Raiskaus on väärin,mutta miksi pitää pukeutua paljastavasti jos ei halua seksiä?
Sitten vielä flirttaillaan,seksiähän naiset kuitenkin lähtee baarista hakemaan ja sitten kun sitä saa,niin olla niin buhuu ja meetoo ja mennään mascarat levinneinä itekämään poliisille ett mut raiskattu:
Paljastava pukeutuminen ja raiskatuksi tuleminen
12
100
Vastaukset
Pukeutua mielestäni saa kuinka huorahtavasti tahansa.
Mutta sitä en tajua, miksi naiset menevät yöllä puistoihin ja pimeille kujille.- Anonyymi
Näin on, on silkkaa n**kerien ajattelua että saa raiskailla hutsahtavasti pukeutuneita. Järjenkäyttö elämässä on myös erittäin suotavaa, koska maailma on aina ollut naiselle vaarallinen paikka.
- Anonyymi
Kyllä minäkin menen joskus yö kävelylle miehenä koska silloin saa yleensä olla rauhassa päivän hälinältä ja miettijä omia juttuja.
Mieluummin n**rit pois koko suomesta jos se estää turvallisen yökävelyn kaikkina kellonaikoina. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin menen joskus yö kävelylle miehenä koska silloin saa yleensä olla rauhassa päivän hälinältä ja miettijä omia juttuja.
Mieluummin n**rit pois koko suomesta jos se estää turvallisen yökävelyn kaikkina kellonaikoina."Kyllä minäkin menen joskus yö kävelylle miehenä"
Toisinaan myös naisena?
:-)))- Anonyymi
Koska feminismin motto on: "Naisilla on oikeus". Feministit korostavat alati vain naisten oikeuksia, ja syyllistävät miehiä kaikesta. Jos tässä ihmettelemme, että miksi nainen lähtee yksin öiseen kaupunkiin kännissä, lähinnä virolaisen maksullisen näköisenä huitelemaan, vaikka tiedossa on, että raiskaajia ja muita epäedullisia tahoja on olemassa, ja edellämainitussa kunnossa oleva nainen on vieläkin helpompi kohde, niin feministit lähtevät liikkeelle naisen oikeudesta tehdä niin, ja samassa lauseessa painotetaan miesten syyllisyyttä, mikäli jotain tapahtuu, ikäänkuin se tapahtuneen jälkeen muuttaisi mitään, teko kun on jo tapahtunut.
Olisihan minullakin täysi laillinen oikeus mennä joidenkin Helvetin enkeleiden kerholle sanomaan mielipiteeni näiden ajokeista malliin; "Hei jätkät, mä en oikein tykkää noista teidän mopoista", ja vaikka kyseisellä porukalla ei ole minkäänlaista laillista oikeutta pätkiä minua henkihieveriin, siinä helposti tuollaisen porukan kanssa käy niin, eikä kukaan ymmärtäisi minun tekoani. Ihmeteltäisiin vain, että kyllä on typerä jätkä, kun meni kaivamaan verta nenästään. Mutta naisilla on oikeus. Vastuuta ei ensinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska feminismin motto on: "Naisilla on oikeus". Feministit korostavat alati vain naisten oikeuksia, ja syyllistävät miehiä kaikesta. Jos tässä ihmettelemme, että miksi nainen lähtee yksin öiseen kaupunkiin kännissä, lähinnä virolaisen maksullisen näköisenä huitelemaan, vaikka tiedossa on, että raiskaajia ja muita epäedullisia tahoja on olemassa, ja edellämainitussa kunnossa oleva nainen on vieläkin helpompi kohde, niin feministit lähtevät liikkeelle naisen oikeudesta tehdä niin, ja samassa lauseessa painotetaan miesten syyllisyyttä, mikäli jotain tapahtuu, ikäänkuin se tapahtuneen jälkeen muuttaisi mitään, teko kun on jo tapahtunut.
Olisihan minullakin täysi laillinen oikeus mennä joidenkin Helvetin enkeleiden kerholle sanomaan mielipiteeni näiden ajokeista malliin; "Hei jätkät, mä en oikein tykkää noista teidän mopoista", ja vaikka kyseisellä porukalla ei ole minkäänlaista laillista oikeutta pätkiä minua henkihieveriin, siinä helposti tuollaisen porukan kanssa käy niin, eikä kukaan ymmärtäisi minun tekoani. Ihmeteltäisiin vain, että kyllä on typerä jätkä, kun meni kaivamaan verta nenästään. Mutta naisilla on oikeus. Vastuuta ei ensinkään.Nainen nähdään ikuisena pikkulapsena, jolla ei voi olla vastuuta mistään. Mies on aito aikuinen. Nainen korkeintaan puolittainen.
#gynosentrismi Anonyymi kirjoitti:
Olisihan minullakin täysi laillinen oikeus mennä joidenkin Helvetin enkeleiden kerholle sanomaan mielipiteeni näiden ajokeista malliin; "Hei jätkät, mä en oikein tykkää noista teidän mopoista", ja vaikka kyseisellä porukalla ei ole minkäänlaista laillista oikeutta pätkiä minua henkihieveriin, siinä helposti tuollaisen porukan kanssa käy niin, eikä kukaan ymmärtäisi minun tekoani. Ihmeteltäisiin vain, että kyllä on typerä jätkä, kun meni kaivamaan verta nenästään. Mutta naisilla on oikeus. Vastuuta ei ensinkään.Naisilla ja erityisesti feministeillä on taipumus unohtaa logiikka ja syvällisyys.
Kaksi_nais_moralismi kukkii.
Jossain takapihojen lapsiaan hoitavien mammojen hiekkalaatikkoringeissä sen vielä ymmärtää, mutta moni feministipoliitikko ei kykene juurikaan parempaan.
Tämä on huolestuttava kehityssuunta.Anonyymi kirjoitti:
Nainen nähdään ikuisena pikkulapsena, jolla ei voi olla vastuuta mistään. Mies on aito aikuinen. Nainen korkeintaan puolittainen.
#gynosentrismi"Nainen nähdään ikuisena pikkulapsena, jolla ei voi olla vastuuta mistään. Mies on aito aikuinen. Nainen korkeintaan puolittainen."
Tämä on seurausta siitä kaksinaismoralismista jota naiset tekevät.
Ensin räpsytellään silmiä, edetään reittä pitkin ja laitetaan mies kantamaan kauppakassit, koska korkokengät hiertää.
Sitten kun tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että kukaan ei ota tätä henkilöä enää vakavasti, työpaikalla häntä pidetään lahjattomana pyrkyrinä ja mieskin löysi toisen naisen joka osaa käydä kaupassa kävelykengät jalassa, alkaa uhriutuminen.
- Anonyymi
On kiva saada huomiota. Ja uhriutua ja saada huomiota. Mitä uhrimpi olen, sen naisellisempi olen. On kiva manipuloida miehiä ja käyttää seksuaalista valtaa.
- Anonyymi
Jos olet vihervassari, ei kiinnosta! Lukekaa muutakin ku hesarii! Mutta! Ei tällästä pitäisi miettiä Suomessa, mutta jokainen tietää miksi mietitään!? Kiitos orbhan ja kykkänen! Eihän täällä voi edes pestä pyykkiä........?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832