Puolustaisitko sinä Suomea aseellisesti? Perustele.

Anonyymi

Minä en. Lähtisin livohkaan hyvissä ajoin.

Puolustakoon matut ja vihervassarit tätä maata, hehän sen kaikki hedelmätkin syövät. Ne minkä edestä muut tekevät töitä.

Puolustaisitko vai etkö? Miksi?

52

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

muutan Kanadaan

• Anonyymi

Tietysti puolustaisin omia perheenjäseniäni, lapsiani ja lapsenlapsiani.

• Anonyymi

Ethän sinä nytkään puolusta, vaikka maamme päättäjät käyvät pankkiirieliitin käskystä hybridisotaa kansaamme vastaan tuomalla mm. parempien rotujen edustajia maahamme sosiaaliperäisesti elätettäväksi.

• Anonyymi

Puolustaisin, jos en olisi jo asevelvollisuusikää vanhempi.
      Maanpuolustusta on ennen pidetty oikeistolaisena arvona. Nyt vihervasemmiston vastustajat, joita olen pitänyt oikeistolaisina, tuntuvat olevan käpykaartia. Onneksi kaltaisesi luikurit edustavat tutkimusten mukaan marginaalista vähemmistöä suomalaisista.

Kuten maakuntalaulussa lauletaan: "Raukat vain menköhöt merten taa."

• Anonyymi

En puolusta Suomea. Maa jossa persut ja vastarintaliikenatsit riehuvat ja pilaavat maan ilmapiirin ei ole puolustamisen arvoinen. Satte jäädä kriisin tulless tappamaan toisenne, minä häivyn maasta.

• Anonyymi

Suomi on puolustamisen arvoinen muutamasta ääriliikkeitä kannattavasta kansalaisesta huolimatta. Suurin osa meistä on tolkun ihmisiä.

• Anonyymi

No siinä sitä sivari kertoo puolustustahdostaan. Ethän sinä mitään maasi eteen tekisi, vaikka kuka täällä maata johtaisi. Kuka sinut muuten maaperälleen huolisi?

• Anonyymi

Ei vasemmistolaista sivaria kyllä rintamalle edes päästetä.

• Anonyymi

En varmasti. Olisi suuri onn, jos ryssä miehittäisi Suomen. Saisimme suojaksemme Geveven sopimuksen, joka säätelee miehitysalueiden siviilien kohteluja. Nyt meillä ei ole mitan suojaa sadististen johtajien mielivallalle. Lisäbonuksena iänikuinen mamutus ja homotus mediassa loppuisi.

• Anonyymi

Minä en pysty edelleenkään erottamaan ihmisen tappamista sodassa tai sen ulkopuolella. Siksi kieltäydyin kristillisten uskonsyiden tähden varusmiespalveluksesta yli 35 vuotta sitten (käytännössä kaikki uskovat ystäväni ovat suorittaneet asevelvollisuuden "normaalisti" ja sukuni on erityisen "militaristisesti" toimivaa ja suhtautuvaa, joten ymmärrän maata asseellisesti puolustaa haluavia).

Mahdollisessa sotatilanteessa Suomessa livohkaan läheminen ei ole perusteltua kuin vain joillekin. Itse pyrkisin auttamaan voimieni ja mahdollisuuksieni mukaan ihmisiä väestönsuojelussa, ensiavussa, ruokahuollossa yms. nyt jo ikääntyneenä "äijänä".

• Anonyymi

MAANSA JA KANSANSA JÄTTÄMINEN PUOLUSTAMATTA EI OLE KRISTILLISTÄ !!!
        SODASSA VIHOLLISEN TUHOAMINEN EI OLE RAAMATUN SANOMAN VASTAISTA !!!

KERTOOHAN RAAMATTU, KUINKA HYVÄN TEON DAAVID TEKI KANSANSA PUOLESTA, KUN KAJAUTTI GOLJATIN HENGILTÄ !!! VOI PYHÄ YKSINKERTAISUUS, ETTÄ KEHTAATTEKIN OMAN SURKEAN NAHKANNE TAKIA VÄÄRISTÄÄ TOTUUDEN !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MAANSA JA KANSANSA JÄTTÄMINEN PUOLUSTAMATTA EI OLE KRISTILLISTÄ !!!
        SODASSA VIHOLLISEN TUHOAMINEN EI OLE RAAMATUN SANOMAN VASTAISTA !!!

KERTOOHAN RAAMATTU, KUINKA HYVÄN TEON DAAVID TEKI KANSANSA PUOLESTA, KUN KAJAUTTI GOLJATIN HENGILTÄ !!! VOI PYHÄ YKSINKERTAISUUS, ETTÄ KEHTAATTEKIN OMAN SURKEAN NAHKANNE TAKIA VÄÄRISTÄÄ TOTUUDEN !!!

Olet peelo, mutta tiedätkö mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi

Myös minä lähtisin livohkaan. Miksi tällaista maata enää pitäisi puolustaa?
      Siihen täytyisi olla todella hyvät perustelut, vaan eipä taida löytyä.
      Vielä parikymmentä vuotta sitten asiat olivat niin hyvin, että olisin taatusti puolustanut mutta niin ne ajat muuttuu.

• Anonyymi

Minulle riittää perusteluiksi se, että lapsenlapseni tulevat elämään maailman kenties parhaassa maassa, Suomessa, vielä pitkään. Suomi on muuttunut parissakymmenessä vuodessa yhä paremmaksi paikaksi. Jos sinä ole tössinyt oman elämäsi, ei se paikkaa vaihtamalla parane.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle riittää perusteluiksi se, että lapsenlapseni tulevat elämään maailman kenties parhaassa maassa, Suomessa, vielä pitkään. Suomi on muuttunut parissakymmenessä vuodessa yhä paremmaksi paikaksi. Jos sinä ole tössinyt oman elämäsi, ei se paikkaa vaihtamalla parane.

"Maailman paras maasi" on tuhottu 20-30 vuodessa islamin vallan alle. Ensin pankkiirielitti ryöstää loputkin jättäen suurimman osan suomalaisista orjiksi.

• Anonyymi

Karkuun luikkivat ovat kansakunnan ROTTAMAISINTA POHJASAKKAA KAIKISSA KANSOISSA !
      Kolmas maailmansota on avan lähellä, ja teille luikureille ei ole piilopaikkaa missään !

Kannattaa edes kuolla aseenpiippu savuten omiaan puolustaessa ! SE on perussuomalaisten henki ja velvollisuus, niin ei mene elämä hukkaan.

• Anonyymi

Minä voin puolustaa vaikka virolaisia mieluummin kuin tätä tyhmää hölmöläissakkia mikä suomalaisista on viime aikoina tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin puolustaa vaikka virolaisia mieluummin kuin tätä tyhmää hölmöläissakkia mikä suomalaisista on viime aikoina tullut.

Älä suotta itse ja valita. Ei muuta kuin muutat sinne Viron ihannevaltioosi.

Nämä valittajat ovat porukkaa, joka on itse sössinyt omat asiansa ja se on heidän mielestään valtion vika. Suomi on useilla mittareilla lähellä maailman kärkeä tai kärjessä, mitä hyvinvointiin tulee. Parempaan paikkaan on hyvin vaikea muuttaa, kun sellaista ei tahdo löytyä. Jos vika on omien korvien välissä, ei sitä pääse pakoon vaikka muuttaisi Timbuktuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suotta itse ja valita. Ei muuta kuin muutat sinne Viron ihannevaltioosi.

Nämä valittajat ovat porukkaa, joka on itse sössinyt omat asiansa ja se on heidän mielestään valtion vika. Suomi on useilla mittareilla lähellä maailman kärkeä tai kärjessä, mitä hyvinvointiin tulee. Parempaan paikkaan on hyvin vaikea muuttaa, kun sellaista ei tahdo löytyä. Jos vika on omien korvien välissä, ei sitä pääse pakoon vaikka muuttaisi Timbuktuun.

Olet pilvessä tai trolli. Kolmannessa maailmansodassa Venäjä laittaa Suomen rukoilemaan polvillaan anteeksiantoa, kuten lasten joukkoraiskaajia suosiva Suomen kansan kuuluu toimia. Pedofilien ehdolliset tuomiot ovat riittävä esimerkki. Suurin osa kansaa ei halua korjata rangaistuksia kohdilleen.

• Anonyymi

Olen Suomalaisten ulos heittämä. Siksi en vähääkään välitä mitä heille tapahtuu. He potkivat minua munille. Siksi en ole Suomessa. Se oli itse Elämää vastaan, ja koska olivat sitä vastaan, ei haittaa mitä niin tehneille tapahtuu. Minulla on elämä. Onneksi.

• Anonyymi

Minä puolustan Suomea en suomalaisia. Vaikka ryssä tappaisi kaikki maamme asukkaat, siitä ei ole haittaa niin kauan kuin maassa liehuu vain Suomen liput.

• Anonyymi

Puolustaisin, jos erottaisiin EU:sta väkivaltaisesti. Muuten en.

• Anonyymi

En pidä ihmisten tappamista ratkaisuna missään tilanteessa.

• Anonyymi

Taitaa olla ainoa toimiva keino kuitenkin

• Anonyymi

Kannattaa puolustaa jo nyt, ettei tänne pääse ääriajattelijoita jotka pahimmassa tapauksessa toteuttavat ajatukset.

Ääriajattelua opetetaan jo uskonnon kautta nuorille Lähi-Idässä. Tällainen ääriajattelu on ja pysyy, kun se on selkärankaan iskostettu "aivopesun" avulla. Uskonto on voimakas keino iskostaa ääriajattelu ihmisiin eikä ajattelumaailma muutu, vaikka tulisivat maahanmuuttajina tai pakolaisina johonkin länsimaahan.

• Anonyymi

Minä puolustaisin SDP:n internationalistista arvopohjanäkemystä, sen kunniakasta historiaa mm. aseellisessa kapinassa ja porvarien ligvidoinnissa sekä taistelua toimivan yksityisen työterveyshoidon alasajamisessa.

Näitä minä puolustaisin, jotta saisin jostakin yhteiskunnan sektorilta ylijohtajan viran.

• Anonyymi

Toistaiseksi kyllä. Jos maahan tulee toiset 35 000 tai enemmän "Syyrialaisia" pakoloisia, niin en. Minä en kuole tai riskeeraa henkeäni siksi että maan perii Islam ja länsimaita ja Suomalaista kulttuuria vihaavat ihmiset.

Suomessa on Suomalaisia hädän alaisia, kodittomia, mielenterveys ongelmista kärsiviä, vanhusten hoito on perseellään, köyhyysrajan alapuolella olevia, sun muita, jotka tarvitsevat apua. Rahaa tarvitaan joka asiaan ja keskustellaan mistä rahat revitään, mutta kappas rajan yli painelee ihmisiä jotka sanovat yhden sanan ja kertovat olevansa homoja, eivätkå voi siksi mennä takaisin omaan maahansa ja jostain taikahatusta revitään satoja miljoonia.

Jos näiden kaikkien yläpuolelle asetetaan mamut ja jopa Isiksen riveissä palvelleet, niin miksi taistelisin Suomen puolesta, kun omaa maa ei välitä minusta?

• Anonyymi

Tässäpä taas malliesimerkki siitä , mitä kouhottajien "kansallismielisyys" ja "isänmaallisuus" on käytännössä.

• Anonyymi

Jaa lähtisinkö puolustamaan kaiken maaliman veronkiertäjiä ja silmään kusijoita?

• Anonyymi

Hakisin turvapaikkaa Saudi-Arabiasta.

• Anonyymi

Suomi on nykyään niin eripurainen, että ma olisi erittäin helppo suupala valloittajalle.

• Anonyymi

Yhdelle kajaanilaiselle ihmettelijälle kertoisin mielelläni ettei kannata.

• Anonyymi

Yhteishenki oli se, joka viimeksi pelasti maan ja kansan. Ilman yhteishenkeä emme pärjäisi. Silloin uhraukset valuisivat hiekkaan. Toivoton taisto. Mutta
      -orjuus pois, vaikka menköön henki
      -niin kuin mennyt on isienki

• Minä puolustaisin suomea aseellisesti viimeiseen hengenvetoon saakka ja ilman mitään rajoituksia

https://kohtivapautta.com

• Anonyymi

Defensiiviseen asenteeseen kuuluu myös aseellinen toiminta. Vaikka puolustettavaa olisi hyvin vähän niin silti se on arvoista. Sen arvon määrittää puolustaja! stalingrad hans...

• Anonyymi

En vaaraintaisi henkeä vihevassarien, suvakkien, globalistien ja loisivien matujen takia. Menkööt itse rintamaan.

Itse asiassa olisi melkein jo parempi, että Venäjä miehittää ja laittaa nämä paskiaiset ruotuun.

• Anonyymi

Sotalilan aikana tapahtuu kaikenlaista puhdistusta ja vahingolliset henkilöt katoavat jonnekkin

• Anonyymi

En todellakaan. Miksi menisin lyijyn sekaan ? Minulla on vain yksi elämä ja se on hieman liikaa vaadittu vastapainoksi siitä mitä saan takaisin. En tapa itseäni jotta vihervasemmiston matujen ja kokoomuksen maanmyyjien vuoksi ! Saan yhtä hyvän elämän muuallakin maailmassa.

• Anonyymi

Viinamiesten viimeisiä iskurepliikkejä?

• Anonyymi

Valmis on oltava nyt, eikä valomerkin jälkeen.

• Anonyymi

Pannaan me täällä hyrskyn myrskyn. Sitten puolet pakenee Venäjälle ja toinen puoli Ruotsiin eläteiksi. Eivät ne meille mitään mahda, kun ystävinä mennään ilman aseita.

• Anonyymi

Jos joku vihervassari yrittäisi raahata minua montun reunalle, niin hanttiin panisin viimeiseen hengenvetoon.

• Anonyymi

102 vuotta sitten niille ei riittänyt, että luokkavihollinen on saatu kiinni. Ennen teloitusta piti häpäistä ja kiduttaa.

• Anonyymi

Sellaisia ne punikit ovat.

• Anonyymi

Puolustan vaikka jo Kreikan ja Turkin rajalla!

• Anonyymi

Jos oikea kriisitilanne tulee päälle,niin ensimmäisenä toimenpiteenä rajat suljetaan.Eli ei täältä mihinkään livohkaan pääse.Seuraavaksi suoritetaan liikekannallepano ja armeijan käyneet kutsutaan palvelukseen ja kieltäytyjät laitetaan leirille.Sotatilan aikana ovat voimassa sotatilalait,eli kieltäytyjällä voi olla pikaisesti nappi otsassa,

• Anonyymi

Ei käy. Leirit aivan liian kalliita ylläpidettäviä. Huomioi persujen elintasovaatimukset ja halpatyövoimahinkunsa.

• Anonyymi

Vähänpä tietää joka väittää että käpykaartilaisia ammuttaisiin. Linnaan voipi joutua mutta on kaksinaismoralista aseella uhata omia rintamalle ja avosylin ottaa ählyarmeijan karkurit. Aloittaja ei ole ilmeisesti kuullut munsalan soutajista eli lahden yli lähtisin veneellä etkä mitään voi kun olisin suomen rajojen ulkopuolella.

• Anonyymi

Eipä taida olla enään mitään puolustettavaa.

• Anonyymi

Jäisin käpykaartilaisena kyttäämään jättämääs omaisuutta. Voisin ehkä myöhemmin realisoida sen ja muuttaa naapurikseks.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe