Moi vaan, eli oon tällänen 18v poika Stadista.
Perheeseen kuuluu kaks siskoa, mutsi ja faija.
Molemmat vanhemmista on kans multimiljonääri perheistä ja aina saanu kaiken, tosin faija menestynyt kans todella hyvin ja pärjänny ilman rahallisia apuja.
Aattelin pistää tälläsen ja kysellä ja vastailla muille jolla on tämmöset "alotteet".
En ole pinnallinen, vaikka siltä näyttää.
Aattelin vaan jakaa millasta tää on.
Erittäin rikkaalla tarkotan, että oon täyttäny puol vuotta sitten 18 ja omistan 140neliöisen asunnon Eirasta ja lomahuvilan Espanjasta... ja joo ei vanhempien nimissä vaan omissa.
Pankkitilillä lömyilee tosin turhanpäällä jokusen miljoonaa.
Oon töissä, koska vapaa-ajalla ei olis muuten mitään muutakaan järkevää tekemistä.
Viikonloppuisen biletän frendejen kanssa ja käyn ulkomailla.
Kyselkää ihmeessä jos tulee jotain mielee tai jos ootte "kohtalon tovereita".
18v poika multimiljonääri perheestä
Anonyymi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ok? Ketä vittu kiinostaa :D oon itsekkin samanlaisista olosuhteista mut ei tulis mieleenkää pistää jotain tälläst.
- Anonyymi
ohhoh. Pankkitiililläkö miljoonarahojasi roikotat. Ei vaikuta järin fiksulta. Eikös raha pidä sijoittaa paljon tuottoisammin. Käyt töissä ja biletät.?? Et meinaa panostaa kehittäviin opiskeluihin. Miten varusmiespalveluksen kanssa.
- Anonyymi
Jaxuhalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626