Jos tiedemiehet löytävät todisteet rinnakkaisista universumeista niin onko jumala luonut myös ne vai ovatko ne mahdollisesti jonkun toisen jumaluuden aikaansaannoksia?
Marx5:n ei tarvitse vastata tähän kysymykseen koska tiedämme jo sinun vastauksen.
Onko jumala luonut myös muut universumit?
6
194
Vastaukset
- Anonyymi
Se varmaankin voi hieman vaikuttaa rinnakkaisten universumeiden elinkelpoisten planeettojen koostumukseen, siis mikä jumaluus on kyseessä, eikö?
Esim. Poseidon tai Ahti, niin voisi kuvitella koko planeetan pinnan olevan veden peitossa... - Anonyymi
JC-logiikkaa: koska Raamattu ei kerro mitään muista universumeista, on järjetöntä edes kuvitella että olisi olemassa mitää muita universumeja.
JC-logiikan jatkoa heti kun todistetaan että universuneja on useita: on aivan loogista ja täysin kreationismin mukaista, että Jumala luo universumeja ja elämää mielensä ja halunsa mukaan. Jos on olemassa muitakin universumeita, niin tottakai Jumala on nekin luonut.
Raamatun mukaan Jeesus on kaiken luonut ja ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on. Tähän ''kaikkeen'' kuuluu myös muut universumit.- Anonyymi
" ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."
Mutta jos mitään ei ole luotu... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."
Mutta jos mitään ei ole luotu...Elät hologrammissa. Todellisuutesi on harhaa, jota ei sellaisenaan ole, jollaisena sen koet. Elät illuusiossa, jota ei todellisuudessa ole. Näet kaiken menneisyydessä kuten miljardien valovuosien vanha tähde, joita ei enää edes ole. Sormesi ei ole enää siinä missä koet niiden olevan. Maailma on digitaalinen kvarkkien luoma harha. Olet kvarkki pölyä, jota ei todellisuudessa ole sen enempää kuin aikaakaan. Heidelbergin epätarkkuusperiaate. Mitään ei ole luotu, joten voit vapaasti vetää itsesi vessanpöntöstä alas. Et ollut edes olemassa. Jumalaan uskovat voivat jatkaa omia askareitaan. Loihan Jumala valkeuden pimeyden keskelle, eikä pimeys voinut sitä ymmärtää. Hän leviti taivaat maan ympärille kuin telttakankaan. Lopuksi mailma kääritään kuin kirjekäärö kasaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-vaittavat-maailma-jossa-elamme-on-pelkka-hologrammi/6294588#gs.ypla0r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" ilman Jeesusta ei ole luotu mitään mikä luotu on."
Mutta jos mitään ei ole luotu...Elät hologrammissa. Todellisuutesi on harhaa, jota ei sellaisenaan ole, jollaisena sen koet. Elät illuusiossa, jota ei todellisuudessa ole. Näet kaiken menneisyydessä kuten miljardien valovuosien vanha tähde, joita ei enää edes ole. Sormesi ei ole enää siinä missä koet niiden olevan. Maailma on digitaalinen kvarkkien luoma harha. Olet kvarkki pölyä, jota ei todellisuudessa ole sen enempää kuin aikaakaan. Heidelbergin epätarkkuusperiaate. Mitään ei ole luotu, joten voit vapaasti vetää itsesi vessanpöntöstä alas. Et ollut edes olemassa. Jumalaan uskovat voivat jatkaa omia askareitaan. Loihan Jumala valkeuden pimeyden keskelle, eikä pimeys voinut sitä ymmärtää. Hän leviti taivaat maan ympärille kuin telttakankaan. Lopuksi mailma kääritään kuin kirjekäärö kasaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-vaittavat-maailma-jossa-elamme-on-pelkka-hologrammi/6294588#gs.ypla0r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416