Jos on tiukkaa niin katso nämä Susanna Kosken säästövinkit!
- Laita joka kuukausi 500 euroa säästöön.
- Myy ylimääräiset osakkeet ja tsekkaa muitten sijoitusten tilanne.
- Kotonakin voi silloin tällöin tehdä ruokaa, ei aina tartte mennä ravintolaan syömään.
- Matkaillakin voi edullisesti. Esim. Thaimaa on jo huomattavasti edullisempi kuin Dubai.
- Laita toinen asuntosi vuokralle.
- Jotkut halvemmatkin shampanjat ovat ihan juotavia.
Jos on tiukkaa niin katso nämä Susanna Kosken säästövinkit! - Laita joka kuukausi 500 euroa säästöön
13
366
Vastaukset
- Anonyymi
Mites jos tulot on toi 500€/kk? :o
- Anonyymi
Pitää vaan käyttää vähän mielikuvistusta eikä jättäytyä passiivisena odottamaan tukia.
Risusavotassa löytyy usein syötäviä sieniä, marjoja, jne silmät vaan auki.
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vaan käyttää vähän mielikuvistusta eikä jättäytyä passiivisena odottamaan tukia.
😎Mites toi sitten noihin muihi pätee, jos pitää matkustaa halvempaan kohteeseen?
- Anonyymi
Sijoitat tietysti sen. ja käyt keräämässä pullot ja metsästä ruuat itselles. Ja kerjäät joka paikassa mihin ehdit mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😎Mikä on risusavotta?
- Anonyymi
Oikein hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä. Nämä olisi syytä ottaa heti ensimmäisillä tapaamisilla toimeentuloviranomaisten ja työvoimaviranomaisten kanssa esille.
Ehkä olisi hyvä keskustelka niistä vaikka siellä työvoimaviranomaisten järjestämillä työttömien risusavottatyömaiden kahvitauoillakin.- Anonyymi
Laitetaan vain yritysten toimitusjohtaja lihoiksi ja syömme heidät, lihoina jos muuten ei proteiini riitä.
- Anonyymi
Susanna Koski ei olekaan mikä tahansa pintaliito-blondi kuten niin monet nykyään:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15287317/susanna-koski-(kok)-paljasti-jatti-tyottomyyden
- Anonyymi
Yksi riisinjyvä viikossa on hyvä dieetti, vettä ei tietenkään saa juoda lainkaan, koska siinä voi olla sitä taisteluaine-Koronaa.
- Anonyymi
Nuoha ovat erittäin asiallisia
- Laita joka kuukausi 500 euroa säästöön.
Itse yritän laittaa 1000 euroa kuussa, useimpina kuukausina se onnistuukin
- Myy ylimääräiset osakkeet ja tsekkaa muitten sijoitusten tilanne.
Onneksi ehdin myydä paljon ylimääräisiä osakkeita ennen tätä romahdusta, nyt vois alkaa pian ostamaan uusia
- Kotonakin voi silloin tällöin tehdä ruokaa, ei aina tartte mennä ravintolaan syömään.
Totta, itse syön ulkona töissä, mutta aina silloin tällöin jätän sen väliin ja käynruokatunnilla kotona syömässä
- Matkaillakin voi edullisesti. Esim. Thaimaa on jo huomattavasti edullisempi kuin Dubai.
Näin on, itse käyn Thaimaassa 2-3 kertaa vuodessa
- Laita toinen asuntosi vuokralle.
Tätä en ole tehnyt, vaikka se aika vähillä käytöllä onkin, mutta en luota vuokralaisiin, niin on parempi antaa olla tyjillään, mietin kyllä poismyyntiä
- Jotkut halvemmatkin shampanjat ovat ihan juotavia.
Skumppaa en kyllä juo muuten kuin juhlatilaisuuksissa joissa sitä tarjotaan, itse en ole ostanut moniin vuosiin. - Anonyymi
Suski Koskella on kova tarve olla esillä mediassa, hinnalla millä hyvänsä. Yksi tepsivä keino vielä käyttämättä eli jotain pikkutuhmaa keikistelyä Seiskan palstoilla. Peräkammarin pojat voisivat vaikka innostua.
- Anonyymi
Loistavia vinkkejä. Tuota olen itsekin ajatellut.
- Anonyymi
tällä hetkellä esillä oleva naiskvartetti kaipaisi piristystä, ja Susanna olisi hyvä lisä siihen. Joku pois siitä, arvatkaa kuka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179