Klitorisorgasmi hakusessa, toimisikohan joku satisfyer

Anonyymi

Olen nainen, joka tarvitsee kovempaa kosketusta toimiakseen. Vibradildo tehoaa parhaiten, siis sisäisesti, mutta niistäkin melkein kaikista puuttuu se voimakkain teho jota tarvitsen.
Pillun nuoleminen on kohdallani ollut turhanpäiväistä lipsutusta kunnes kohtasin miehen, joka imaisi pilluun kiinni sellaisella intohimolla, että uuhh...
Tästä innostuneena mietin miten mahtaisi toimia tuo pilluimuri. Alkaa vaan olla jo liikaa turhia leluja laatikossa ...
Onkohan laitteen kohdistaminen hankalaa kun klitoris on sattumoisin hyvin huputettu ?
Saako sen pysymään paikallaan kun itse ei pysty paikoillaan olemaan vaan lantio lähtee väkisinkin liikkeeseen?
Seksivälinekauppojen arvosteluissa moni mainitsee myös squirttauksen, mikä kiinnostaa.
Onko naiset kokemuksia jaettavaksi?

12

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Satisfyer toimii ainakin minulla. Tosi jytkyjä orkkuja saan useita peräkkäin. Eka yleensä nopeasti, mutta välillä pitkitän, niin se on voimakkaampi. Ennen käytin sellaista pyörivillä helmillä olevaa sauvaa, jossa oli klitoriskiihotin. Se on jäänyt Satisfyerin oston jälkeen laatikkoon.

    • Anonyymi

      Minullakin toimii loistavasti, mutta kyllä sitä pitää toisella kädellä kiinni pitää.

    • Anonyymi

      Satisfyer/Womanizer on itselleni paras, mutta jotkut tykkää wand-tyyppisen vibran (esim. Doxy Wand, tosi laadukas) aivan eritasoisesta tärinästä. Se on ihan uskomattoman voimakas, itselle yllättäen aivan liikaa paitsi vaatteiden päältä :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Satisfyer on hyvä ja riittävän tehokas.
      Womannizer on tehokkaampi, mutta se on hurjan kallis.

    • Anonyymi

      sähköhammasharjan hamarapuolella tappavanvoimakas orkku tulee minuutissa.

    • Anonyymi

      makaan sängyllä johon tulin nauttimaan 2miehn naimisesta,jännitys kiiihtyy kun näen miesten elimien housevan pystyyn pillunikin kovenee,tunnen miten pilluni reakoi,kun sillä olisi silmät paikkani on niin kovana että tuskin pääsisin enää kävelemään ,miehet pitää pienen tuokion kuin valmistuisivat sotaan leikisti jännitys heissäkin näkyy.pyörittelevät muniaan ja hierovt pusseja ,käännyn vatsalleni,miehet ovat vilä kaukana ,sitten toinn tulee olen joseläläni ,ja työntää kalunsa sisälleniminä nautin niin jo ensimmäisetä työnnöstä,toinen mies tekee runkkuliikkeitä ja nauttii myössss.mieslöyytää minun vitun lihaaaksist paikan joka saa minut tositosikiimaseks,toinen miestulee myös oikeaan aikaan ennen kun kerkiän ordasmiin asti kullit ovat ulkopuolella hierovat vartaloani,ja yht päätöksestä toinen menee aaalpuoleta pilluun jatoinen yläpuolelta vuorotellen.,minun oli pakkopäästä ilikuttamamaan itseäni eestaas,ja lopulle ei ole keksittysanoja,miltä tuntuu,voi muut vain arvailla,tulivuorenpurkaaaaaus on raivokkaan helllä kaunis pehmeä lämmin,tuntuu niin oikealta tämän takia me ollaan miehiä ja naisia., niin erilaisa,eikä minun tarvitse yhtään näytellä olevani joku muu. olen.vain pieni tumma nainen,.

    • Anonyymi

      Se on pitkälti tekniikkaa ja jokainen löytää omansa. Voimakas kiihottuminen on se tärkeä asia tilanteesta ja olosta riippuen. Itse haluan samoin enemmän ärsykettä joten tekopenis on lähinna mukana, peniksen muotoinen pulsaattori. Kärki on mukava ja sisus tarpeeksi jäykkä.

    • Anonyymi

      Mulla olis uus laite tossa ilman naista,piti antaa lahjaksi naistenpäivän kunniaksi mutta meni jo....ja hyvä mieskin olis mukana. Satakunnan alueella...koe ajoon.

      • Anonyymi

        Hyvä mies olisi kieltämättä loistava oheistuote :) Toivottavasti löytyy Satakunnasta nainen joka on samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ostin sitten vihdoin Womanizer Starletin, siksi kun se on pieni ja nätti kun taas Satisfyerien muotoilu ei oikein miellytä.
      Tuntui kummalta ja melkein kivuliaalta se jatkuva tasainen imutus joka kiskoi minusta jotenkin terävän ja lyhyen orgasmin. Ja tuli pakottava tarve saada jotain sisääni joten dildotin saman tien kunnon kokovartalo-orgasmin...

      Taidan mennä kokeilemaan uudelleen :)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe