Ida Alterå, Ruotsin keskustanuoret: https://twitter.com/cuf/status/1234518045189660674
Avatkaa sydämenne ja rajanne
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa sydämesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle t. Ahmed
Ruotsalaiset keskustanuoret naiset eivät enää uskalla mennä iltaisin yksin ulos.
- Anonyymi
Avatkaa rajanne ja raajanne maahantulijoille.
- Anonyymi
Oman maan etu ja hyvinvointi menee aina humanitaaristen arvojen edelle. Rajat tarkkaan valvontaan. Ääriajattelijat karsittava pois.
- Anonyymi
Toimeentulotuen saajien osuus osassa maahanmuuttajaryhmistä on korkea kantaväestöön verrattuna vielä vuosien maassaoloajan jälkeen. Esimerkiksi pakolaismaista tulleiden henkilöiden nostamat toimeentulotuet olivat keskimäärin 15-kertaiset vielä 20 massaolovuoden jälkeen verrattuna kantaväestöön.
Lähde >>> www.helsinginuutiset.fi/blogi/846178-kotouttaminen-voi-toimia-vasta-kun-ongelmat-myonnetaan-ja-sitten-korjataan
Onko tämä jonkun mielestä oikeudenmukaista? Sitten tänne halutaan lisää näitä ongelmia. Ei mene minun ymmärrykseen.Jos ymmäryksellä olisi ollut jotain merkitystä hallituksiemme toimille emme olisi koskaan liittynyt Euroopan Unioniin emmekä ottaneet ensimmäistäkään elintasosurrffaria maahamme.
- Anonyymi
Vihreät haluaa Suomessa äänioikeuden 16-vuotiaille! Tahtovat kaiken maailman Gretat äänestämään matuja Suomeen lisää.
- Anonyymi
Ei mene jakeluun sellainen että joku henkilö joka teoriassa ei saa edes päättää omista kotiintuloajoita, saisi olla vaikuttamassa yhteiskunnan asioihin. Täysikäisyys on hyvä raja eikä sitä pidä mennä muuttamaan.
- Anonyymi
Idaa varmaankin ottaa aivoon kun Jimmie Åkesson ja kumppanit on Kreikassa jakamassa arabiankielisiä lappusia että Ruotsi on täynnä ei asuntoja, töitä eikä rahaa, älkää tulko Ruotsiin ja lopussa pyytää vielä anteeksi !!!! En kyllä ymmrrä miksi.
- Anonyymi
kun muslimit tappaa toisiaan niin mitä ihmeen astuuta meidän pitää ottaa siitä ??
- Anonyymi
Haluaa ne tappaa muitakin mitä vain toisiaan ja ihmeen rauhallista on ollut pitkään, ettei mitään suurempia terroristien suorittamia tappamisia ole tapahtunut.
Suomi ottaisi mieluusti nuo Turkissa oleskelevat mieskarkurit tänne hoitoon eläteiksi, siinä olisikin monelle kiimaiselle naiselle ilonpäiviä pitkäksiaikaa.
Turun puukkottajakin pääsee kohta vapaaksi ja siksi miehellä on naurukin herkässä, että näitä kavereita tänne lisää ja paljon toivovat hallituksemme limapersenaiset ja hinttarimiehet.
- Anonyymi
Avaan kohta varaston oven, sillä on noin 40 cm pitkä rautaputki joka kyllä toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762604Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2902320Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1591262Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 65827
- 71825