Maaliskuun ilmoituksissa oli asiaa mm. hoitotahtokortista ja muistojuhlasta - yksi tärkeä huomautus puuttui
Ilmoitusten ensimmäisessä kohdassa puhuttiin hoitotahtokortista. Teksti oli muotoiltu niin, että kastetut julistajat voivat pyytää hoitotahtolomakkeen kirjallisuuspalvelijalta. Tämä sanamuoto hieman harhauttaa. Tässä annetaan sellainen kuva tilanteesta, että verestä kieltäytyminen olisi jotenkin vapaaehtoista ja omasta halusta kiinni. Niin ei kuitenkaan ole. Järjestö valvoo tarkasti kaikkia julistajia tässä suhteessa, ja erityisen tarkkaa valvonta on ns. "erityisryhmien" suhteen.
Tällä kertaa ilmoitusten ja muistutusten tärkein anti ei ollut se, mitä kerrottiin vaan se, mitä jätettiin kertomatta. Miksi voidaan sanoa näin?
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1191_ilmoitukset.html
Maaliskuun ilmoituksista puuttui tärkeä asia
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut hoitotahtokorttia pitkään aikaan, loppu niihin fraktiosekoiluihin.
- Anonyymi
Minulla ei ollut sitä koskaan Jehovan todistaja aikana vaikka olin sentään vanhin.
- Anonyymi
Hyvä että jopolla on kortti ja huolehtii muidenkin korteista. Konventtiin vain banderollin kanssa ”muista hoitotahto”.
- Anonyymi
Tuon kortinhan voisi tosiaan pyytää siltä "hoitokortin antamisvastaavalta".
Sillä ei sitten ukopuolinen voi lahkojehovata miellyttää, kun on kirjattu edellytykseksi kastaminen.
Mutta jos sellaisen pyytäisi ihan vain iltapäivälehdessä julkaisemista varten.
Kirjoittaahan "jehovantodistajat - jumalan valtakunnan julistajia" että kyseessä ei ole mikään salaseura. - Anonyymi
Onko jotain mielenosoituksia suunnitteilla kesän konventteihin, jos ne toteutuvat?
- Anonyymi
Ei ollut yhtään virus tartuntaa ilmoituksissa, on maailman hävitys tauti puhjennut, ei se pyhiin Jehovan Todistajiin tartu, toimettomina ja kaksoiselämää viettäviä ei lasketa. Saattaa olla että kokouksista vähäpätöisistä syistä pois jäävä saa tartunnan. On kiva olla todistaja iloinen.
- Anonyymi
Vähän Ebolassa niinku
Ol eka uhri meikku
Sil ulos tuli keuhkot
Ei auttanu tornit
On tullut uutta valoa hoitotahtokortista. Siihen saapi ensi muistonvieton jälkeen kirjoittaa itse, millaista hoitoa haluaa. Jos haluaa vaikkapa suuhoitoa, niin kirjoittaa korttiin että menee suuhoitajalle. Tai esimerkiksi ryppreikärypistäjälle tarvittaessa. Kortit sitten kerätään, ja lähetetää jeesukselle tarkastettaviksi. jeesus lyö hyväsymisleiman ja lähettää kortit takaisin seurakuntiin. Vasta tämän jälkeen ne ovat virallisia.
Muistojuhlan virallinen nimi muutetaan Hatarien muistojen juhlaksi. Tämä vastaa paremmin todellisuutta, koska eihän niissä juhlissa kukkaan jaksa alle 2 promillen käkäillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648