Katsoin kanavia selatessani eilen vahingossa TV 7 kun piti laittaa Paramount ja South Park. Jäin kuuntelemaan ja puhe oli koronaviruksesta ja sairauksista ylipäänsä. Ohjelmassa esiintyi marketin mahonginvärisen hiusvärivaraston päähänsä ja viiksiinsä kaatanut pariskunta joista naispuolinen oli juuri äänessä. Ja kovassa äänessä! Puhe oli lähes suoraa huutoa kädet ojossa ja samaa mantraa toisteleva. Sisältö lyhykäisyydessään oli että jos uskoo Jeesukseen ja turvaa Herraan niin ei koronat tartu, korona pelkää Jeesusta, tai siis se demoni joka on koronan luonut.
Riittääkö vaan että uskoo eikä tarvi siis pestä käsiään tai muuta mitä terveysviranomaiset nyt suosittelee. Voi ihan mennä yskivän koronapotilaan eteen ja testata sitä omaa suojelusta?
Mitä mieltä tästä ja jos näin käy, että koronavirus kuitenkin iskee niin onko se merkki siitä että ei ole ollut oikeassa uskossa? Päteekö sama asia muihinkin sairauksiin ja miten tätä teoriaa sovelletaan mm. erään KD-poliitikon syöpädiagnoosin kohdalla?
Koronavirus ja uskolla suojautuminen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi evoluutiota ei voi paeta ikuisesti, heikot karsiutuvat ennemmin tai myöhemmin ja siihen ei jeesustelu auta.
- Anonyymi
South park 201
- Anonyymi
Miten TV7 voi tuollaista täysin edesvastuutonta sontaa laskea eetteriin? Katsojissakin kun todennäköisesti on jokunen älyvapaa Jeesuksen oma joka ottaa todestakin tuon. huh huh.
- Anonyymi
Olen ottanut huomioon mahd. tulevan koronan ja sen, etten selviydy siitä.
Tää on nyt vähän hassua, kun ei tiedä, miten elämäänsä suunnitella: kuolenko, vai enkö kuole? Olin varannut matkan ensi kesälle. Olinkin tänään muista syistä yhteydessä matkatoimistoon ja kysyin koronasta. Sieltä sanottiin, että he seuraavat tilannetta yhdessä terveysviranomaisten kanssa.
Joten saattaapi olla, että korona tekee tyhjäksi kesäsuunnitelmani. Aion kyllä muutoin uhmata sitä: minä lähden reissuun, jos haluan ja jos siellä joudun sairaalaan, niin sitten joudun. Kuolenpa kauniissa maisemissa.
En minä elämässä roiku kiinni, olen nähnyt tätä iloa ja kauhua jo ihan riittävästi. Pitäisi vain tarkata, että on nk. passi kunnossa Taivaan Portille, kun Pietu kysyy: "Nimi ja sosiaaliturvatunnus? Hmmm... Ja asuinpaikka oli...? Oliko toinen etunimi yhdellä vai kahdella a:lla?..." 😐
Pitäisi tässä ennen matkaa kerrata myös paikallista kieltä. Vaarallisia tuollaiset. Kysehän ei ole pelkästään siitä, että uskoisivat noin kotonaan vaan sitten ollaan tuolla levittämässä, edelleen tautia kun ei ohjeita noudateta. Onhan meillä suomessakin nähty tuon tulirokon kohdalla sellainen ilmiö, että tietyt uskovaiset eivät lapsiaan rokota . Viimeksi mainittu olisi kyllä asia johon pitäisi lain puuttua.
- Anonyymi
Tolkutonta on todellakin. Odotan hartaasti, että tänä keväänä saadaan rokote.
Influenssarokotuksia en ole koskaan ottanut, paitsi sikainfluenssan. Vasen käteni kipeytyikin siitä puoleksi vuodeksi olkapäästä sormenpäihin ja vasen pikkusormeni jäi himppa vinksalleen.
Hullu hoitaja kai iski neulan suoraan hermoon.
Otan riskin ja annan piikittää itseni koronaa vastaan. Korona alkaa jo kuulostaa lähes kuin koleralta... Joskin ovat täysin erilaisia sairauksia.
Helsingin Kauppatorin Kolera-allas muuten sai siitä nimensä, että tuohon laituriin ankkuroitui aikoinaan laiva, joka toi koleran Helsinkiin.
Korona taas tuntuu tulleen lentäen. Helsinki-Vantaa: "Viimeinen lento laskeutunut, Portti Korona...!"
- Anonyymi
Usko ei riitä vaan kädet pitää pestä ja olla tarkkana siitä miten matkustelee.
”Sisältö lyhykäisyydessään oli että jos uskoo Jeesukseen ja turvaa Herraan niin ei koronat tartu, korona pelkää Jeesusta, tai siis se demoni joka on koronan luonut.”
Niin, tuolla rapakon takana on vastaava meininki. Taisi Trump jotain tuon suuntaista sanoakin, mutta taisi nopeasti ottaa sanat takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949217Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564819Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota421202Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154