Juha Sipilä avaa näitä rikollisia mielipiteitä , on pysyny vähän aikaa hiljaa, tämä on oikea esimerkki kuinka korkeassa virassa oleva on kaiken lain ulkopuolella , kaiken yhteiskunnan tuhoamisen jälkeen on edelleen vapaana , tuhosi niin paljon eläkeläisten ja työttömien elämää , kehtaa näyttää jossain sitä rumaa naamaansa, sai muistutuksen kun oma poika kuoli , olisi kyllä itse joutanut ennemmin lähtemään , ulkomailla tämä lesta konna olisi ammuttu kauan sitten. Toivottavasti saa saman kohtalon kun poikansa.
Yhteiskunnan suuri rikollinen
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi ei ole pyytänyt kansalaisten apua vielä.
- Anonyymi
eipä tuohon juuri vastaansanomista löydy...?
Homma on vähän sama kuin Hitlerinkin kanssa- ei se Hitlerkään yksistään olisi valtaann noussut- vaan sitäkin autettiin- eli kansan tulee katsoa oaa peilikuvaansa kanssa, etenkin ettei Katainen-Sipilä-
keskustelu.suomi24.fi/t/11134127/katainen-yli-100-miljardin-euron-tuhoaja
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/umpisurkeaa-kaivospolitiikkaa-suomi-myi-miljardien-kultaesiintyman-pilkkahintaan/- Anonyymi
toistu enää koskaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16249087/ylitorniolla-paljon-yli-200-mijardin-kultavarat-
- Anonyymi
Ei sitä itke enää kuin EK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837