Rakas Jumalaa etsivä!

Jumala vielä tänä aikana kutsuu ja vetää ihmisiä puoleensa. Myös Suomessa tulee ihmisiä uskoon. Monia ahdistaa ilmastoasiat, koronaepidemia, tulevaisuuden epävarmuus. Jos herätyksessä oleva tulee tälle foorumille ja Suomi24-palsoille ja muualle someen, voi hämmentyä, että mistä on kysymys. Uskovana toisiaan pitävät panettelevat keskenään, uskosta luopuneet purkavat katkeruutta ja on niitä jotka antavat kuvan itsestään ,että tässä on nyt totuuden julistaja. Tämä foorumi on mielipiteiden sekamelska. Jumala rakastaa luomaansa ihmistä. Etsijälle on hyvä linkki www.tuleuskoon.fi Herra on hyvä ja oikeamielinen, sen tähden hän neuvoo syntiset tielle. Hän johdattaa nöyriä oikein ja opettaa heille tiensä. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja lakinsa. Ps 25:8.-10.

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh.6:44 Biblia. Ei taida kenkään minun tyköni tulla, ellei Isä, joka minut lähetti, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Jer.31:3.

• Anonyymi

Fil.2:12-13 Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaisen, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljon enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte; sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Ps.2:11.

• Vain epäjumalat tarvitsevat maan matosia itseään mainostamaan.

Herää siis taikaunestasi, hylkää tuo kyvytön epäjumalasi ja lopeta turha mainostaminen.

• Anonyymi

2Kor.3:4-5 Tämmöinen luottamus meillä on Kristukseen kautta Jumalaan; ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta. Hebr.13:21 hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa.....

• Anonyymi

Jokainen saa tuoda mielipiteensä esille. Sanan vapaus !

• Anonyymi

Miksi Jeesus kirosi viikunapuun? Mark.11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika. Luuk.13:6 Ja hän puhui tämän vertauksen: Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt. Miik.7:1 Voi minua, minun käy niinkuin hedelmänkorjuussa: ei ole rypäleitä syödäkseni, ei varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Matt.21:19.

• Anonyymi

Ja Jumalan sanaa Raamattua kannattaa opiskella ja lukea rukoillen päivittäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      141
      13250
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      86
      3697
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3000
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1420
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      41
      1406
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1363
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1234
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe