<[email protected]> haluaa siivota nic sähköpostit pois ellei ilmoita kaikkia mahdollisia tietoja
Elisa Sähköposti <[email protected]> 3. maaliskuuta 2020 klo 13.28
Vast. ott.: "[email protected]" <[email protected]>
Hei,
Tietokantamme tilien hallintatoimenpiteen aikana huomasimme, että
tiliäsi ei ole vahvistettu. Tekninen valvontamme sulkee kaikki
vahvistamattomat tilit, joten estääksesi tilisi sulkeutumisen sinun
täytyy klikata 'vastaa'-painiketta vastataksesi tähän viestiin sekä
syöttää alla olevat puuttuvat tiedot uudistaaksesi tilisi.
Sähkö[email protected]
Salasana............................................
Syntymäpäivä.................................
Maa/alue...........................................
Varoitus!!! Mikäli tilinomistaja ei suostu uusimaan tiliään viikon
kuluessa tämän varoituksen saamisesta, he menettävät sen lopullisesti.
Ystävällisin terveisin
Elisan ja Saunalahden Webmail-palvelu
valter.vesalla at hotmail.com hoitaa Elisan sähköposteja?
2
180
Vastaukset
Juu, tottakai. Elisa on ulkoistanut Valtterille kaikki yhtymän tietoturva-asiat, joten on kiitettävää, kuinka hän uutterasti vaivojaan säästelemättä asioi jokaisen yksityishenkilönkin kanssa, jolla on jotain vanhaa häikkää tileillään henkilökohtaisesti.
Elisalla ei ollut varaa luovuttaa Valtterille omaa yrityksen sähköpostiosoitetta, mutta on hienoa, että asiakkaat ymmärtävät kyseessä olevan todellisen huolen yksilön tietoturvasta.- Anonyymi
Jepjep eli huijausviesti jolla kalastellaan salasanoja. Tarkoituksena ottaa tili huijarin käyttöön.
Palveluntarjoajat kuten Elisa, Telia ja DNA eivät tarvitse käyttäjän salasanaa mihinkään joten ne eivät myöskään sitä kysele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752