Korona-virus seurausta siitä, että on luovuttu Jumalasta!

Monet ihmiset kyselevät varmaan, mikä on syy, että tällainen virus on saanut niin suuren vallan ja miksi yleensä ihmiset joutuvat kärsimään monista luonnonkatastrofeista?
Raamatussa, Sananlaskujen kirjassa, Jumala itse antaa selkeän vastauksen:

"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
"Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

Sama asia tiivistetysti toisessa raamatunkohdassa:

"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal.6:7)

Ei myöskään liene sattuma, että Korona-virus lähti liikkeelle Kiinasta, jonka viralliseen politiikkaan ei kuulu Jumala eikä kristinusko.

Kun ihmiset luopuvat Jumalasta ja säätelevät Jumalan vastaisia lakeja, kuten aborttilaki, eutanasia, uusi avioliittolaki jne., ja puolustelevat syntiä, Jumalan varjelus poistuu kansojen ympäriltä ja silloin kaikki paha pääsee tekemään tuhoaan kansojen keskuudessa.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se voi olla globalisteille näpäytys. Globalismihan sitä tehokkaimmin levittää.

• Anonyymi

Room. 1:22 Kuin he itsensä viisaiksi luulivat, niin he ovat tyhmiksi tulleet,

-Tiedemiehet ovat riistäneet luomisen kunnian Jumalalta ja ryhtyneet palvomaan järjetöntä evoluutioteoriaa , joka pahimpia harhoja, joita ihminen voi keksiä.

Jumala ei päästä rangaistuksetta niitä, jotka ovat Hänen nimensä häpäisseet!

• Anonyymi

Aamen!
        Ihminen joutuu kohtaamaan oman typeryytensä aina uudelleen, jos ei usko Jumalaan Herran Jeesuksen nimessä.

• Anonyymi

Jumala luo ihmisen, antaa vapaan tahdon ja sitten suuttuu kun ei toiminut niinkuin halusi.
      Jumala kylvi ihmisen ja nyt niittää mitä kylvi.

• Anonyymi

Jumala loi ihmiset omaksi kuvikseen ja sitten suuttuu kun käyttäytyvät kuten hän.

• Anonyymi

Miksi käännät Jumalan sanan häntä vastaan? Niin tekee Jumalan vastustaja antikristus.
        Jumala viisaudessaan antoi ihmiselle vapaan tahdon valita hyvä tai paha, siunaus tai kirous.
        Niin et voi mistään syyttää Jumalaa jos itse valitset vääryyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi käännät Jumalan sanan häntä vastaan? Niin tekee Jumalan vastustaja antikristus.
        Jumala viisaudessaan antoi ihmiselle vapaan tahdon valita hyvä tai paha, siunaus tai kirous.
        Niin et voi mistään syyttää Jumalaa jos itse valitset vääryyden.

Miksi jumala kääntyy omaa kuvaansa vastaan, mikä vapaa tahto se on jos ei saa tehdä mitä huvittaa, tekeehän jumalakin kuten luotunsa kuvat. Kuinka viisasta on antaa vapaus valita jos nämä valitsevat väärin, ja kuinka voi valita väärin jos on vapaa valita. Jumala on itse syyllinen omaan surkeuteensa jossa tuhoaa omat kuvansa tyytymättöminä niihin. Jos olen jumalan kuva käännän sanani myös itseäni vastaan, jumalaa ja sen kuvaa.

• Anonyymi

Onko Jehovilla jo maailmanloppupäivämäärä maaliskuussa vai nähdäänkö vielä huhtikuuta?

• Anonyymi

Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi

Mutta kun luotu on saanut päähänsä muuttaa maailmaa virusten avulla, parantaa lopullisesti sairaat. Sairauksien syyn hän on suuressa neroudessaan vierittänyt virusten päälle, kekseliäs kun on.

Nyt sitten ollaankin enemmän kuin pulassa, kun tämä mikrotason syyllinen ei tyydykään osaansa, vaan on päättänyt rettelöidä ja kostaa, eristää isäntänsä kohtalotovereistaan.

Tieteen avulla luotu on tarinoinut hallinnoivansa sairauksia ja itsekorjaavansa myös syntyneet virhearviot. Mutta nyt on paha paikka. Jokin mättää, säätely ei toimi ja viruskin villiintynyt ihan mahdottomaksi. Apua!

• Anonyymi

Jos luoja loi coronaviruksen, niin miksi. Sen täytyy olla joku rangaistus. Tai siten luoja on seonnut.

