Rakas Jumalaa etsivä!

Jumala vielä tänä aikana kutsuu ja vetää ihmisiä puoleensa. Myös Suomessa tulee ihmisiä uskoon. Monia ahdistaa ilmastoasiat, koronaepidemia, tulevaisuuden epävarmuus. Jos herätyksessä oleva tulee tälle foorumille ja Suomi24-palsoille ja muualle someen, voi hämmentyä, että mistä on kysymys. Uskovana toisiaan pitävät panettelevat keskenään, uskosta luopuneet purkavat katkeruutta ja on niitä jotka antavat kuvan itsestään ,että tässä on nyt totuuden julistaja. Tämä foorumi on mielipiteiden sekamelska. Jumala rakastaa luomaansa ihmistä. Etsijälle on hyvä linkki www.tuleuskoon.fi Herra on hyvä ja oikeamielinen, sen tähden hän neuvoo syntiset tielle. Hän johdattaa nöyriä oikein ja opettaa heille tiensä. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja lakinsa. Ps 25:8.-10.

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh.6:44 Biblia. Ei taida kenkään minun tyköni tulla, ellei Isä, joka minut lähetti, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Jer.31:3.

• Anonyymi

Fil.2:12-13 Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaisen, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljon enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Ps.2:11.

• Vain epäjumalat tarvitsevat maan matosia itseään mainostamaan.

Herää siis taikaunestasi, hylkää tuo kyvytön epäjumalasi ja lopeta turha mainostaminen.

• Anonyymi

2Kor.3:4-5 Tämmöinen luottamus meillä on Kristukseen kautta Jumalaan; ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta. Hebr.13:21 hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa.....

• Anonyymi

Jokainen saa tuoda mielipiteensä esille. Sanan vapaus !

• Anonyymi

Miksi Jeesus kirosi viikunapuun? Mark.11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika. Luuk.13:6 Ja hän puhui tämän vertauksen: Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt. Miik.7:1 Voi minua, minun käy niinkuin hedelmänkorjuussa: ei ole rypäleitä syödäkseni, ei varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Matt.21:19.

• Anonyymi

Ja Jumalan sanaa Raamattua kannattaa opiskella ja lukea rukoillen päivittäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      222
      6286
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      187
      5856
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      15
      5444
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      74
      4124
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      139
      3472
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3303
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2996
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      6
      2467
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      240
      2351
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      130
      2234
    Aihe