Ei naisia ikinä kiinnosta.

Anonyymi

Otin tinder mutta en edelleen saa osumia. Naiset on kyl sanonu et ole ruma. en vain voi tajuta miksen saa helvetti osumia.

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Allulta pitää ottaa netti pois!
      Onko kukaan laskenut monesko aloitus samasta asiasta? Junnaa tätä samaa virttä iankaikkisuuteen ja varmaan sen ylikin. Mikä lie pakkomielle tyypillä.

      • Anonyymi

        No ei ole. No eikö saisi, kyllä mua vituttaa ku en löydä tyttöä. Nyt on autoki ja töitä ja rahaa


    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä heittää kaatopaikalle puhelinkin kokonaan ja tehdä muuta.

      • Anonyymi

        Öö ei ole tarvetta.!!


    • Anonyymi

      En vain ymmärrä, sopivasti on rahaa pärjään, no se on mentävä parturiin ja ostettava vähän jotain uutta vaatetta ja baariin, ei tässä muuten mitää naista saa.

    • Anonyymi

      Tai sitten mut jo tunnetaan ja mun mielestä en ruma ole, ja on monet naiset sanonu et missää nimes ole ruma, mutta jotenki ei niitä helvetti koskaa kiinnosta en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Aamulla alkon kautta hakemaan pohjajuomat illan baarireissua varten. Viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Aamulla alkon kautta hakemaan pohjajuomat illan baarireissua varten. Viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Taidan lähtee vloppuna baariin.

    • Anonyymi

      Mulla on hyvä kuva Tinderissä. Silti naisia ei paskaakaan kiinnosta.

    • Yleensä en näihin keskusteluihin osallistu, mutta nyt tämä on jo niin kaunista komiikkaa, että pakko kehaista.

      Herra tai Rouva tai Jotain Allu, Te olette palstan antia parhaimmasta päästä.

    • Anonyymi

      Naiset vain poistelee tinderissä saatana.

    • Anonyymi

      En saatana helvwtti saatana ymmärrä.

    • Anonyymi

      Kesällä viimeksi pääsin treffeille.

    • Anonyymi

      Ei ihme että on tosi masentunut. Kun sain töitä hetkeks. Mutta olen yksin eikä mitään naista ja yksin ei huvita mikään.

    • Anonyymi

      Yritä treffeille tai tavata ei vain kiinnosta. Poistetaan saatana vaan.

    • Anonyymi

      Sit naiset ei vastaa. Tai poistaa niin se aina menee.

    • Anonyymi

      Sitkeä sissi tämä Allu-henkilö.

    • Anonyymi

      Todella paskaa ku en oo ruma ja vois ees kiinnostua ja kehua ja haluta nähä

    • Anonyymi

      Kai mä nyt valitan jatkuvasti kun en saa naista. Se vituttaa minua.

    • Anonyymi

      Omast mielestä en ole ruma. Edelleen moni nainen sanonut et ole ruma olet kivan pitkä. Mitä helvettiä mun pitäs sanoa. Mulle on vain nyt työ. Ei naist ei kavereita oon yksinäinen

    • Anonyymi

      Omast mielestä en ole ruma. Edelleen moni nainen sanonut et ole ruma olet kivan pitkä. Mitä helvettiä mun pitäs sanoa. Mulle on vain nyt työ. Ei naist ei kavereita oon yksinäinen
      .

    • Anonyymi

      Niinku mitä helvettiä tulkaa kattomaan mä en ole ruma!!!! Oon vähä lihonu ja kaljuuntunut. Ja hius siirto maksaa 4000 e

    • Anonyymi

      Vittu nyt sain töitä ja rahaa on. Jopa yritän käydä salilla. Mutta ei naisia kiinnost ei kiinnosta nähä vaikka ois millanen.

    • Anonyymi

      Poistakaa vain. Olen allu 195 cm tienaan vähän. En omista kavereita. Olen hullu vammainen ruma. Saa nähä koska saan potkut. Elän yksin ja en saa naista.

    • Anonyymi

      Mä haluan valittaa ikuisesti koska mävihaan itseäni ja mun pask elämää

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä kirjottaa. Huomenna töihin ja baariin

    • Anonyymi

      Ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Naiset vaa kävelee eikä kato ees päälle.

    • Anonyymi

      Semmosta se elämä on Stadissa. Kaikilla omat piirit.

    • Anonyymi

      Tuntuu että naisia ei vain koskaa kiinnosta. Saatteko muut naisia?

