Minä joka pidän itseäni ääriälykkönä olen pöllämistynyt, sillä...
Heräsin aamuun ja tärisin puhtia; liekö sitten syy hengitysavustimen reistailu, mutta kuitenkin: tarina alkaa:
Äärioikeisto, tok tok tok...
Persut on istutettu jopa eduskuntasalissa äärioikealle, mutta minun suppeassa näkökentässäni oikeisto on porvareita, persut ei...
Äärioikeisto, tok tok, tok...
Saksan Aadolfin porukka, nehän oli sosialisteja, kansallissellaisia, kait sitten, tai no...
Kristityt, tok tok tok, karismaattisten liikkeiden edeskäypät oppeineen ja samoin rkp, porvareita...
Jesse oli kaltaiseni anarkisti ja suvakki ja "kommari", siinä poppoossa kaikki oli yhteistä.
Neuvo minua rakas keskustan rahvas, neuvo, please !
Neuvokaa, kertokaa
27
<50
Vastaukset
Niin muuttuu maailma, Marttiseni.!
Voi Hyvä Luoja tuota murhettasi! Mistä ihmeestä tuollainen voi johtua?
Vasemmisto 25,9 % ja vihreät hallituksessa.
Tuskin nyt kukaan mitään odottaakaan, muuta kuin velkaa.
Ja Haloselle uudet tekarit valtion laskuun.
Oli todella hyvä, havahduttava se eilen tv:sta tullut ohjelma. Sanottiinhan siinä niin Genesaretin järven kuin Kuolleen merenkin vesikadon syiksi myös alueella jo kauan jatkunutta poikkeuksellisen kuivaa säätä. sateita ei ole tullut juuri laisinkaan. Ilmastonmuutoksesta sekin kertoo.
Nythän Israel ja Jordania yhdessä pyrkivät pelastamaan Kuollutta merta johtamalla tuonne 400 metriä merien pinnan alapuolella olevaan Kuolleeseen mereen vettä Punaisesta merestä. Aivan valtava urakka, jossa myös vaaratekijöitä, joita tuotiin esille.
Lähi-idässä. Siinailla ei tosin koskaan satanut kesäaikana, mutta talvella siitäkin edestä. Golanila, jossa oltiin kilometri meren pinnan yläpuolella, talvella satoi luntakin, varsin runsaasti. V. 1982 olin Damaskuksen lentokentällä vastaanottamassa Suomesta saapuvaa uutta porukkaa - olin rotaatioupseeri siellä kuten pari-kolme vuotta aikaisemmin Siinaillakin. Kun bussimme ajeli Golania kohti ns. Damaskuksen tietä - jossa Jeesus ilmestyi Paavalille - tien kahtapuolta olevat puut olivat lumivaipoissa.
Helsinki autioituu kun sinne iskee RUTTO...muuttakaa maalle,niin järkenne palaa takaisin. En sua Martti tarkoita.- Anonyymi
SDP ei enää ole vasemmistolainen puolue vaan keskustaa, Keskusta on keskusta-oikeistoa.
- Anonyymi
Laitetaanpa uudestaan oikeaan kohteeseen.
Pankon vähäpojalla pahat traumat Kapista? - Anonyymi
Pankkolängvits?
- Anonyymi
Raskas yliväpeli. Olen erittäin otettu kommentistasi. Nyt on kuitenkin näin, että tällä nimenomaisella hetkellä en tohdi kommentoida, sillä Korona on viemässä ajattelimoni fokuksen toisaalle. Selitän: Varmuuden välttämiseksi hain tänään Taalintehtaan alkosta Corona Brandy nimistä surujuomaa, en itseni iloitakseni, vaan juodakseni, jotta en tartuttaisi (jos ja kun se minuun kuitenkn iskisi) moista riesaa muuhun keskustapainotteiseen väestöömme täällä Ylä Sapelin asujaimistossa .
Anonyymi kirjoitti:
SDP ei enää ole vasemmistolainen puolue vaan keskustaa, Keskusta on keskusta-oikeistoa.
Olet niin niin väärässä. Anna kymppi niin selitän tarkemmin.
- Anonyymi
Silakkata kirjoitti:
Olet niin niin väärässä. Anna kymppi niin selitän tarkemmin.
Tossa sulle kymppi. Selitä !
Anonyymi kirjoitti:
Tossa sulle kymppi. Selitä !
Rinnastat ehkä vasemmiston kommunisteihin. Demarit eivät koskaan ole olleet äärivasemmistoa eli kommunistejä. Vasemmistoliittokaan ei ole kommunismin äänitorvi, joskin sen vasen äärilaita sitä onkin... Mitä keskustan oikeaan laitaan tulee, se on oikeistoa, mutta peruskepu ei ole.
- Anonyymi
Pankon vähäpojalla pahat traumat Kapista?
- Anonyymi
Pankkolängvits. Älä sure ole onnellinen kun kirjoittaa osaat ilman kansakoulun käyntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkolängvits. Älä sure ole onnellinen kun kirjoittaa osaat ilman kansakoulun käyntiä.
Palstapölhöllä se elelee omissa utopioissaan. Liekö itse käynyt edes armeijaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapölhö se elelee omissa utopioissaan. Liekö itse käynyt edes armeijaa?
- Anonyymi
Laitetaanpa uudestaan oikeaan kohteeseen.
Pankon vähäpojalla pahat traumat Kapista?- Anonyymi
Nämä kaksi edeltävää voi unohtaa. Oma vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kaksi edeltävää voi unohtaa. Oma vika.
Pankkolängvits.
- Anonyymi
Kopiopersu asuu kepun palstalla.
- Anonyymi
Tiedättehän siellä keskustassa, kuinka maa särpii sadetta?
Ilmeisesti nuo vastanneet ovat samaa mieltä siitä, minkä avauksesi lopuksi sanot. Varmaan teki heille liian kipeää, kun alkoivat puhua aivan muusta kuin avauksesi aiheesta.
Kerron hieman lisää avauksessani toisaalla esille ottamani Kuolleen meren tilasta:
Oli todella hyvä, havahduttava se tv:sta tullut ohjelma. Sanottiinhan siinä niin Genesaretin järven kuin Kuolleen merenkin vesikadon syiksi myös alueella jo kauan jatkunutta poikkeuksellisen kuivaa säätä. sateita ei ole tullut juuri laisinkaan. Ilmastonmuutoksesta sekin kertoo.
Nythän Israel ja Jordania yhdessä pyrkivät pelastamaan Kuollutta merta johtamalla tuonne 400 metriä merien pinnan alapuolella olevaan Kuolleeseen mereen vettä Punaisesta merestä. Aivan valtava urakka, jossa myös vaaratekijöitä, joita tuotiin esille. Hienoa kuitenkin, että nuo kaksi toisilleen varsin vihamielistä maata vihdoin ymmärtävät yhteistyön merkityksen omaksi parhaakseen.
Siinailla ei tosin koskaan satanut kesäaikana, mutta talvella siitäkin edestä. Golanila, jossa oltiin kilometri meren pinnan yläpuolella, talvella satoi luntakin, varsin runsaasti. V. 1982 olin Damaskuksen lentokentällä vastaanottamassa Suomesta saapuvaa uutta porukkaa - olin rotaatioupseeri siellä kuten pari-kolme vuotta aikaisemmin Siinaillakin. Kun bussimme ajeli Golania kohti ns. Damaskuksen tietä - jossa Jeesus ilmestyi Paavalille - tien kahtapuolta olevat puut olivat lumivaipoissa. Silloin yksi ”tulokas” kääntyi puoleeni ja kysyi: ”Herra yliväpeli, oletteko varma, ettemme ole Kuusamossa?”
Syynsä on ihmisillä asua siellä ”maailmankolkassa”. Toisen maailmansodan seurauksena, paljolti erään Hitlerin ansiosta, alkoi vyöryä muualta maailmasta juutalaisia heille jo Raamatussa luvattuun maahan, ja se vyöry on jatkunut. V. 1980 tienoilla Israelissa oli n. viisi miljoonaa asukasta, nyt siellä on lähes tuplaten enemmän. Jordaniassa oli tuolloin kai noin neljä-viisi miljoonaa asukasta, nyt sielläkin lähes tuplaten enemmän, siitä kiitos paljolti Syyrian tapahtumien.
Eikä tuo alue ole suinkaan maailman rumimpia, päinvastoin se on monin paikoin hyvinkin kaunista luonnoltaan. Israelilaiset ovat tehneet maastaan hienon myös viljelyksiltään ja istutusmetsiltään, mutta nyt ne alueet alkavat varmaan kuihtua, kun ei ole enää vettä, jota on täytynyt käyttää liikaa noiden alueiden kunnossapitoon kuten myös ihmisten muihin tarpeisiin.
Joo, oli todella hyvä ja ajattelemaankin pysäyttävä se aloituksesi !Mikäli olen oikein ymmärtänyt, Kuolleen meren pinnan lasku haittaa turismia, ei mitään muuta. Kyseisessä meressä ei elä mitään, se on biosfäärin vitaliteetin kannalta turha lätäkkö ja joutaakin kuivua.
- Anonyymi
Aloittaja on savolainen. Ajatuksenjuoksu hiukan kiemurtelee.
Ymmärrän savolaisten luontaisen taipumuksen kierouteen, sillä hehän ovat suoraan alenevassa polvessa itsensä belsebuupin jälkijättöjä. Näin olen antanut itselleni kertoa. Ottamatta kantaa siihen, onko asia juurikin noin, ilmoitan, että puheesi aiheena olevalla ylväällä älyköllä ei ole minkään muotoisia savolaisia juuria.
- Anonyymi
Silakkata kirjoitti:
Ymmärrän savolaisten luontaisen taipumuksen kierouteen, sillä hehän ovat suoraan alenevassa polvessa itsensä belsebuupin jälkijättöjä. Näin olen antanut itselleni kertoa. Ottamatta kantaa siihen, onko asia juurikin noin, ilmoitan, että puheesi aiheena olevalla ylväällä älyköllä ei ole minkään muotoisia savolaisia juuria.
Älä Martti välitä Pankkolängvitsistä, se jo nuorena laski allensa, kansakoulukin jäi silleen.
Edes silakalla ei saa enää parenneutua. Anonyymi kirjoitti:
Älä Martti välitä Pankkolängvitsistä, se jo nuorena laski allensa, kansakoulukin jäi silleen.
Edes silakalla ei saa enää parenneutua.No enhän ehkä välitä mutta ajattele omalle kohalles: jos olisit syntyny siellä missä hän, niin jo verenperimä olisi sitä mitä hänellä nyt on.
- Anonyymi
Tähän on vain yksi selitys olet mielisairas ja hullu.
Koska olet äänestänyt Keskustaa olet aiheuttanut
sen että ylivieskasta on b mielisairaiaala lopetettu
sen jälkeen oulaskankaan sairaalan synnytysosasto
(missä poikani on syntynyt)
on lopetettu!
Seuraavaksi lopetetaan Raahe Sen jälkeen Oulainen.
Hyvä Sipilä eläköön Sote.
Koska lakkautetuilla alueilla ei ole sairaalapaikkoja auki sinut sijoitetaan
Niuvanniemeen jossa sinua säilötään määrätyn ajanjakson
sen jälkeen kun on todettu että olet parantumaton mielisairas
sinulle tehdään lääketieteellinen eutanasia.
Eli sinut tapetaan morfiininin yliannostukseen.Minäkö hullu... nyt en oikein ymmärrä... minähän olen huippuälykkö... tööt tööt tööt tööt...
Silakkata kirjoitti:
Minäkö hullu... nyt en oikein ymmärrä... minähän olen huippuälykkö... tööt tööt tööt tööt...
Tai jos en aivan huippuälykkö, niin ainakin älykkö...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan älykkö niin ainakin viisas...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan viisas niin ainakin harmillinen...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan harmillinen niin ainakin harmiton...
doing doing doing doing
Voi että... muut saa selittää !- Anonyymi
Silakkata kirjoitti:
Tai jos en aivan huippuälykkö, niin ainakin älykkö...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan älykkö niin ainakin viisas...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan viisas niin ainakin harmillinen...
doing doing doing doing
Tai jos en vallan harmillinen niin ainakin harmiton...
doing doing doing doing
Voi että... muut saa selittää !Kiitos tästä syväluotaavasta itseanalyysistäsi. Kyllä sinussa on vähintään maaherra-ainesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752