Kuinka "kova" on Morio Higaonna

Anonyymi

36

112

Vastaukset

• Kyllä Okinawan karatekat ovat kovinta aatelia lajissa en lähtisi kokeilemaan vaikka 30 vuotta karatea ja potkunyrkkeilyä takana ja ikää vasta vähän yli 40 vuotta.Okinawan vanhoilla mestareilla on sellaista lujuutta ja taitoa että huh, huh. Osu.

• Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.

• Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kilpanyrkkeilijän kädet menisi rits ja räts jos osuisi kunnolla.
        Nyrkkeily on vain ja ainoastaan kilpalaji. Aina siteet ja hanskat, kädet ei kestä lyönnin voimaa kun on luut, nivelet on aina ollut tuettuna.
        Kerran nyrkkeilijä löi minua, laskin leuan alas ja vähän kyykistyin, lyönti osui suoraan otsaan. Minulle tuli kuhmu ja nyrkkeilijälle käsi kipsiin 2kk. Eikä käsi enään ikinä täysin palautunut. Turha laji.

Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kahta sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin. Että tässä taas lepäisi n. 30 sekunnissa tämäkin kaveri, jos vastassa olisi kilpanyrkkeilijä ja paljon pienemmällä kokemuksella. Nii siinä vaan aina käy,nyrkkeilijä tyrmää nämä itämaisen lajin gurut.
        Ei kahta sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kolmea sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kolmea sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään epäselvyyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään epäselvyyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Nyrkkeily on turha laji.
        Aivovammat on ainut asia mitä siitä saa.
        Kaikki nyrkkeilijät on hitaasti puhuvia, puhe on puuromaista sössötystä tai muuten vain kuulostaa humalaisen puheelta. Ja sitten kun hetken kuuntelee niin huomaa että ovat ihan sairaan tyhmiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään epäselvyyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Nyrkkeily on turha laji.
        Aivovammat on ainut asia mitä siitä saa.
        Kaikki nyrkkeilijät on hitaasti puhuvia, puhe on puuromaista sössötystä tai muuten vain kuulostaa humalaisen puheelta. Ja sitten kun hetken kuuntelee niin huomaa että ovat ihan sairaan tyhmiä.

Oletko jutellut kaikkien nyrkkeilijöiden kanssa? Kukahan tässä nyt on sairaan tyhmä?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko jutellut kaikkien nyrkkeilijöiden kanssa? Kukahan tässä nyt on sairaan tyhmä?

Sinä. Taidat olla päävammojenmestari.
        Kaikkien nyrkkeilijöiden haastattelut ja esiintymiset tukevat sitä että nyrkkeily aiheuttaa aivovammoja. Ja onhan se nyt muutenkin ihan selvää että jos hakkaat päätäsi joka päivä niin se jättää jälkensä.
        Jos haluaa nyrkkeilyn hyödyt niin ei muuta kuin lyöt päätäsi seinään pari tuntia päivässä. Voit samalla loikkia ja hyppiä, ja sidot käsiisi pari rullaa teippiä ja vaikka sohvatyynyt niin voit vielä läpsiä sitä seinää samalla. Ai, että kun on fiksua ja oikein tosi huiman tehokasta...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään epäselvyyksiä.

Sanotaanko näin. Te urpot ketkä hoette täällä suoli24 samaa viestiä kokoajan kertoo jotain teidän älystä.
        Olette kumpikin valmiita nyrkkeilijöitä.
        Luulin että noin hölmöjä ei ole olemassakaan, ikävä kyllä olin väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin. Te urpot ketkä hoette täällä suoli24 samaa viestiä kokoajan kertoo jotain teidän älystä.
        Olette kumpikin valmiita nyrkkeilijöitä.
        Luulin että noin hölmöjä ei ole olemassakaan, ikävä kyllä olin väärässä.

Voitin luuserin. Lopputulos TKO, ei aivan KO, mutta riittää minulle.

Se on 30 sekkaa, ja tinkeltankel ukot lepää nyrkkeilijän sivukoukkujen leuan kärkeen osumisen johdosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä. Taidat olla päävammojenmestari.
        Kaikkien nyrkkeilijöiden haastattelut ja esiintymiset tukevat sitä että nyrkkeily aiheuttaa aivovammoja. Ja onhan se nyt muutenkin ihan selvää että jos hakkaat päätäsi joka päivä niin se jättää jälkensä.
        Jos haluaa nyrkkeilyn hyödyt niin ei muuta kuin lyöt päätäsi seinään pari tuntia päivässä. Voit samalla loikkia ja hyppiä, ja sidot käsiisi pari rullaa teippiä ja vaikka sohvatyynyt niin voit vielä läpsiä sitä seinää samalla. Ai, että kun on fiksua ja oikein tosi huiman tehokasta...

Linkkiä tällaiseen haastatteluun. Sun kannattaa lopettaa mutuilu, kun et 100% varmuudella tällaista linkkiä pysty laittamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Linkkiä tällaiseen haastatteluun. Sun kannattaa lopettaa mutuilu, kun et 100% varmuudella tällaista linkkiä pysty laittamaan.

No kaikki haastattelut käy. Ihan kaikki.
        Jos et huomaa ongelmaa niin kannattaa käydä kuvauttamassa pää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehei poju. Ei se niin mene, jos en huoma jokaikisessä nyrkkeilijässä jotain ongelmaa, niin mä pääsisin päänkuvauksiin. Katsos ei se tässä maailmassa ihan noin mene. Kyllä voitkin olla yksinkertainen teini.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehei poju. Ei se niin mene, jos en huoma jokaikisessä nyrkkeilijässä jotain ongelmaa, niin mä pääsisin päänkuvauksiin. Katsos ei se tässä maailmassa ihan noin mene. Kyllä voitkin olla yksinkertainen teini.

Et varmaan sillä syyllä pääsisi, vaikka tarvetta olisi. Kyllä sinne kuule pitää olla lähete. Ja sen saa ihan lääkäriltä. Kun et tätäkään tiennyt niin joko olet lapsi tai aivovaurioinen.
        Eihän tyhmä toista tyhmää tunnista. Pitää olla normi järjellä varustettu niin huomaa kuka on tyhmä.
        Et voi väittää ettei nyrkkeilijöiden puheet ole sekavia ja epäselviä. Silloin kun eivät huuda ja raivoa niin puhe laiskaa puuromaista sopertelua.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitin luuserin. Lopputulos TKO, ei aivan KO, mutta riittää minulle.

Se on 30 sekkaa, ja tinkeltankel ukot lepää nyrkkeilijän sivukoukkujen leuan kärkeen osumisen johdosta.

Kenet voitit? Jäi epäselväksi.
        Vaikka poistit edellisen viestin niin voitko kertoa, kenet voitit. Itsesi?
        Kerrotko vielä miksi ihmeessä toistat usean päivän ajan samoja viestejä, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
        Jos aihe on liian kipeä, ei tarvitse vastata. Oletko yksinäinen ja keskustelet näin itsesi kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kenet voitit? Jäi epäselväksi.
        Vaikka poistit edellisen viestin niin voitko kertoa, kenet voitit. Itsesi?
        Kerrotko vielä miksi ihmeessä toistat usean päivän ajan samoja viestejä, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
        Jos aihe on liian kipeä, ei tarvitse vastata. Oletko yksinäinen ja keskustelet näin itsesi kanssa?

Voitin sinut TKO:lla. Jos tiedät mitä se tarkoittaa. En ole poistanut yhtäkään aikaisemmin kirjoittamaani, enkä poista. Sen verran voin avata itsestäni, että yksinäinen en ole, enkä ole koskaan ollut. Sen toki ymmärrän, että tyrmäystappio ottaa koville, mutta ottaisit sen kuitenkin vastaan kuin mies, etkä siten, kuin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitin sinut TKO:lla. Jos tiedät mitä se tarkoittaa. En ole poistanut yhtäkään aikaisemmin kirjoittamaani, enkä poista. Sen verran voin avata itsestäni, että yksinäinen en ole, enkä ole koskaan ollut. Sen toki ymmärrän, että tyrmäystappio ottaa koville, mutta ottaisit sen kuitenkin vastaan kuin mies, etkä siten, kuin sinä.

Siis milloin olet tko voittanut minut?
        Aika oudolta kuulostaa, kun en itse ole huomannut mitään.
        Voitko vielä kertoa miksi toisti usean päivän ajan samoja viestejä?
        Tätä ketjua kun lukee niin ei aina huomannut että oli vierittänyt alas päin, kun pitkän aikaa tulee tätä sinun monologiasi. Miksi teet näin.
        Jos tuntuu pahalta vastata niin voit poistattaa tämänkin viestin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Joko luovutit. Vai alatko taas viestien poistoon. Taisikin tulla ko. Ha ha haaaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joko luovutit. Vai alatko taas viestien poistoon. Taisikin tulla ko. Ha ha haaaa.

Vielä jatkoa ko.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä jatkoa ko.

Ja vielä vähän jatkoa.
        Täys voitto!!!
        Niin vain taas vastustaja heitti pyyhkeen kehään. Mutta silti tuli vielä tyrmätyksi.
        Siinä nähtiin miten on nyrkkeily turhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä vähän jatkoa.
        Täys voitto!!!
        Niin vain taas vastustaja heitti pyyhkeen kehään. Mutta silti tuli vielä tyrmätyksi.
        Siinä nähtiin miten on nyrkkeily turhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa nyt tuntua nöyryytetyltä....
        Tiesin heti että tulet häviämään. Ensimmäisestä viestistäsi lähtien tiesin miten tämä menee. Juuri niin kuin käsikirjoitin koko ottelun. Voitto tuntuu parhaalta kun sitä voi muistella pitkään. Todella pitkään. Ja tietysti kun tietää kuinka katkeraa se on häviäjälle. Se on ihan parasta. Voitto.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa nyt tuntua nöyryytetyltä....
        Tiesin heti että tulet häviämään. Ensimmäisestä viestistäsi lähtien tiesin miten tämä menee. Juuri niin kuin käsikirjoitin koko ottelun. Voitto tuntuu parhaalta kun sitä voi muistella pitkään. Todella pitkään. Ja tietysti kun tietää kuinka katkeraa se on häviäjälle. Se on ihan parasta. Voitto.

Ai että kun kiva tulla taas muistelemaan hyvää voittoa. Todellinen KO.
        Helppo voittohan tämä oli.
        Nyrkkeilijää kirvelevä tappio taitaa vielä vaivata. Tainnut monet itkut tullu väännettyä. Ei hätää, muistuttelen kyllä usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai että kun kiva tulla taas muistelemaan hyvää voittoa. Todellinen KO.
        Helppo voittohan tämä oli.
        Nyrkkeilijää kirvelevä tappio taitaa vielä vaivata. Tainnut monet itkut tullu väännettyä. Ei hätää, muistuttelen kyllä usein.

En nyt enää oikein tiedä oletko nyrkkeilijä vai tingeltangel. Joka tapauksessa ne viedeot, mitä itse olen nähnyt, niin aina nämä valkopukuiset ukot lepäävät nyrkkeiljöiden edessä, eivät ole tottuneet ottamaan iskuja vastaan ja nyrkkeilyssä niitä tulee muualtakin kuin suoraan edestä. Itse olen kilpanyrkkeilyt aikoinaan useamman vuoden, siis amatöörinä. Taekwondo meni vihreälle vyölle ja karate ruskealle. Karatessa ja nyrkkeilyssä on puolensa.

Mutta pakko minun on kokemuksesta sanoa, että jos sinne kehään laitetaan vuosia kumitea vetänyt karateka ja vuosia otellut nyrkkeilijä, molemmat esim. SM, EM tai MM tasoa, niin ei siinä kyllä karatekalla ole oikein mitään muuta tehtävää, kuin ottaa turpaansa. Sitten kun kehässä on vielä ammattinyrkkeilijä, niin karatella jäädään vieläkin kauemmaksi. Näin tämä vaan "tosielämässä" menee.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt enää oikein tiedä oletko nyrkkeilijä vai tingeltangel. Joka tapauksessa ne viedeot, mitä itse olen nähnyt, niin aina nämä valkopukuiset ukot lepäävät nyrkkeiljöiden edessä, eivät ole tottuneet ottamaan iskuja vastaan ja nyrkkeilyssä niitä tulee muualtakin kuin suoraan edestä. Itse olen kilpanyrkkeilyt aikoinaan useamman vuoden, siis amatöörinä. Taekwondo meni vihreälle vyölle ja karate ruskealle. Karatessa ja nyrkkeilyssä on puolensa.

Mutta pakko minun on kokemuksesta sanoa, että jos sinne kehään laitetaan vuosia kumitea vetänyt karateka ja vuosia otellut nyrkkeilijä, molemmat esim. SM, EM tai MM tasoa, niin ei siinä kyllä karatekalla ole oikein mitään muuta tehtävää, kuin ottaa turpaansa. Sitten kun kehässä on vielä ammattinyrkkeilijä, niin karatella jäädään vieläkin kauemmaksi. Näin tämä vaan "tosielämässä" menee.

Tää on hyvä. "Näin tämä vaan "tosielämässä" menee." Tiedätkö mitä heittomerkit tarkoittaa. Häviää pohja kokonaan tekstistäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Luuseri yrittää hakea revanssia, mutta tulikin ko ennenkuin ehti sanoa""tosielämässä"".
        Bu-ha-ha. Bu-ha-ha!!!!!
        Ei hemmetti miten voikin olla surkeaa.
        Siis ihan tosielämän surkimus.

• Mustanaamio on kovempi koska viidakon laissa sanotaan että Mustanaamio on pahoille kova ja hyville kiva.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Mustanaamio kovettaa kauhusta kaikki.

• Kannattaa myös ottaa huomioon, ettei nyrkkeily ole mikään tuntematon laji Okinawalla vaan itse asiassa monet Japanin kovimmista nyrkkeilijöistä ovat sieltä ja esim. Andy Hug kävi Okinawalla treenaamassa nyrkkeilyä karaten lisäksi...

• Japanin kovimmista nyrkkeilijöistä.????
        Ja keitähän ne mahtaa olla.
        Karate Mike Tysonin vai.
        Japanistahan tunnetusti tulee ihan tosi kovia nyrkkeilijöitä. Luuseri. Nyrkkeily on ihan pelkkää pieruhuumoria.

• Mitä tarkoittaa "kova". Jotain lasten juttuja? Jos jotain urheilua ajatellaan niin harjoitellaan lajin säännöillä ja ottelussa näkee kellä on kunto kohdallaan, ei siinä kukaan ole "kova", on vain onnistunut harjoitusjakso takana.
      Jos haluaa olla höpönassujen kova niin eihän siihen auta muu kuin aseistus.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      143
      5297
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      179
      4610
    3. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2721
    4. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      240
      2696
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      19
      2696