Eipähän tarvi enään lotota.

Anonyymi

Lottoaminen saa nyt sitten olla jos pitää antaa hen.tiedot. Säästyypähän rahaa ja Veikkaus köyhtyy.

9

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri noin minäkin ajatteleen toivottavasti Ohiksen esitys menee läpi - Veikkaus saa siipeensä.
      Itse lopetin pelaamisen jo muutama vuosi sitten - itsepetosta!

• Anonyymi

Taitaa olla jotakin salattavaa nyt.

• Anonyymi

Säästyypä se tympeä tarkistaminen kun ei mitään koskaan saa.

• Anonyymi

Jos hävettää, että (edes teoriassa) joku saa tietää paljonko rahaa pistät rahapeleihin, niin eikös se ole hyvä että saat jonkun kimmokkeen puuttua ongelmaasi.

PS.
      Miksi se, että joutuu tunnistautumaan kun laittaa 3e lottoon on ihan kamalaa, mutta se ei ole ollut ongelma, että joutuu tunnistautumaan kun voittaa vähänkin enemmän rahaa? Miksi on suurempi salaisuus, että pelasin 3 eurolla kuin se että voitin 3000 euroa?

• Rahapeleillä on laaja monipolvinen yhteiskunnallinen legitimiteettiongelma. Niillä ei vaikuteta rahan arvonmuodostukseen, eikä niiden hyväntekeväisyysvaikutus ole mitenkään ratkaiseva. Niiden antama huvivaikutus olisi saavutettavissa muilla keinoin halvemmalla - jopa niin halvalla, että kyseinen liiketoiminta ei oikeastaan voi olla kannattavaa.
        Rahapeliriippuvuus syntyy pääasiassa muun tekemisen puutteesta.
        Tulevaisuudessa tulemme ihmettelemään rankasti aikaa, jolloin oli rahapelejä.
        Oleellista on juuri nyt lahjaveron liittäminen kaikkiin isoimpiin rahapelivoittoihin (perusteet edellä).

• Anonyymi

Ihme vouhotusta. Olen pelannut veikkauksen pelejä netin kautta jo yli 20 vuotta. Sinne aikanaan rekisteröidyin, jolloin henkilötiedot piti antaa. En koe tässä olevan mitään outoa tai vaarallista.

• Anonyymi

Voisithan sinä tännekin henkilötietosi antaa?

• Anonyymi

Jos Veikkaus on tehnyt vuosittain miljardivoitot, niin ei ole vaikea arvata, ketkä ne rahat on hävinnyt. Luulisi Ohisalonkin sen ymmärtävät, kun itkee rahapeleistä.

• Anonyymi

Veikkauksen monopoli on laillistettua ryöstöä. Pelaan ulkomaalaisia pelejä. Niistä pelaajille palautuu huomattavasti suurempi osa voittoina kuin Veikkauksen peleissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe