TURKU XPERIENCE UNITED

Anonyymi

Onko kokemusta tästä? Onko pelkkää rahastusta? Ryhmäseksi ja Seksi alueilla juttua tästä ,pitää baari-iltoja Turussa ja paljon halukkaita naisia ja pareja tarjolla.
Kävin katsastamassa sivut,mutta huutavat heti euroja.Löytyy googlella XU Suomi.
Itse olen kolmenkympin ikäryhmää edustava eronnut mies Turun suunnalta ja helpolle seksille olisi nyt käyttöä.

17

5444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen Raumalla asuva mies ja usein työmatkalla Turussa. Olen treffaillut iltaisin ja viikonloppuisin naisia jotka ovat aina löytyneet tuolta.Toumii paremmin kuin Tinder,eikä tarvitse miettiä mistä on kyse.Myös muista Suomen kaupungeista on useimmiten seuraa löytynyt.

• Anonyymi

Turkulaisena olis mukavaa sanoa et jos Raumalainen lähtis vaikka seuraavaksi Porin suuntaan😉
      Oon täs kahlannu Turun ja lähiseutujen xuneitejä läpi ja on toimiva paketti.Todella helppo löytää naisia ja nämä tytöt ei juuri romantiikkaa kaipaa.
      On toki niitäkin,mutta harvinaisempia kyllä.
      Osa on selvästi seksiaddikteja ja mielenterveyspotilaita,mutta pillu se on niilläkin.
      Oikein toimiva poikamiehille ja jos vaimo ei anna.
      Olen ollut mukana vuodesta 2018 ja on rahanarvoinen sijoitus.
      Löysin itselleni tuolta todella ihanan ja muodokkaan 50 matureblondin jota painoin useamman kerran.
      Matoa vaan koukkuun pojat.

• Anonyymi

Onko muita kuin vanhoja läskejä tarjolla

• Anonyymi

Löytyy nuorta,vanhaa,hoikkaa,lihavaa,pariskuntaa,homoa,lesboa ja biitä.
      Maksa jäsenyys ja tee profiili.Kuva kannattaa laittaa niin näkyvyys paranee ja saat osumia samalla tavalla kuin Tinderissä.Osuma kun tulee pääset viestittelemään henkilön kanssa maksutta.
      Joo onhan tässä aika paljon rahastuksen makua,mutta halvempaa kuin huorissa käynti.
      Yleensä ei paljon tarvitse viestejä kirjoittaa kun on treffit sovittu ja niillä kyllä seksiä pääsee harrastamaan.
      Nämä miitit ja bileet onkin sitten eri juttu.Olen huuomannut kun on myös muita paikalla niin ainakin sinkkunaisten valikoivuus yllättäen kasvaa,mikä johtuu luonnollisesti oman "kilven" kiillottamisesta.
      Himoksen tapahtumissa on sama tilanne.
      Joka viikko on yleensä jotain tapahtumaa jos matka ei ole este.
      Itse olen seikkailut Turun alueella ja satunnaisesti kauempanakin.Turussa hyviä naisia ja muutama asiallinen pariskuntakin.Taitaa olla tuttu minulle tämä vaalea maturekin,mutta pidän kyllä itse vähemmän lihavasta naisvartalosta.
      Itse katselisin noita alle nelikymppisiä,mutta jättäisin kaikkein nuoremmat rauhaan.Jostain syystä tuntuu että 30-40 vuotias nainen on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa.
      Totuus on kyllä se että tämä ei eroa kyllä maksullisista muuten kuin että eurot ei vaihda taskua.Naisilla saattaa olla kymmeniä miehiä samaan aikaan kavereina joten kondomi on välttämätön aina.Antavat kyllä jotkut ilmankin,mutta riskit on kyllä silloin suuret.
      Sinkkumiehille ja karkuteillä oleville loistava mahdollisuus.

• Anonyymi

Samaa tässä miettinyt että kannattaako maksaa, eli löytyykö oikeasti naisia eikä mitään feikkejä...?

• Anonyymi

Kutsukoodia sivustolle?

• Anonyymi

Kuulostaa tunkkaiselta.

• Anonyymi

Tein profiilin, maksoin, "tilisi poistettiin" eikä rahoja saa takasin...

• Anonyymi

Ei minulta vaa oo poistettu ja hyvin toimii..

• Anonyymi

mitä xu jäsenyys maksaa kuukaudelta?

• Anonyymi

Oisko ollu reilu 60/vuosi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täyttä rahastus paskaa koko homma... Laittaa kommenttia kuvaan... Se maksaa niin ja niin paljon jäsenyys päiviä. Lähetä viestiä maksaa ihan vitusti jäsenyys päiviä

• Anonyymi

Toimii pääsääntöisesti pareille ja naisille, jotka jäsenmaksulla saavat alustan palvelut käyttöön. Sinkkumies-profiili onkin sitten toinen juttu. Kaikki viestit, ilmoittautumiset, kommentit yms. maksavat jäsenaikaa. Perustelevat tätä häiriköinnin estämisellä, joita sinkkumiehet ilmeisesti sitten kiimapäissään ovat. Hassua että rahalla voi kuitenkin nämä estot kiertää. Eli sinkkumiehien osalta ei varsinaista huijaamista, mutta rahan lypsämistä kyllä!

• Anonyymi

Ne on ilmoittajakohtaisia maksaako jäsenaikaa.
      Osa tosiaan pitää päällä sitä, niin häiriköinti vähenee huomattavasti.

• Anonyymi

Mukava ja toimiva mesta, mukavia ihmisiä. Alkuun joutuu hieman tekemään töitä, että tulee hyväksytyksi. Hyviä kuvia kannattaa laittaa. Pelkkä pippelin kuva ei yleensä johda mihinkään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe