Kyösti Erkinkorpi

Saa

Mitä mieltä muut olette? Tämän iltaisessa Poliisi-TV:ssä oli pieni pätkä Kyösti Erkinkorvesta. Tunnusti siinä, että vain Jeesus vapautti hänet vankila- ja rikoskierteestä. Käy nyt julistamassa evankeliumia vankiloissa ja nk. alamaailman ihmisten parissa. Mielestäni on OK!

70

8115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadun nainen

      Jokainen laitospaikka maksaa ja siinä asuva ei yleensä hyödytä yhteiskuntaa. Jos vankilasta palaava saadaan
      kammettua pois polultaan yhteiskuntaa hyödyttävään käyttöön, ollaan oikealla polulla.

      • Mirjami,

        Yksi syrjäytynyt maksaa yhteiskunnalle n. miljoona euroa. Luulisi, että on taloudellisesti helpompaakin kun laitoskierteessä oleva henkilö tulee uskoon ja alkaa elämään lainkuuliaista, jopa tuottavaa elämää.

        Sitä vaan en ymmärrä miksi jotkut ovat ottaneet asiakseen kiusata näitä entisiä venkuloita? Mm täällä oli Juhani joskus ja hän kirjoitti hyvin. Silti ajattelen miltä hänestä on tuntunut kun luki suunsoittoa häntä vastaan. Joka asiassa joku oli kampeamassa.
        Eikö näitä ihmisiä kannattaisi kannustaa eikä lyödä kapulaa rattaisiin.


      • poikalapsi
        Mirjami, kirjoitti:

        Yksi syrjäytynyt maksaa yhteiskunnalle n. miljoona euroa. Luulisi, että on taloudellisesti helpompaakin kun laitoskierteessä oleva henkilö tulee uskoon ja alkaa elämään lainkuuliaista, jopa tuottavaa elämää.

        Sitä vaan en ymmärrä miksi jotkut ovat ottaneet asiakseen kiusata näitä entisiä venkuloita? Mm täällä oli Juhani joskus ja hän kirjoitti hyvin. Silti ajattelen miltä hänestä on tuntunut kun luki suunsoittoa häntä vastaan. Joka asiassa joku oli kampeamassa.
        Eikö näitä ihmisiä kannattaisi kannustaa eikä lyödä kapulaa rattaisiin.

        Olen samaa mieltä tuosta kannustamisesta. Mitä taas tulee Juhanin sanomisiin täällä, niin niitä en nyt kehuisi: kyllä ne kannat vaikkapa seksuaalisuudesta olivat suorastaan hävettävän foobisia ja sivistymättömiä. Miten semmoinen ihminen voi kutsua itseään evankelistaksi, joka tuomitsee muita Juhanin malliin?

        Ei älyttömyyksien osoittaminen älyttömyyksiksi ole kapulan lyömistä rattaisiin.


      • TOPIXXX
        poikalapsi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta kannustamisesta. Mitä taas tulee Juhanin sanomisiin täällä, niin niitä en nyt kehuisi: kyllä ne kannat vaikkapa seksuaalisuudesta olivat suorastaan hävettävän foobisia ja sivistymättömiä. Miten semmoinen ihminen voi kutsua itseään evankelistaksi, joka tuomitsee muita Juhanin malliin?

        Ei älyttömyyksien osoittaminen älyttömyyksiksi ole kapulan lyömistä rattaisiin.

        Kuulin kerran kyöstin kaverin todistavan että hän tuli uskoon kun näki miten hienot huonekalut Kyöstillä oli


      • Anonyymi

        Ne kuljettaa huumeita matkalaukussa pyhiin vaellus Israel.


      • Anonyymi
        TOPIXXX kirjoitti:

        Kuulin kerran kyöstin kaverin todistavan että hän tuli uskoon kun näki miten hienot huonekalut Kyöstillä oli

        Varastetut huonekalut tietysti eikö se rahan takia nainut jotain naista toisen nai paksuksi samaan aikaan Venäjällä.


      • Anonyymi

        Lähetys seurakunta rinnalla ja saalem siellä myös ihan ammattivarkaita huijaavat tyhmien rahat.


    • nettirabbi

      Erkinkorpi on hyvä esimerkki pohjan läpi pudonneesta ihmisestä, jolle kaikki muut olivat sanoneet yhteiskuntaa myöten hyvästit, mutta Jeesus nosti tämän miehen takaisin elämään.
      Pääsiäisen Herra on ihmisen toivo!

      Ps. Yhteiskunnan taloudelliset säästöt laitospaikoista ei kiinnosta minua tippaakaan, tärkeintä on se, että ihminen on valmis ikuisuutta varten!

      • Jumalaton

        Teidän kannattaisi soluttautua tuonne huumeriippuvaisten reppanoiden maailman.

        Tekisittä isot rahat kun korvaisitte jEesuksella kaikki käytössä olevat vieroituslääkkeet ja kalliit hoitojaksot jne.


      • poikalapsi

        Tuo sinun oppisi on suorastaan saatanallisen armoton: ihmisten hoitaminen ei kiinnosta, ihmisoikeuksia vastustat - ja sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi. Olet minun mielestäni aatteiltasi aika lähellä natsia kaiken sen perusteella, mitä olen kirjoittamanasi lukenut. Olen pahoillani.


      • Jumalaton
        poikalapsi kirjoitti:

        Tuo sinun oppisi on suorastaan saatanallisen armoton: ihmisten hoitaminen ei kiinnosta, ihmisoikeuksia vastustat - ja sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi. Olet minun mielestäni aatteiltasi aika lähellä natsia kaiken sen perusteella, mitä olen kirjoittamanasi lukenut. Olen pahoillani.

        "sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi"

        Missähän viestissä olen kertonut olevani jonkin sortin uskovainen?!

        Minä en kulje tämän kuuluisan:
        Ensimmäisen Kommarin viitoittamaa tietä!

        jEWsus sanoi: "antakaa köyhille. . ."

        Miksi kulkea sokeana lampaana liekassa, jos voit olla itsesi Herra?!!!


      • poikalapsi
        Jumalaton kirjoitti:

        "sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi"

        Missähän viestissä olen kertonut olevani jonkin sortin uskovainen?!

        Minä en kulje tämän kuuluisan:
        Ensimmäisen Kommarin viitoittamaa tietä!

        jEWsus sanoi: "antakaa köyhille. . ."

        Miksi kulkea sokeana lampaana liekassa, jos voit olla itsesi Herra?!!!

        Anteeksi nyt, mutta en ole sinua uskovaksi väittänytkään. Nimimerkki Nettirabbille vastasin, ja hän on tejopyhistä tekopyhin mutta tosiasiassa aika natsi aatteiltaan.


      • Mietteliäs
        poikalapsi kirjoitti:

        Tuo sinun oppisi on suorastaan saatanallisen armoton: ihmisten hoitaminen ei kiinnosta, ihmisoikeuksia vastustat - ja sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi. Olet minun mielestäni aatteiltasi aika lähellä natsia kaiken sen perusteella, mitä olen kirjoittamanasi lukenut. Olen pahoillani.

        Sinä sokea fariseus mene itseesi ennen kuin täällä alat suorittamaan uskonpuhdistusta. Rukoile Herraa Jeesusta jos sinun syntisi vielä anteeksi annetaan.


      • Mainio,
        poikalapsi kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta en ole sinua uskovaksi väittänytkään. Nimimerkki Nettirabbille vastasin, ja hän on tejopyhistä tekopyhin mutta tosiasiassa aika natsi aatteiltaan.

        Mikä sinä olet tuomitsemaan uskavaa kun et itse ole uskovainen?


      • poikalapsi
        Mietteliäs kirjoitti:

        Sinä sokea fariseus mene itseesi ennen kuin täällä alat suorittamaan uskonpuhdistusta. Rukoile Herraa Jeesusta jos sinun syntisi vielä anteeksi annetaan.