      • Anonyymi

        Toiset saa toiset ei. Enemmistö nyt kuitenkin jossain vaiheessa onnistuu pariutumaan. Sitten on nämä jotka ovat jollain tavalla omituisia tai joilla on liikaa psyykkistä yms. painolastia jotka jäävät yksin.
        On täysin ymmättettävää että naiset ihan niinkuin miehetkin haluaa mielekästä ja mukavaa seuraa. Siinä ei paina vaa´assa silloin oletko pitkä tai ei ruma. Etkö Allu todellakaan millään tajua että psyykkiset ongelmasi sekä se että olet heikkolahjainen ja siksi vaikeasti hyväksyttävä kumppaniehdokas vaikeuttaa todella ja jopa estä ketään kiinnostumasta?
        Sinulla on niin isot rajoitteet sosiaalisessa kanssakäymisessä että naiset mieluummin valitsee (totta kai) miehen joka pystyy normaaliin parisuhteeseen.
        Tämä ei ole kenenkään syy, ei sinun eikä naisten. Jokainen haluaa yhteiskunnassa normaalisti toimivan kumppanin. Kukaan ei varmasti vapaaehtoisesti halua ja hinkua alkaa hoitajaksesi ja huolehtijaksesi.
        En olisi halunnut tätä sanoa mutta kun mitään et käsitä vaikka miten sinulle on taottu päähän tätä samaa. Sinulla ei siis ole resursseja parisuhteeseen. Siinä se tuli sanottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset saa toiset ei. Enemmistö nyt kuitenkin jossain vaiheessa onnistuu pariutumaan. Sitten on nämä jotka ovat jollain tavalla omituisia tai joilla on liikaa psyykkistä yms. painolastia jotka jäävät yksin.
        On täysin ymmättettävää että naiset ihan niinkuin miehetkin haluaa mielekästä ja mukavaa seuraa. Siinä ei paina vaa´assa silloin oletko pitkä tai ei ruma. Etkö Allu todellakaan millään tajua että psyykkiset ongelmasi sekä se että olet heikkolahjainen ja siksi vaikeasti hyväksyttävä kumppaniehdokas vaikeuttaa todella ja jopa estä ketään kiinnostumasta?
        Sinulla on niin isot rajoitteet sosiaalisessa kanssakäymisessä että naiset mieluummin valitsee (totta kai) miehen joka pystyy normaaliin parisuhteeseen.
        Tämä ei ole kenenkään syy, ei sinun eikä naisten. Jokainen haluaa yhteiskunnassa normaalisti toimivan kumppanin. Kukaan ei varmasti vapaaehtoisesti halua ja hinkua alkaa hoitajaksesi ja huolehtijaksesi.
        En olisi halunnut tätä sanoa mutta kun mitään et käsitä vaikka miten sinulle on taottu päähän tätä samaa. Sinulla ei siis ole resursseja parisuhteeseen. Siinä se tuli sanottua.

        No en mä sille voi mitää saatana. Mua on kiusattu pahoin lapsena. Olin erityiskoulussa. Oon menettäny kaverit ja kaikki. Enkävoi sille mitää et olen heikkolahjainen ja masentunut saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset saa toiset ei. Enemmistö nyt kuitenkin jossain vaiheessa onnistuu pariutumaan. Sitten on nämä jotka ovat jollain tavalla omituisia tai joilla on liikaa psyykkistä yms. painolastia jotka jäävät yksin.
        On täysin ymmättettävää että naiset ihan niinkuin miehetkin haluaa mielekästä ja mukavaa seuraa. Siinä ei paina vaa´assa silloin oletko pitkä tai ei ruma. Etkö Allu todellakaan millään tajua että psyykkiset ongelmasi sekä se että olet heikkolahjainen ja siksi vaikeasti hyväksyttävä kumppaniehdokas vaikeuttaa todella ja jopa estä ketään kiinnostumasta?
        Sinulla on niin isot rajoitteet sosiaalisessa kanssakäymisessä että naiset mieluummin valitsee (totta kai) miehen joka pystyy normaaliin parisuhteeseen.
        Tämä ei ole kenenkään syy, ei sinun eikä naisten. Jokainen haluaa yhteiskunnassa normaalisti toimivan kumppanin. Kukaan ei varmasti vapaaehtoisesti halua ja hinkua alkaa hoitajaksesi ja huolehtijaksesi.
        En olisi halunnut tätä sanoa mutta kun mitään et käsitä vaikka miten sinulle on taottu päähän tätä samaa. Sinulla ei siis ole resursseja parisuhteeseen. Siinä se tuli sanottua.

