Onko mahdollista että joku ei pidä siitä että likaiset perverssit tulevat pilaamaan biljardiharrastajien peli-illan järjestämällä tälläisen terveille ihmisille tarkoitetussa baarissa.
Jollain voisi tulla mieleen kuvata osallistujia illan aikana ja laittaa kuvat someen.
TURKU 6.3 POCKET BAR XU BAARIMIITTI
40
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaakohan ketään ihan oikeasti enpä usko
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa.Kiva vittuilla jos on tuttuja.
- Anonyymi
Täähän vois kiinnostaa lehdistöäkin.Hyvää mainosta baarillekin.
- Anonyymi
Lähdetään kyllä ihmettelemään ihan porukalla.
- Anonyymi
Pysyisivät koloissaan saatanan tautiset eläimet
- Anonyymi
Onk tää joku uus strippipaari tää pocket.Eik ollu ihan bilis ja sporttibaari ennen
- Anonyymi
😆pienimunaiset idiootit huutelee.Olette kateellisia.Me saamme laatuseksiä useimmin kun te peräkammarin runkkarit ja aina on tarjolla mitä sitten tekeekin mieli.
- Anonyymi
Ollaan ihmisiä niin kuin muutkin.Eikä häiritä ketään.Seksi ollut jo pitkään parempaa kuin jästiaikoina,saan sitä enemmän kuin ennen ja päätän itse kenen kanssa.
Meidän miehet ovat taitavampia ja osaavat ottaa naisen.
Minä en enää huonoon suostu. - Anonyymi
Mitäs sulla se lettu maksaa? Vai myytkö kilohinnalla?Olen varma että olet lihava,vanha ja muualta et enää munaa löydä.
Sama juttu näillä miehillä ja pariskunnissa impotentit miehet panettavat vaimojaan kun mistään muusta ei saa tyydytystä tai muuten vaimo lähtee kun itse ei enää kykene. - Anonyymi
Näin se on. Kuuluin tähän porukkaan.Sitten löysin naisen joka ei huoraa ja hän paransi minut.
- Anonyymi
En tiennytkään kyseisestä XU-miitistä, mut nyt tiedän mihin lähden illalla päivystämään. Kiitos :)
- Anonyymi
Mene ihmeessä nauti ja hanki tauti pikku kikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä nauti ja hanki tauti pikku kikkeli
Kateellisen horoperseen katkera kommentti.Kun ei ole kelvannut kellekkään.
- Anonyymi
Minä myös.Kaikki vaan kameroineen mukaan.
- Anonyymi
Paikallistelevisiokin kuulemma tulossa ikuistamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallistelevisiokin kuulemma tulossa ikuistamaan
Idiootti!
- Anonyymi
Nahjusrunkkarit tumputtaa XU mies saa laatutavaraa ja usein.
- Anonyymi
Xunainen nauttii ja saa orgasmeja enemmän kuin jästivaimo pimeässä peiton alla koko elinikänään.
- Anonyymi
Saahan sitä tusinatavara horot uneksia siihen se sitten jääkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä tusinatavara horot uneksia siihen se sitten jääkin
Siihen se on sullakin jäänyt.Nyt kuuntelet kaappikkellon raksutusta kiikkustuolissa runkaten torpan hämärässä.
- Anonyymi
Nyt on miitti alkanut.Meidät tunnistaa rannekkeista
- Anonyymi
Aika vähän porukkaa paikalla.Muutama lihavarouvainen vanhempi pari,muutama nuorempi mies,räikeän punatukkainen nainen.Aika vaisua mut filmille menee.
- Anonyymi
Joo ihan varmasti menee.
- Anonyymi
Punaiset tossut iso untuvatakki onko?
- Anonyymi
Sliipttu nuorimies tummat housut,tummansininen takki hupussa vaaleaa👍
- Anonyymi
Siis manne
- Anonyymi
Vaalea yli viiskymppineen lihava nainen hiukset olkapäiden yläpuolella.........😁vittu mä oon pannu tota luuskaa toi löytyy tinderistä####
- Anonyymi
Vanhempi mies tummat houdut tumma paita mahaa kryssyniska harmaa tukka punakka nahkatakki
- Anonyymi
Tumma tyttö pipo päässä
- Anonyymi
😁😁😂😂abniina tai jotain##👍👍👌😂🤣mäkin
- Anonyymi
Vaalea nainen seksisaappaat lihava mies siilipää musta takki
- Anonyymi
Vanhempi psri mies kalju naisella punainen huppu
- Anonyymi
Pari miehellä tikkitakki nainen lihava kiiltävät housut tummia
- Anonyymi
Mies yksin tumma puolipitkä villakangastakki farkut ristiverinen
- Anonyymi
Mies vaalea silmälasit paksu tumma takki
- Anonyymi
Nyt rupee ymmärtämään ei taida flaksi käydä näillä muuten kuin löytämällä toisensa
- Anonyymi
Kalu left building
- Anonyymi
Hirveen iso transu
noissa tapaamisissa ei ole mitään perverssiä. Hyvä kaveriporukka kokoontuu pitämään hauskaa iltaa keskenään. Taita olla aloittajalla jokin häiriö mielessä jos kaveriporukan kokoontuminen yhdistetään johonkin perverssiin.
- Anonyymi
Mistä tieto että xu porukkaa? Kyllä he osaa käyttäytyä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878