NHL jääkiekko on päätöntä kohkaamista päästä päätyyn ilman minkäänlaista tietoa joukkuepelistä.
Samat amerikkalais valmentajat valmentavat joukkueita vuosikymmenistä toiseen, esittävät vaan osaamistaan vuodesta toiseen eri seuroissa.
Suomessa keskustellaan pärjäisikö kaksi maailmanmestaruutta ja yhden nuorten maailmanmestaruuden voittanut valmentaja Jukka Jalonen valmentajana nhlssä.
Kaikista naurettavinta on kuunnella kun asiaa kysyy vanhoilta nhln pohjois amerikkalaisilta valmentajilta. Valmentajilta vailla minkäänlaisia todellisia Jalosen voittojen kaltaisia meriittejä.
Heidän mielestään kun Jalosen meriitit omaavan valmentajan pitäisi tullakseen nhl valmentajaksi mennä vielä harjoittelemaan jonnekkin amerikkalaiseen farmisarjaan.
Pohjois-amerikassa jääkiekko on iso asia mutta miten täysin todellisuudentaju on päässyt katoamaan omassi kuplissaan eläviltä vanhoilta amerikkalaisilta nhl valmentajilta.
Eurooppa on täynnä huomattavasti parempia jääkiekkovalmentajia kun useimmat tämän hetken nhl valmentajat!
Mikäli Jukka Jalonen hyppäisi nyt nhllään päävalmentajaksi. Väitän että hän olisi sen sarjan paras valmentaja!
Uskallan melkein väittää että Jalonen voittaisi heittämällä Stanley Cupin.
Valitettavasti nhllssä eletään omassa kuplassa jossa pelkästään omia suositaan ja heille tuntemattomiin eurooppalaisiin ei kosketa pitkällä tikullakaan.
Suomalais valmentaja NHLssä
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510