        Ai meinaat et olen koko elämäni tyhmä luuseri joka runkkailee ja saa koskaa naist ja töitä? Olenko niin vitun ruma ja luuseri vai???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset saa toiset ei. Enemmistö nyt kuitenkin jossain vaiheessa onnistuu pariutumaan. Sitten on nämä jotka ovat jollain tavalla omituisia tai joilla on liikaa psyykkistä yms. painolastia jotka jäävät yksin.
        On täysin ymmättettävää että naiset ihan niinkuin miehetkin haluaa mielekästä ja mukavaa seuraa. Siinä ei paina vaa´assa silloin oletko pitkä tai ei ruma. Etkö Allu todellakaan millään tajua että psyykkiset ongelmasi sekä se että olet heikkolahjainen ja siksi vaikeasti hyväksyttävä kumppaniehdokas vaikeuttaa todella ja jopa estä ketään kiinnostumasta?
        Sinulla on niin isot rajoitteet sosiaalisessa kanssakäymisessä että naiset mieluummin valitsee (totta kai) miehen joka pystyy normaaliin parisuhteeseen.
        Tämä ei ole kenenkään syy, ei sinun eikä naisten. Jokainen haluaa yhteiskunnassa normaalisti toimivan kumppanin. Kukaan ei varmasti vapaaehtoisesti halua ja hinkua alkaa hoitajaksesi ja huolehtijaksesi.
        En olisi halunnut tätä sanoa mutta kun mitään et käsitä vaikka miten sinulle on taottu päähän tätä samaa. Sinulla ei siis ole resursseja parisuhteeseen. Siinä se tuli sanottua.

        Ai mä oon koko elämäni yksin. Oon aina ollut erilainen kun muut. Naisia ei kiinnosta. Lukuisia potkuja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mä oon koko elämäni yksin. Oon aina ollut erilainen kun muut. Naisia ei kiinnosta. Lukuisia potkuja jne.

        Töistä potkuja en osaa ja oon hidas. Naistenkaa menee päin vittua. Ryyppän ku haluaisin naisen. Hajoo pää.


    • Anonyymi

      Ei ketää ees vastaa. Heido vaan porukalle.

    • Anonyymi

      Ehkä mun peli on sit menetetty. En saa koskaa naista ja rakkautta. Mitä vittua täs muutaman vuoden elän ja hyppään junan alle.

    • Baaris naisia ei kiinnosta ku iso maha ja olen kaljuuntunut. Lisäksi tinderissä annan kokoajan osumia enkä saa matcheja ei mun sanat riitä kertomaan.

    • Anonyymi

      Naiset tuntuu vaan haluavan komeita alfoja joilla on rahaa.

    • Anonyymi

      Vähäki jos mies on kaljuuntunut ja ruma ei kiinnosta. Olen lihonut kyllä. Painan melkein 110 kg.

    • Anonyymi

      Joo mä asun uudes kerrostalos 2018 ja mulla on ihan hieno auto. Suht ok asiat nyt sain töitä 6 kk ja silti ei kelpaa. En ole teräsmies. Antaa saatana olla.

    • Anonyymi

      Ei ketää kiinnosta. Aamulla takas töihin. Mun elämää

    • Anonyymi

      "Ei ketään kiinnosta".
      Mitä tarkalleen ottaen odotat että kukaan enää osaa sanoa? Mitä odotat toisilta?
      Kukaan ei elämääsi voi muuttaa. Sinulle on yritetty vastata ja tuloskena on haistattelujen ryöppy. Sitten ihmettelet ettei kukaan enää jaksa eikä viitsi enää.
      Miten me täällä voisimme elämääsi muuttaa?
      Sinulla on aikas massiivinen painolasti noissa kaikissa ongelmissasi. Kukaan nainen ei halua alkaa sinulle terapeutiksi ja äidiksi ja paapojaksi ja patjaksi jota saat rynkyttää. Et pysty antamaan toiselle mitään, kaikki on vain minä minä ja minä ja muitten syy.

    • Anonyymi

      Asia on selvä. Menen tänään tai huomenna baariin.

      • Anonyymi

        Taksilla baariin ja ambulanssilla sairaalaan.


    • Anonyymi

      Minä en tähän inttämiseen muuta sano kuin että en kyllä huoli miestä jonka pääkopassa viiraa vaikka olisi minkälainen Adonis. Ihan normaalia ihmisellä valita kumppani joka on psyykkisesti kutakuinkin terveen kirjoissa.
      Minä olen nainen uskon että jokainen tervepäinen nainen ajattelee samoin. Jos ei, ei sitten ole terve.

    • Anonyymi

      MAT-arvosi on laskenut pakkaselle. Hyväksy se tai itke ja hyväksy!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      153
      3454
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1174
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      241
      1027
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      950
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      294
      916
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      903
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      880
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      859
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      51
      847
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      834
    Aihe