        Olen yhdessä muutaman muun kanssa ihmetellyt täällä ennenkin, MIKSI fasismia ei saa sanoa fasismiksi. Lue tuo rabbin kannanotto: kyllä se kovin epäinhimillistä oppia julistaa. Fundamentalistisella kristinuskolla on ikävä kyllä selvä yhteinen sävel natsien kanssa, niin rabbillakin.

        Sokeudesta en puhuisi mitään. Joidenkin kehnosta luetun ymmärtämisen taidosta saatettaisiin puhuakin.


      • ruusu.elo

        ensin, eli sielun pelastus, aamen!

        Mies joka tuhontieltä saa nousta Jumalan voimasta,
        on todistus aina siitä, että Jumala elää ja auttaa
        sitä joka todella etsii häntä.

        Ikuisuus on tärkein.
        Sitten säästyneet yhteiskunnan varat menevät minne menevät.


      • uskoisit
        Jumalaton kirjoitti:

        "sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi"

        Missähän viestissä olen kertonut olevani jonkin sortin uskovainen?!

        Minä en kulje tämän kuuluisan:
        Ensimmäisen Kommarin viitoittamaa tietä!

        jEWsus sanoi: "antakaa köyhille. . ."

        Miksi kulkea sokeana lampaana liekassa, jos voit olla itsesi Herra?!!!

        Usko Herraan Jeesukseen nin sinä pelastut , niinkuin kirjoitettu on. Ja et ole Jumalatonkaan ihminen itse si Herra vaan halusit tai et jos et ole uskossa Jeesukseen niin saatana on herrasi ja olet matkalla kadotukseen. Tee parannus ja usko evankeliumi ja tunnusta sekä hylkää syntisi ja pyydä Jeesus sydämmesi asumaan ja elä Jeesuksen seuraajana todeksi uskosi näämme kerran Taivaassa. Missä sinä vietät iankaikkisuutesi?


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Jumalaton kirjoitti:

        "sitten sinä luulet vielä jonkin sortin uskovakin olevasi"

        Missähän viestissä olen kertonut olevani jonkin sortin uskovainen?!

        Minä en kulje tämän kuuluisan:
        Ensimmäisen Kommarin viitoittamaa tietä!

        jEWsus sanoi: "antakaa köyhille. . ."

        Miksi kulkea sokeana lampaana liekassa, jos voit olla itsesi Herra?!!!

        Varastettua tavaraa viety Venäjälle tuotu tupakat viinat huumeet sieltä Israelista Thaimaasta.


    • Vankilavirkamies

      Olen seurannut Erkinkorven toimintaa vankiloissa usean vuoden ajan ja käsittääkseni hän tekee hyvää työtä. Ehkä hän ei voi kerskailla tuhansilla kääntyneillä, mutta parempi niin. Eipähän tule ylpeäksi. On häne n kauttaan kuitenkin jokusia saanut parannuksen armon, ja Jumala on joka tapauksessa tehnyt suuria hänen kohdallaan.

      Kaikki kunnia Jumalalle ja kiitos Erkinkorvelle ja monille muille, että ovat antautuneet Jumalan työkaluiksi.

      • Jeesuksen oma

        hankikkaa jostain Erkinkorven kirja Rundi ja lukekaa se avoimella mielellä ja tulkaa sitten uudestaan keskustelemaan asiasta Erkinkorpi on ihan Ok ja tekee suuriarvoistatyötä vankien keskuudessa.


      • luettu on....
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        hankikkaa jostain Erkinkorven kirja Rundi ja lukekaa se avoimella mielellä ja tulkaa sitten uudestaan keskustelemaan asiasta Erkinkorpi on ihan Ok ja tekee suuriarvoistatyötä vankien keskuudessa.

        Olen joskus lukenut tuon Rundi-kirjan ja olen kuullut Erkinkorven puhuvan seurakunnassa ja olenpa itsekin
        joskus kauan sitten jutellut hänen kanssaan. Hyvä kun on ihmisiä jotka tekevät tällaista työtä.


      • Anonyymi

        Saatana helluntailaiset käy kodeissa varastamassa kertakaikkiaan syyttää ja vie tavarat totuus .


      • Anonyymi
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        hankikkaa jostain Erkinkorven kirja Rundi ja lukekaa se avoimella mielellä ja tulkaa sitten uudestaan keskustelemaan asiasta Erkinkorpi on ihan Ok ja tekee suuriarvoistatyötä vankien keskuudessa.

        Maksaako se elatus maksut aviottomasta.


    • Uusi luomus Kristuksessa (2 Kor 5:14-17). Hallelujaa!!!

      • katsellut.

        Siinä usksoon tullut, joka sanoo synnin synniksi. Ei hyssyttele homoja. Eikä palvo ihmisiä.


      • DoctorT
        katsellut. kirjoitti:

        Siinä usksoon tullut, joka sanoo synnin synniksi. Ei hyssyttele homoja. Eikä palvo ihmisiä.

        Unohdetaan rahanahneus ja sen sellaiset takavuosilta. Ja helluntaiherätyksestä erottaminen; syitä ei konfaväelle kerrottu? Liittyi ilmeisesti rahaan tai vastaavaan. Suurie ego, joka vaivoin mahtui puhujapönttöihin.


      • uskopois100
        DoctorT kirjoitti:

        Unohdetaan rahanahneus ja sen sellaiset takavuosilta. Ja helluntaiherätyksestä erottaminen; syitä ei konfaväelle kerrottu? Liittyi ilmeisesti rahaan tai vastaavaan. Suurie ego, joka vaivoin mahtui puhujapönttöihin.

        Joka jannu ja leidi udkovakin tekee virheitä mutta parannusta saa ja on syytä tehä. Jeesus antaa katuvalle anteeksi ...siunausta


      • Anonyymi
        DoctorT kirjoitti:

        Unohdetaan rahanahneus ja sen sellaiset takavuosilta. Ja helluntaiherätyksestä erottaminen; syitä ei konfaväelle kerrottu? Liittyi ilmeisesti rahaan tai vastaavaan. Suurie ego, joka vaivoin mahtui puhujapönttöihin.

        Se kävi panemassa venäläisen naisen raskaaksi.


    • <<<<

      mistä sais tän elokuvan rundi dvdeenä....tää erkinkorpi oli joskus teeveessä joku vuos sitten...mielenkiintoinen kaveri ja arvostamani henkilö nicky cruzin kanssa

    • A.puntari

      Ihmetteeln vaan, kun Erkinkorpi liikkuu noissa
      Uskon sanan kokouksissa, ja nethän ei ole
      raittiin evankeliumin paikkoja.
      Passaa kattoa noista TV ohjelmista, että
      en omiani puhu.

      • Anonyymi

        Budhan henki siellä syyttää kaikesta. Budhat on manalasta.


    • var-vas

      Meinaako tuo nyt sitä, että Mies on harhaoppinen?

    • yks jäpä

      On se. Uskon Sanan nieli ja niihin porukoihin meni.

    • 22

      Mitäs tälle henkilölle nykyään kuuluu? Missä päin ns. vaikuttaa?
      Onko edelleen kiertävä helluntailainen vankilaevankelista?

      • Kyösti oli

        No Kyösti oli puhumassa viimeksi tänään klo 18:00:n kokouksessa Juankoskella telttakokoussarjassa. Hän on ilmeisesti muuttamassa Kuopioon perheensä kanssa. Hänhän on syntynyt muistaakseni Savossa oliko peräti Kuopiossa.


      • 19
        Kyösti oli kirjoitti:

        No Kyösti oli puhumassa viimeksi tänään klo 18:00:n kokouksessa Juankoskella telttakokoussarjassa. Hän on ilmeisesti muuttamassa Kuopioon perheensä kanssa. Hänhän on syntynyt muistaakseni Savossa oliko peräti Kuopiossa.

        Onko hänellä isokin perhe?


      • Anonyymi
        Kyösti oli kirjoitti:

        No Kyösti oli puhumassa viimeksi tänään klo 18:00:n kokouksessa Juankoskella telttakokoussarjassa. Hän on ilmeisesti muuttamassa Kuopioon perheensä kanssa. Hänhän on syntynyt muistaakseni Savossa oliko peräti Kuopiossa.

        Juu ei tiedä mistä niistä kukaan monesko perhe nyt on menossa.


    • perämela

      se onjotenkin vetoavaa tuo uskonsanatouhu noihin entisiin ja nykyisiinkin venkuloihin.

      siinä on ikäänkuin jokin sisäänrakennettu toivo, että vielä minä rikastun ja näytän, kun otetaan Jumalakin takuumieheksi omille joutaville haikailuille.

      olen huomannut että jokseenkin heikoista lähtökohdista tulevat uskovat kiinnostuvat noista menestysteolokisista touhuista. ja se politiikka tahtoo jäähä sinne taustavaikuttamaan. ne on ne ikuiset rikkaat ja köyhät joita ikuisesti ne rikkaat sortavat jne..

      • kuustoista

        Uskoontulleen, tai uskoontulemattoman venkulan tunnistaa aina ns. k*njatkeista: komeasta autosta, kultakoruista (miehillä), kaikki on aina moninkerroin komeampaa kuin niillä, jotka ovat elämänsä kovalla työnteolla rakentaneet.


    • LaGitana

      Aikuistu, on minun mielipiteeni. Sovi tapaaminen ja tutustu niin voit muodostaa ihan oman mielipiteen

    • violaluna17

      Olen lukenut tuon kirjan. Hyvä,jos on vielä uskossa ja tekee työtä Herralle.

      • Anonyymi

        kokeile selvin päin jos sellainen ihme tapahtuu, saattaisit saada pari tervettäkin lausetta kasaan.


      • Anonyymi

        Uskosta en osaa sanoa, mutta se vaellustyyli, jota hän harrasti, se ei ollut todellisen Kristuksen todistajan tyyliä!!

        Rahaa, rahaa, rahaa....jopa niin, että keräsi ystävärenkaan, joiden puolesta lupasi rukoilla, kunhan kannatustilille kilahti rahat! Eräskin pohjoispohjanmaalainen äiti sen tunnusti Nykypäivä lehdessä. Lapsilisät tälle elostelijalle ja kun tarvitsi ne muuhun, alkoi kovistelu!!

        Oksettava tyyppi oli silloin ja niin helluntaiherätys hänet pihalle viskasi. Syitä ei kerrottu, kuten helluntain epärehellisyydessä tapana on ollut. Kai Antturi, nyt jo edesmennyt , sai kontolleen tietoa jakaa, joka kysymään vaivautui. Typerää!

        Mitä teki tämä entinen Slussenin rosvo? Uhkasi kavereillaan Tukholmasta!!

        Ja paljon muuta entisen elämän mallia tämä entisen elämänsä ratsulla ratsastavan tapoihin on kuulunut.

        On yritellyt takaisin ja ilmeisesti on Kuopion Vapaaseurakunnan jatkuvana ilona???

        Tunsin hyvin miehen, joka otti keikarilta luulot pois eräällä paikkakunnalla ja ojensi. Mitä teki keikari, otti ja lähti ja jätti sovitun kokoussarjan pitämättä.

        MOT? Tehköön jokainen johtopäätöksensä, ilman anteeksipyyntöä, katumusta ja todellista parannusta, hän seisoo kerran Herransa edessä esittelemässä Herralle tekemiään ja kuulee sanat; Mene pois, minä en ole koskaan sinua tuntenut!!


    • Anonyymi

      Ihmisen luonne ei muut,vaikka kuinka "tulisi uskoon". Se on nähty niin monen venkulan kohdalla, mm. Keijo Laukkanen tuoreimpana tapauksena.

      Ihmisten hyväksikäyttö ja vedätys jatkuu, nyt vain hieman eri muodoissaan, kuin ennen "uskoon tuloaan" Samoja retaleita edelleen!! Näihin ei kenenkään kannata luottaa, eikä säälitellä, eikä varsinkaan rahojaan heille antaa!!

      • Anonyymi

        Mietin juuri tuota, miksi joku, joka sanoo olevansa nk. uskossa, ei toimi siten kuin Raamattu / UT opettaa?

        Hän ei ole uskossa. Mutta mikä häntä sitten motivoi esittämään tätä?
        - Hän luulee olevansa uskossa, eli on käännynnäinen, muttei uudestisyntynyt?
        - Tietoinen huijari? On ehkä joskus kokenut kääntymyksen, mutta huomattuaan ihmisten naiiviuden, joutunut kiusaukseen, langennut ja pysyy lankeemuksessaan?
        - Vallanhalu? Heikko itsetunto? Tässä pienuudessaan hän on keksinyt saavansa arvostusta saadessaan puhua mikrofoonin takana. Niinpä hän valheellisesti jää esittämään kristittyä.
        - Hän ei ole tehnyt parannusta haureudesta ja näin henkilö alkaa heijastaa seksuaalisia tuntemuksia myös yleisössään ja vastakaikuna kokee näin itsessään olettamaansa suuruutta.

        Eli: raha, valta ja seksi, nämä kolme ihmismielen päätavoitetta.

        Jos ihminen on uudestisyntynyt, joskin hänessä vielä synti vaikuttaa ja asettaa houkutuksiaan, kristitty pyrkii niitä jatkuvalla parannuksenmielellä pitämään kurissa. Joillain kuitenkin nuo kolme tavoitetta ovat nousseet suorastaan pakkomielteiksi.


    • Anonyymi

      Onko varmasti vieraskirjassa Jeesuksen käynti? Linkki, muutoin satua.

    • Anonyymi

      Kertoi käyneensä taivaassa, jossa hänelle on asunto Jeesuksen asunnon vieressä.

      Puhui täyttä potaskaa TV/:lla

      • Anonyymi

        Johanneksen aikana kukaan kuuluisa profeettakaan ei ole käynyt taivaassa, niin tuskin siellä on kukaan entinen linnakundikaan käynyt. Pienikin valhe paljastaa, että ihmisessä ei ole oikea Totuuden Henki.

        Joh. 3:13

        Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.


      • Anonyymi

        Vapaakirkon jäsenten synnit sitten erikseen hellareiden erikseen Jehovien jne.


    • Anonyymi

      Jokohan se helluntailaisten huumediileri on päässyt koevapauteen?

      • Anonyymi

        no jos on niin mitä sitten, etkö tajua että vankilat on täynnä luterilaisia roistoja !

        no et ole kuullut etkä ymmärrä kuulemaasi, jos ymmärtäisit et olisi noin lapsellista kommenttia kirjoittanut.

        mutta kun ja niin edelleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos on niin mitä sitten, etkö tajua että vankilat on täynnä luterilaisia roistoja !

        no et ole kuullut etkä ymmärrä kuulemaasi, jos ymmärtäisit et olisi noin lapsellista kommenttia kirjoittanut.

        mutta kun ja niin edelleen..

        Ristin voitto lehdessä oli iso kuva hellareiden diileristä, joka tuomittiin 5 v. vankeuteen..


      • Anonyymi

        Huumekuskeja varastettua tavaraa helvetisti et manalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristin voitto lehdessä oli iso kuva hellareiden diileristä, joka tuomittiin 5 v. vankeuteen..

        No yx pani tytärtään sai 5 vuotta aito helluntailaiset. Yx varasteli astioita verhoja huonekaluja toinen autoja kolmas toi huumeita Suomeen joku Vapaakirkon jäsen varasteli viherkasveja kenki ä ja ruokia kaapeista uimapukuja koruja ihan toisten kädestä vei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos on niin mitä sitten, etkö tajua että vankilat on täynnä luterilaisia roistoja !

        no et ole kuullut etkä ymmärrä kuulemaasi, jos ymmärtäisit et olisi noin lapsellista kommenttia kirjoittanut.

        mutta kun ja niin edelleen..

        Ed. kirjailija valehtelee, jos noin väittää.

        Todellisuudessa vankilat on täynnä helluntailaisia roistoja ja nimenomaan romaneja. Heimoveljinään lauma muslimeja.

        Itse suomalaiset roistot ovat aika lailla kristillisten kirkkojen ulkopuolista väkeä: koskaan kirkkoon kuulumattomia, tai kirkosta eronneita. Ehkä helluntailaisuudesta uudet bisnekset löytäneitä.


    • Anonyymi

      Paska mikä paska kävi juu panemassa venäläisen naisen paksuksi Venäjällä ja toinen muka evankelista nainen kuljetti sieltä viinaa. Helluntailaiset . Huumeita Israelista yksi toi hamppua ja piippuja.

      • Anonyymi

        Onko tuo totta nii että Erkinkorvella on tällaista ollut?


      • Anonyymi

        Tuon minä kyllä uskon.
        Mitähän vaimo on tuumannut?


      • Anonyymi

        Sehän on jo 8-kymppinen vaari! Millä vuostuhannella tuo tapahtui?


      • Anonyymi

        Mitäs itse toit ?

        Muistele


    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa: "He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevia susia."

      Murhamiehissä ei ole ikuista elämää.

      1. Joh. 3:15

      ...Ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi."

      • Anonyymi

        Ei kai K. E. murhaaja ollut? Joku väkivalta- / talousrosvo, muuten vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai K. E. murhaaja ollut? Joku väkivalta- / talousrosvo, muuten vaan?

        Oli suuri puhuja juontaja suuressa henhuntaiseurakunnassa Helsinki Saalemissa. Mutta kuka söi Kyästi Erkinkorven leivät? Mutta koko tyyppi katosi kuin pieru saharaan mutta on nykyisin ilmeisesti jossain vapaaseurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli suuri puhuja juontaja suuressa henhuntaiseurakunnassa Helsinki Saalemissa. Mutta kuka söi Kyästi Erkinkorven leivät? Mutta koko tyyppi katosi kuin pieru saharaan mutta on nykyisin ilmeisesti jossain vapaaseurakunnassa.

        Hänethän erotettiin helluntaiherätyksestä, kuten tuolla aiemmin todetaan! Ja syytkin siinä arvellaan ihan oikeiksi.

        Näitä rosvomielellä syntyneitä äpäriä helluntai on usein hellinyt. Käyttänyt hyväkseen niin kauan kuin "lehmä" lypsää ja lopputuloksena on iljettävyys kuten KE ja muutama muu.


    • En tiedä tästä aloituksen henkilöstä yhtikästä mitään ,mutta totean sen työni puolesta ja sitä sivuttaen ,että vankilassa olleista moni on jopa äärirehellinen.
      Olen monesti ollut hämmästynyt asiasta.
      Ei tarvitse pitää yllä kulissia kun pohjalla on käyty ja kuolemaa katsottu silmiin suoraan.
      On laitettu pullosta korkki kiinni Jeesuksen voimalla eikä se ole sen jälkeen auennut.
      Jumalan voima vain pystyy moiseen.
      Terapiat jne vain siirtää asioita hetkellisesti ,mutta Jumalan voima tehoaa.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen ukkeli tuo Erkinkorpi on?

    • Anonyymi

      Olisko jotain 73-74 v

    • Anonyymi

      Jos kokl elämä on mennyt rikollisissa puuhissa, ei siitä enää eheää tule ulkoidesti vaikka sielu olisikin pelastumassa, jäljet jää loppuelämän riesaksi.

      Helluntaissa ei ole koskaan osattu toimia näiden tapausten kanssa, se on outoa miksi se niin onkin ollut kun luulis sitä tervettä ajattelua nyt olevan olemassa, mutta kun ei vain oikein ole.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1414
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      75
      1115
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe