Juha Sipilä avaa näitä rikollisia mielipiteitä , on pysyny vähän aikaa hiljaa, tämä on oikea esimerkki kuinka korkeassa virassa oleva on kaiken lain ulkopuolella , kaiken yhteiskunnan tuhoamisen jälkeen on edelleen vapaana , tuhosi niin paljon eläkeläisten ja työttömien elämää , kehtaa näyttää jossain sitä rumaa naamaansa, sai muistutuksen kun oma poika kuoli , olisi kyllä itse joutanut ennemmin lähtemään , ulkomailla tämä lesta konna olisi ammuttu kauan sitten. Toivottavasti saa saman kohtalon kun poikansa.
Yhteiskunnan suuri rikollinen
4
179
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi ei ole pyytänyt kansalaisten apua vielä.
- Anonyymi
eipä tuohon juuri vastaansanomista löydy...?
Homma on vähän sama kuin Hitlerinkin kanssa- ei se Hitlerkään yksistään olisi valtaann noussut- vaan sitäkin autettiin- eli kansan tulee katsoa oaa peilikuvaansa kanssa, etenkin ettei Katainen-Sipilä-
keskustelu.suomi24.fi/t/11134127/katainen-yli-100-miljardin-euron-tuhoaja
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/umpisurkeaa-kaivospolitiikkaa-suomi-myi-miljardien-kultaesiintyman-pilkkahintaan/- Anonyymi
toistu enää koskaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16249087/ylitorniolla-paljon-yli-200-mijardin-kultavarat-
- Anonyymi
Ei sitä itke enää kuin EK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726233- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan227755- 41749