Miehet, mikä on tärkeää?

Anonyymi

Olen xxl kokoinen, muut seksityöntekijät ovat hoikkia.
Jos aion alalle, niin käyttäisitkö palveluja, vaikka olen iso.
Myönteisiä juttuja on, että pidän seksistä, olen läsnäoleva eli satsaisin asiakaspalveluun ja sinun mielyttämiseen.
D kupin luomut rinnat, kivat pusuhuulet ja tiukka pillu.

52

1147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On miehiä jotka tykkää isoista naisista mutta eivät halua sellaista kotiin. Eli kyllä kysyntää on, mutta joukossa on varmasti enemmän outoja pervojakin ja en ole varma mitä voit pyytää korvaukseksi se voi olla jopa isompi summa sopivalta...

      • Anonyymi

        Tottakai kelpaisi,en ole ikinä pitänyt laihoista naisista.


    • Kelpaisi😊

    • Anonyymi

      Mistäpä sä senkään tietäisit että minkäkokoisia ne seksityöntekijät ovat

    • Anonyymi

      Kyllä tuosta tekstistäsi huomaa että olet joku keskenkasvuinen pikkupoika

    • Anonyymi

      No jos maksullisiin pitäisi mennä niin loppuun saakka viety suuseksi olisi se mistä voisin maksaa. Ja sen pystyy hoitamaan samalla tavalla XXL kuin XXS. Se kumpi nielee mällini saa myös rahani.

    • Anonyymi

      Olet varmasti ihan pantava tyttö näin 40 miehen mielestä.
      Mitä hintaa olet ajatellut?

      • Anonyymi

        5.centtiä kun köyrit puhki pökittyä rukkasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5.centtiä kun köyrit puhki pökittyä rukkasta

        Omaa kuivaa rypistynyttä rukkastasi tarjoot.Ei sulla ole niin paljon rahaa et joku suostuis sun kaa nussii.


    • Kyllä
      Kuva ois kiva.
      Jos olet normaali läski niin hyvä.

      • Anonyymi

        Suksi hornaan epänormaali juoppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi hornaan epänormaali juoppo

        Näytä tietä sinä manalan lautturi.


    • Anonyymi

      Kyllä maistuisi ja mielellään, mikä ikä?

      • Anonyymi

        Oletko jo noin saatanan vanha ja vielä tuhkaluukku levällään.Uskomaton suoritus sulta.


    • Anonyymi

      Joudun murtamaan myyttisi, koska kaikki seksityöntekijät eivät suinkaan ole hoikkia vaan alalla on kaiken kokoisia ja ikäisiä naisia. Jos olet aikeissa lähteä alalle, ota yhteyttä jo pidempään alalla olleeseen luotettavaksi havaittuun seksityöntekijään ja pyydä häneltä neuvoa. He tarjoavat uusille alalle tulijoille mentorointia joka auttaa pohtimaan omaa soveltuvuuttaa alalle ja lisää turvallisuutta toimia tässä työssä. Ruumiin rakenteella ei ole merkitystä.

    • Ei huono

    • Anonyymi

      Siinäpä vasta hyvä juttu, mistäs löydän tämän ison maksullisen naisen varmaankin jossakin kaukaa, homma vaan pyörimään olisikohan muita isoja tyttöjä samoissa hommissa. Tuumin vain koska ilmaiseksi en tunnu saavan ikinä isoa tyttöä niitä pikkupyllyjä olisi kyllä tarjolla mutta ne ei isosti mieltä lämmitä.

      • Anonyymi

        Sepä siinä just onkin ettei löydy mistään ku tuokin on vain provosoiva trullaus ihan kuten useimmat muutkin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä siinä just onkin ettei löydy mistään ku tuokin on vain provosoiva trullaus ihan kuten useimmat muutkin täällä.

        No voihan harmitus sitten


    • Anonyymi

      Kiihotun lihavista, nam.

    • Anonyymi

      Kyllä d-kupin rinnat kiinnostaa ja tiukka pillu, mutta tärkeintä on tietenkin se miten kohtelet miehiä, kun kohtelet heitä samalla tavalla kuin he olisivat sinulle rakkaita ihmisiä niin menestys on taattu, useimmat alalla olevat naiset kohtelevat miehiä huonosti.

      • Anonyymi

        No hyi, kyllä ne miehet kaikenlaista on vailla.. Mites miehet kohtelee alalla huoria? Veikkaan, että väkivalta toisinpäin on yleisempää, onhan nainen naisena ja huorana mieheen nähden heikommassa asemassa. Tuon kommentin kirjoitti kyllä luuseri mies, miten kehtaakin olla noin löysä ja vässykkä, mielisairaalaan siitä ja mars! Mitkään kunnolliset miehet ei täällä kirjoittele. Sitä saa mitä tilaa. Katse huoran luona kannattaa siirtää siihen omaan käytökseen, niin ehkä se huorakin kummasti siitä muuttuu miellyttämisen haluisemmaksi ja läsnäolevammaksi, kun et tautista ja haisevaa epäsiistiä mulkkuas sinne tuo imetettäväksi, vaan ymmärrät pestä sen ja menet tarvittaessa sinne lääkäriin.


    • Anonyymi

      Pers aukisia vituttaa kun rahalla saa pillua!!!

    • Anonyymi

      Moni läski kuvittelee, että heidän pillunsa on tiukka, vaikka todellisuudessa se on löysä, ainakin niihin hoikkiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Tuolla mahdollisella tiukkuudella kun ei ole mitään tekemistä sillä onko läski vai luuviulu kun osaava tietävä taitaja saa löysänkin pillun tiukennettua monin tavoin.


    • Anonyymi

      Läski on tärkeä ja miehet vähemmän tärkeitä.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin


    • Anonyymi

      Anna s-posti osoite niin sovitaan tarkemmin.

    • Anonyymi

      Siis mitööh🤮 läski huora,hyi vittu niitä läskejä on joka paikka täynnä, niiltä saa ihan ilmaiseksi ei tarvii maksaa kun siideri valas haluu munaa. Hyi hitto kun yrjöttää lihava nainen.

      • Anonyymi

        Ottaa vissiin koville todeta tosi asiat itsestään.


    • Anonyymi

      Läskit ovat hävyttömiä.

      • Anonyymi

        Itseäsi siis tarkoitat,ei tarvii yleistää,


    • Anonyymi

      XXL kokoisia naisia on monenlaisia on todella haluttava muotoisia ja sitten vähemmän haluttavia nyt tietysti kyseessä omat makuasiani. Jollain toisella menee toisella tavalla mieltymykset. XXL koko ei paljonkaan kerro eikä niitä mittoja kukaan halua antaa julkisuuteen mistä saisi jostain kuvaa muodoista.

    • Anonyymi

      Haluaisin saada sinut sänkyyni tai päästä sinun sänkyysi joko yöksi tai viikonlopuksi enkä päästäisi sinua helpolla.
      Ei satuttamista eikä anaalia pillua haluaisin nussia.
      Miten sinuun saa yhteyden ja saataisiin sovittua asioista.
      Olen 40-vuotias mies.

    • Anonyymi

      Maksan 500€ jos saan sinut perjantaista illasta sunnuntai/ maanantai yöhön.
      Olen 40v mies.

    • Anonyymi

      Kalenteriin pitäisi lisätä "Osta läskiltä seksiä'" -päivä.

    • Anonyymi

      Haluan vain normipainoisia naisia. Niitä on riittävästi saatavilla ja voin maksaa 400 euroakin että saan.

    • Anonyymi

      Kokoomus läskeys on nyt muodikasta naisilla.

      • Anonyymi

        Eli jos ruoka maistuu eikä liikunta nappaa, niin ryhdy kokoomus läskiksi, nainen!


    • Itsekkin olen xxl kokoinen ollut aina. Ei ole vielä tullut ketään vastaan kuka pitäisi vastenmielisenä kokoani. Olen aina rehellisesti sanonut että en ole mikään supermalli kokoinen☺️

      • Anonyymi

        Kyllähän tärkeintä on saada kunnon intohimoinen palvelu ei paljon kiihota jos missin näköinen makaa selällään ja katsoo aikaa koska olis akti ohi .t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tärkeintä on saada kunnon intohimoinen palvelu ei paljon kiihota jos missin näköinen makaa selällään ja katsoo aikaa koska olis akti ohi .t wej

        Niinpä ☺️
        Ja yleensä ne ketkä ovat ottaneet yhteyttä niin tykkäävät pyöreistä ja kurvikkaista naisesta


      • Minulla sama juttu aina olen ollut pyöreä eikä ole kukaan valittanut. Kun olen aina sanonut että koko on XL☺️


    • Anonyymi

      Mielummin minä pullukkaa nuorta tyttöä panen, kuin jotain ryppystä rumaa vanhaa akkaa.

    • Anonyymi

      Tärkeää on että annat isoa ihanaa peppuasi.

    • Eikö kukaan anna nykyään ilmaiseksi seksiä. Ihan vaan nautinnon takia mitä siihen rahaa väliin tunkemaan.

      • Anonyymi

        Tää on niin jonkun säälittävän luuserin mielipide. Valtaosa ihmisistä tahtois tulla singolla ampumaan sua sinne haaraväliin, oot niin oksettava, luuseri.


    • Anonyymi

      Läskeiltä saa ilmaiseksi baaristakin. Läskit on kunnon jakorasioita nykypäivänä. Miksi kukaan _ostaisi_ läskiltä seksiä?

    • Tottakai kiinostaa , missä mahtaa d-kuppi vaikuttaa itse pirkanmaalla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe