Taksinkuljettaja pelkää koronaa

Anonyymi

HS (https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006424047.html) kertoo että taksikuskin pitää Kelan mukaan kuskata sairaita.

Taksikuskia pelottaa. Tässä muutama pointti

1) Korona ei ole vaarallinen, ihan normi flunssa kunhan ei ole lihava ja tupakoiva mies.
2) Onko taksikuski 2020-luvun pelkuri? Haluatteko tämän maineen?
3) Vaikka kuolisittekin, niin teidät voi korvata helposti uudella.

Näillä perusteilla ei teillä ole mitään hätää eikä syytä kieltäytyä istumasta pienessä kopissa sairaiden ihmisten kanssa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneks tästä maksetaan käypä korvaus

    • Anonyymi

      Onneksi toistaiseksi "Muheva" hoitaa, TH/LTX välttyvät, koska pääosin ei ajeta Kelakyytejä.

    • Anonyymi

      ”Ei kai ihmisen tarvitse lähteä sellaiseen työhön, missä on itse vaarassa?”

      😂

      Ei tarvitse. Taksikuskit, nuo yhteiskunnan eteen uhraavat sankarit.

      • Anonyymi

        Hurjan vaarallista tuo taksikuskin elämä.

        ”Ei kuulu toimenkuvaan kuljettaa sairaita”

        Sehän se toimenkuva käytännössä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurjan vaarallista tuo taksikuskin elämä.

        ”Ei kuulu toimenkuvaan kuljettaa sairaita”

        Sehän se toimenkuva käytännössä on

        "Sehän se toimenkuva käytännössä on"

        EI MUUTEN OLE!


    • Anonyymi

      Aloittaja menee itse orjailemaan taksikuskiksi Korona-potilaiden kanssa. Ala elää niinkuin opetat.

      • Anonyymi

        En aja taksia ja mä olen koulutettu, arvokas osa tätä yhteiskuntaa. Taksikuskin taas voi korvata, tulijoita on aina. Mene siis vain ajamaan sairaita, mikään ei kaadu jos kuolet. Ei tarvi olla huolissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aja taksia ja mä olen koulutettu, arvokas osa tätä yhteiskuntaa. Taksikuskin taas voi korvata, tulijoita on aina. Mene siis vain ajamaan sairaita, mikään ei kaadu jos kuolet. Ei tarvi olla huolissaan.

        Kaikki on korvattavissa. Meitä riittää...jopa varaosiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aja taksia ja mä olen koulutettu, arvokas osa tätä yhteiskuntaa. Taksikuskin taas voi korvata, tulijoita on aina. Mene siis vain ajamaan sairaita, mikään ei kaadu jos kuolet. Ei tarvi olla huolissaan.

        Hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia miesoletettuja. Ja naisoletettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aja taksia ja mä olen koulutettu, arvokas osa tätä yhteiskuntaa. Taksikuskin taas voi korvata, tulijoita on aina. Mene siis vain ajamaan sairaita, mikään ei kaadu jos kuolet. Ei tarvi olla huolissaan.

        En aja taksia. Minun elämäni ja terveyteni on tärkeämpi kuin jonkun pikkupsykopaatin mielihalut.


    • Anonyymi

      Taksinkuljettaja pelkää koronaa

      ja siitä maksetaa lähes 400€ ,että saa ajaa esim.PRO KESKUSKUKSEN kyytejä?
      Heillä ei ole kyytejä tarjota enää,kaikki pelkää koronaa ja on se on kyllä oikein.
      Silti tämä PRO KESKUS perii autoilijoilta lähes sen 400€ ja on siinä mukana SAVON TAKSIDATA ja muut kalakukot !!
      Perkeleen SAVOLAISET..kyytejä ei ole ja te veloitatte !!!!
      Savolainen viisaus... varasta mitä pystyt.

    • Anonyymi

      Taksinkuljettaja pelkää koronaa..

      En ole ajanut kuukauteen enään kelan kyytejä.
      Kela saa haistaa paskan !!
      Irtisanoin koko kuljetuksen !
      Miksi aja jotait kyytejä halvalla ja voit saada kuoleman taudin !!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe