTÄÄKÖ????
        HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ.
        Taitaa nyt ärsyttää.
        HÄ HÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ!!!!!
        KO. KO.
        Nyt taitaa tosiaan ärsyttää.
        HÄÄÄ-HÄ HÄ.
        Älä välitä, tulen taas tänne muistuttamaan häviöstäsi. Häviäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto, voitto. KO. YES VOITIN VOITIN. ÄRSYTTÄÄKÖ????
        HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ.
        Taitaa nyt ärsyttää.
        HÄ HÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ!!!!!
        KO. KO.
        Nyt taitaa tosiaan ärsyttää.
        HÄÄÄ-HÄ HÄ.
        Älä välitä, tulen taas tänne muistuttamaan häviöstäsi. Häviäjä.

        Tingeltangel saanu vähän kuokkaansa, eikä ihan vähääkään. Kaikkien kelta-oranssivöisten isä.

        Tulet muistamaan tämän aina ja vaikka et muistaisikaan, niin tulen ikuisesti muistuttamaan sinua siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tingeltangel saanu vähän kuokkaansa, eikä ihan vähääkään. Kaikkien kelta-oranssivöisten isä.

        Tulet muistamaan tämän aina ja vaikka et muistaisikaan, niin tulen ikuisesti muistuttamaan sinua siitä.

        Voitto, voitto. KO. YES VOITIN VOITIN. ÄRSYTTÄÄKÖ????
        HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ.
        Taitaa nyt ärsyttää.
        HÄ HÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ!!!!!
        KO. KO.
        Nyt taitaa tosiaan ärsyttää.
        HÄÄÄ-HÄ HÄ.
        Älä välitä, tulen taas tänne muistuttamaan häviöstäsi. Häviäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tingeltangel saanu vähän kuokkaansa, eikä ihan vähääkään. Kaikkien kelta-oranssivöisten isä.

        Tulet muistamaan tämän aina ja vaikka et muistaisikaan, niin tulen ikuisesti muistuttamaan sinua siitä.

        Taitaa nyt ärsyttää... Hi hi hi.
        Ärsyttääkö. Olet tingeltangel ihan omasta syystä. Tingeltangel, tingeltangel, tingeltangel. Nyt taitaa jo ärsyttää... Itke vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nyt ärsyttää... Hi hi hi.
        Ärsyttääkö. Olet tingeltangel ihan omasta syystä. Tingeltangel, tingeltangel, tingeltangel. Nyt taitaa jo ärsyttää... Itke vain.

        Ja taas voitto. Kyllähän on helppoa.
        Nyrkkeilijä tingeltangel on ihan tingeltangel. Taitaa olla aivot irti jo syntymästä asti. Katsoa poju näin se vaan menee "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!
        Ärsyttääkö?
        Taitaa häviäjälle tulla jo itku.
        On tämä helppoa. Voitto. Taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas voitto. Kyllähän on helppoa.
        Nyrkkeilijä tingeltangel on ihan tingeltangel. Taitaa olla aivot irti jo syntymästä asti. Katsoa poju näin se vaan menee "tosielämässä". BU-HA HA HA!!!!
        Ärsyttääkö?
        Taitaa häviäjälle tulla jo itku.
        On tämä helppoa. Voitto. Taas.

        Oranssivöisten isä ottanut taas tyrmäystappion. Se on aivan tingeltangel taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oranssivöisten isä ottanut taas tyrmäystappion. Se on aivan tingeltangel taas.

        Ei ollut vastusta oranssin vyökokeen reputtaneelta itäpojalta, viimeisen tyrmäyksen jälkeen poika on edelleen aivan "tingeltangel", eikä ole vieläkään palautunut järjen tasolle. Yksi hyvä puoli tässä oli, hän ymmärsi, että nyrkkeilijät ovat aivan liian pahoja vastuksia kelta, miltei oranssin vyön saavuttaneelle tingeltangel karatekalle. Samaan syssyyn menee hänen palvomansa okinavan kuvitteellisia vastustajia vastaan harjoittelevat katailijat.
        Nämä eivät ole tottuneet ottamaan nyrkkeilijöiden huumaavia iskuja vastaan ja aina ollaan perseellään niin, että karatepuvusta ei perseen kohdalta lähde se paskanruskea lika vaikka kuinka pesisi.


    • Anonyymi

      Mustanaamio on kovempi koska viidakon laissa sanotaan että Mustanaamio on pahoille kova ja hyville kiva.

      • Anonyymi

        Mustanaamio kovettaa kauhusta kaikki.


    • Anonyymi

      Kannattaa myös ottaa huomioon, ettei nyrkkeily ole mikään tuntematon laji Okinawalla vaan itse asiassa monet Japanin kovimmista nyrkkeilijöistä ovat sieltä ja esim. Andy Hug kävi Okinawalla treenaamassa nyrkkeilyä karaten lisäksi...

      • Anonyymi

        Japanin kovimmista nyrkkeilijöistä.????
        Ja keitähän ne mahtaa olla.
        Karate Mike Tysonin vai.
        Japanistahan tunnetusti tulee ihan tosi kovia nyrkkeilijöitä. Luuseri. Nyrkkeily on ihan pelkkää pieruhuumoria.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "kova". Jotain lasten juttuja? Jos jotain urheilua ajatellaan niin harjoitellaan lajin säännöillä ja ottelussa näkee kellä on kunto kohdallaan, ei siinä kukaan ole "kova", on vain onnistunut harjoitusjakso takana.
      Jos haluaa olla höpönassujen kova niin eihän siihen auta muu kuin aseistus.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe