Rakas Jumalaa etsivä!

Jumala vielä tänä aikana kutsuu ja vetää ihmisiä puoleensa. Myös Suomessa tulee ihmisiä uskoon. Monia ahdistaa ilmastoasiat, koronaepidemia, tulevaisuuden epävarmuus. Jos herätyksessä oleva tulee tälle foorumille ja Suomi24-palsoille ja muualle someen, voi hämmentyä, että mistä on kysymys. Uskovana toisiaan pitävät panettelevat keskenään, uskosta luopuneet purkavat katkeruutta ja on niitä jotka antavat kuvan itsestään ,että tässä on nyt totuuden julistaja. Tämä foorumi on mielipiteiden sekamelska. Jumala rakastaa luomaansa ihmistä. Etsijälle on hyvä linkki www.tuleuskoon.fi Herra on hyvä ja oikeamielinen, sen tähden hän neuvoo syntiset tielle. Hän johdattaa nöyriä oikein ja opettaa heille tiensä. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja lakinsa. Ps 25:8.-10.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh.6:44 Biblia. Ei taida kenkään minun tyköni tulla, ellei Isä, joka minut lähetti, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Jer.31:3.

• Anonyymi

Fil.2:12-13 Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaisen, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljon enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Ps.2:11.

• Vain epäjumalat tarvitsevat maan matosia itseään mainostamaan.

Herää siis taikaunestasi, hylkää tuo kyvytön epäjumalasi ja lopeta turha mainostaminen.

• Anonyymi

2Kor.3:4-5 Tämmöinen luottamus meillä on Kristukseen kautta Jumalaan; ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta. Hebr.13:21 hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa.....

• Anonyymi

Jokainen saa tuoda mielipiteensä esille. Sanan vapaus !

• Anonyymi

Miksi Jeesus kirosi viikunapuun? Mark.11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika. Luuk.13:6 Ja hän puhui tämän vertauksen: Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt. Miik.7:1 Voi minua, minun käy niinkuin hedelmänkorjuussa: ei ole rypäleitä syödäkseni, ei varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Matt.21:19.

• Anonyymi

Ja Jumalan sanaa Raamattua kannattaa opiskella ja lukea rukoillen päivittäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      67
      14007
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5501
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5083
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      101
      4342
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3571
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3261
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2995
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2567
    Aihe