On ollut hiljaista sen jälkeen kun hänet vietiin lääkärin vastaanotolle kun oli käyttäytynyt kuin järkensä menettänyt Vantaan lentoasemalla.
Missä kohupappi Marjaana Toiviainen on nykyään?
12
483
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan tuo viime kesänä käräjäoikeudessa. Vaati korvauksia niiltä jotka olivat hänen mielestään solvanneet häntä 2017 Rautatientorin leiriselkkausten aikana.
Papin leppymättömän vihan sai tuntea 28 tuomittua nahoissaan. Marjaana kuittasi tapauksesta 30 donaa puhtaana.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006135008.html- Anonyymi
No voi sentään...on pappi, eikä noudata Kirjan ohjeita:
Matt. 5:39 Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.
Raamatun mukaan kristityn pitäisi sietää kaikki kärsimänsä paha ja vieläpä sen päälle rakastaa sitä, joka on tehnyt pahuutta. Asia näyttäisi olevan vielä ehdollistava sille, onko taivaallisen Isän lapsi vai ei: 44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, 45 jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.
Näin opastaa Kirja.
- Anonyymi
Onko Ritva Toiviaisen sukulainen?
- Anonyymi
En tiedä missä punapääpappi luuraa, - eikä kiinnostakaan tietää, - mutta kiitettävän hiljaisena tuo on pysynyt. Toivottavasti jatkaa yhtä hiljaisella profiililla vastedeskin.
- Anonyymi
Marjaana on varmaan lähtenyt Afrikkaan jossa kaikki on paremmin kuin Suomessa.
- Anonyymi
Iso kaunis pylly ja nätit kasvot, kyllä kelpaisi häs-häs.
- Anonyymi
Miksi te vihasitte viatonta pappia?
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/vihakampanjan-kohteeksi-joutunut-pappi-marjaana-toiviainen-joskus-somessa-haivahtaa-myos-aarimmainen-kunnioitus- - Anonyymi
Hän on täällä tänään:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/q_88/w_1920,h_1080,c_fill,g_faces/w_500/v1457006442/17-4878156d8014862898.jpg - Anonyymi
Paljonko kirkko menetti veroja(eronneet kirkosta) tuon punapään vuoksi...huomattava määrä!
Kirkko saa mitä tilasi.- Anonyymi
Edellinen arkkipiispa ja tämä punapää ovat aiheuttaneet ehkä satojen tuhansien eron kirkosta.
- Anonyymi
Eilen käräjillä. Oululaiset mvlehden toimittajat alisisto ja se rahanpiilottajanainen vastuussa teksteistään tästä papista.
- Anonyymi
Toiviainen on kaunis seksikäs nainen. Pappi isolla P:llä. Kaikki kunnia hänelle, ja hyvää jatkoa. Karmeaa miten häntä on haukuttu, sydämellistä ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634