Uskon enemmän ufoihin kuin jumalaan ihan näytön perusteella.
Silti rukoilin tänään että jumala hoitelisi kaikki tätä maailmaa ankeuttavat kusipäät.
Ilmastonmuutoksen, suomalaisen mafian maan tavan ja kamalan työelämän jne jne aiheuttajat
Sairasta?
Mitä rukoilit tänään?
Anonyymi
4
121
Vastaukset 4
- Anonyymi
Avainlukulistassa ei ollut enää lukuja, pyysin että osaisin lähettää tiedoston kännykällä, ja se onnistui.
Olen jo ikäihminen ja teksti pientä, joten ei ihan helppoa. - Anonyymi
Rukous heidän puolestaan jotka ovat kiukkuisia itselle.
Näinä aikoina tulisi löytää paljon positiivista.
Kaikkien etu on että ollaan hyvänsuopia ja eteenpäin katsovia.- Anonyymi
Siis: Sama myös Jumalalle, älä odota että Sinua rukoiltaisiin, auta välillä muitakin.
- Anonyymi
Näkisin lapseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673