Onko jumala luonut myös muut universumit?

Anonyymi

Jos tiedemiehet löytävät todisteet rinnakkaisista universumeista niin onko jumala luonut myös ne vai ovatko ne mahdollisesti jonkun toisen jumaluuden aikaansaannoksia?

Marx5:n ei tarvitse vastata tähän kysymykseen koska tiedämme jo sinun vastauksen.

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se varmaankin voi hieman vaikuttaa rinnakkaisten universumeiden elinkelpoisten planeettojen koostumukseen, siis mikä jumaluus on kyseessä, eikö?
      Esim. Poseidon tai Ahti, niin voisi kuvitella koko planeetan pinnan olevan veden peitossa...

    • Anonyymi

      JC-logiikkaa: koska Raamattu ei kerro mitään muista universumeista, on järjetöntä edes kuvitella että olisi olemassa mitää muita universumeja.

      JC-logiikan jatkoa heti kun todistetaan että universuneja on useita: on aivan loogista ja täysin kreationismin mukaista, että Jumala luo universumeja ja elämää mielensä ja halunsa mukaan.

    • Jos on olemassa muitakin universumeita, niin tottakai Jumala on nekin luonut.

      Raamatun mukaan Jeesus on kaiken luonut ja ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on. Tähän ''kaikkeen'' kuuluu myös muut universumit.

      • Anonyymi

        " ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."

        Mutta jos mitään ei ole luotu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."

        Mutta jos mitään ei ole luotu...

        Elät hologrammissa. Todellisuutesi on harhaa, jota ei sellaisenaan ole, jollaisena sen koet. Elät illuusiossa, jota ei todellisuudessa ole. Näet kaiken menneisyydessä kuten miljardien valovuosien vanha tähde, joita ei enää edes ole. Sormesi ei ole enää siinä missä koet niiden olevan. Maailma on digitaalinen kvarkkien luoma harha. Olet kvarkki pölyä, jota ei todellisuudessa ole sen enempää kuin aikaakaan. Heidelbergin epätarkkuusperiaate. Mitään ei ole luotu, joten voit vapaasti vetää itsesi vessanpöntöstä alas. Et ollut edes olemassa. Jumalaan uskovat voivat jatkaa omia askareitaan. Loihan Jumala valkeuden pimeyden keskelle, eikä pimeys voinut sitä ymmärtää. Hän leviti taivaat maan ympärille kuin telttakankaan. Lopuksi mailma kääritään kuin kirjekäärö kasaan.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-vaittavat-maailma-jossa-elamme-on-pelkka-hologrammi/6294588#gs.ypla0r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."

        Mutta jos mitään ei ole luotu...

        Elät hologrammissa. Todellisuutesi on harhaa, jota ei sellaisenaan ole, jollaisena sen koet. Elät illuusiossa, jota ei todellisuudessa ole. Näet kaiken menneisyydessä kuten miljardien valovuosien vanha tähde, joita ei enää edes ole. Sormesi ei ole enää siinä missä koet niiden olevan. Maailma on digitaalinen kvarkkien luoma harha. Olet kvarkki pölyä, jota ei todellisuudessa ole sen enempää kuin aikaakaan. Heidelbergin epätarkkuusperiaate. Mitään ei ole luotu, joten voit vapaasti vetää itsesi vessanpöntöstä alas. Et ollut edes olemassa. Jumalaan uskovat voivat jatkaa omia askareitaan. Loihan Jumala valkeuden pimeyden keskelle, eikä pimeys voinut sitä ymmärtää. Hän leviti taivaat maan ympärille kuin telttakankaan. Lopuksi mailma kääritään kuin kirjekäärö kasaan.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-vaittavat-maailma-jossa-elamme-on-pelkka-hologrammi/6294588#gs.ypla0r


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe