Tori.fi palvelu on mitä on

Anonyymi

Laitoin eilen ilmoituksen alkuillasta, luki odottaa hyväksyntää, tänään kun oli mennyt 18h kysyin asiakaspalvelusta kauanko pitää odottaa, vastausta en saanut mutta ilmoitus julkaistiin. Tänään laitoin toisen ilmoituksen, yli 6h mennyt, odottaa hyväksyntää edelleen.
Ajat ovat todella pitkät ja kumma asiakaspalvelu, kukaan ei vastaa.

6

1424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni kyseinen yritys toimii aivan miten sattuu, tuotteet on ihan missä sattuu kalastusvälineissä huonekaluja, sukat, tai vaikka kattovalaisin ja kaikkia ilmoittajia ei koske edes samat säännöt, tästä on ihan omakohtaista kokemusta, Kukkapuron tuolin ilmoituksen laitoin osastolle antiikki ja taide, niin se siirrettiin osastolle tuolit ja pöydät, kuitenkin sillä osastolla antiikki ja taide oli yli 30 tuolia ja jopa yksi Kukkapuron tuoli. Sääntöjen pitäisi olla kaikille samat.

• Anonyymi

Hyvin se toimii. Hyvä että seuraavat, mitä sinne pistetään myyntiin.

• Anonyymi

Poliisi ja muut ammattilaiset pääsevät näkemään kaikki ilmoitukset heti. Tämä on hyvä muistaa, jos muu jotain varastettua tavaraa.

• Anonyymi

Todella surkea, ilmakivääri Diana ollut 19.8 lähtien myynnissä, sääntöjen vastainen tuote, useat henkilöt ilmoittaneet tästä, mutta kun kaikkia ei koske samat säännöt, niin on edelleen myynnissä.
        Viestit uudistettiin, ja nyt monella on ongelmana se että viestejä ei saa näkymään millään, mutta ei se toria kiinnosta, joten minä en ainakaan suosittele käyttämään.

• Anonyymi

Tori kyllä toimii vallan oivallisesti jos hallitsee sen proseduurin ja säännöt. Kerronpa
      oman tappaukseni; laitoin illalla tarpeeni kodinkoneesta Tori.fi:iin ja jo seuraavana aamuna tuli soitto tarjottavasta laitteesta ja illalla se oli jo käytössäni, kotiin kuljetet-
      tuna eli ihan vasiten sähäkkää toimintaa. -Olen myös myynyt tavaraa Torilla ja huomannut että hyvä ilmoitus on myyvä jos se kiinnostaa niin visuaalisesti kuin ver-
      baalisestikin.

• Anonyymi

Tori.fi erittäin epäluotettava, ongelmia on lähes päivittäin, en suosittele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2125
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      334
      1325
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1265
    4. 157
      1168
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      971
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      822
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      799
    Aihe