• Anonyymi

Äläs nyt, ei Luoja alaisensa edessä sekoile. Aikansa antaa tämän tohtoria leikkiä, viruksia pilkkoa, ja sitten näyttää, mihin tarkoitukseen nuo molemmat alun perin loi.

• Anonyymi

Aloittajan olisi syytä tutkituttaa päänsä. Höperehtiminen on sitä luokkaa!

• Anonyymi

Ilmestyskirja luku 6:

7"Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
      8Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta."

"to kill with sword and with famine and with pestilence"
      Pestilence= rutto, KULKUTAUTI.

10 "Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, 11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin" -Luukas 21

• Anonyymi

Eli liity sinäkin taivaan kansalaisiin ja pääset Jumalan valtakuntaan ikuiseen rauhaan ja iloon. Siellä ei ole kipua eikä nälkää, ei surua enää koskaan. Yhtäkään valehtelijaa ei sinne päästetä.

❤️🙂

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen, mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään" -Johannes 4

• Anonyymi

no mistä sitä jeesus vettä saa.

• Anonyymi

Johannes luku 3:

3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". 4Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"

5Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. 7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. 8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

• Anonyymi

16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. 17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. 21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

• Anonyymi

36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

• Anonyymi

riittääkö että uskoo kehen tahansa poikaan vai pitääkö olla jokin erityinen.

• Vai sellainen rakkauden ydinsanoma. Onko sellainen ihminenkin hyvä, joka kostaa aiheuttamalla kärsimystä ja kuolemia, nauraa ja pilkkaa, ellei häntä totella?

• Anonyymi

Luulo ei ole tiedon väärtti, mutta silti ihminen tahtoo luulla ja sokeasti luottaa viruksiinsa uskoen terveyden tuolta suunnalta vielä aukeavan. Aineeseen tämän planeetan ”viisaat” ovat panneet toivonsa, ja aina aine on heidät pettänyt. Mutta ei kun kohti uusia pettymyksiä, virusten tarjoamina tietenkin.

”Mitä kylvää, sitä niittää” on kova laki, eikä vuosituhansien todistusaineistosta huolimatta ole perille mennyt. Aina väikkyy ihmismielessä, josko tuota jotenkin voisi kiertää, huijata. Rokotteillakin kovasti yriteltiin, aikansa hämätä, mutta sitten nuo pienet huijatut päättivätkin iskeä vastaan ja näyttivät, mikä pelin henki oikeasti on. Henki? Sitä nyt kysellään, mikä mahtaa olla tämä kaiken kattava Henki, joka suojattiaan taustalla ikävöidä jaksaa. Tuhlaajapojan paluuta koronat jo valmistelevat. Koti odottaa. Jospa tästä ryhdistäytymään sittenkin vielä kyettäisiin.

• Anonyymi

On teillä vain perin vttumainen jumala. Vaihtaisitte vähän fiksumman kannattajaksi.

• Tämän takia varmaankin Etelä-Korean epidemia alkoi kristitystä seurakunnasta, jossa yksi koronatesteistä kieltäytynyt täti tartutti liki 40 uskonveljeään ja -sisartaan.

Kiitos ja ylistys?

• Anonyymi

Ei ole rangaistus jumalalta.
      Ennemmin sallimus syödä omien tekojensa hedelmää.
      Kun rangaistus tulee jumalalta, niin silloin maailma on polvîllaan.
      Maan sato jää vähäiseksi vitsausten takia ja taivaat ja maat järisevät, tähdet putoavat taivaalta, maa huojuu ja järisee kaikkialla, ihmiset ovat kauhuissaan siitä mitä tapahtuu, silloin puhutaan luonnonvoimista ja nämä on jumalalta.

• Anonyymi

Los Angeles Times ihmettelee koronahysteriaa, sillä kausi-influenssa tappaa paljon enemmän kuin koronavirus

• Anonyymi

Emme tiedä Jumalan suunnitelmia, emme sitä, miksi juuri koronavirus, miksi nyt, miksi missäkin ja miksi ylipäätään. Tarvitseeko meidän tietääkään?

Jeesus opetti meille Isä meidän - rukouksessa, mitä tarvitsemme: että Jumalan suunnitelma toteutuu; että saamme ravinnon sille päivälle, johon olemme heränneet; että saamme anteeksi Jumalalta rikkomuksemme kuten annamme anteeksi niille, jotka rikkovat meitä vastaan; ja että Jumala johdattaa meitä kiusauksien keskellä ja auttaa irti pahan vallasta.

Vaikeaa meille voi olla antaa anteeksi muille, mutta se on välttämätöntä, että rukouksemme kuultaisiin.

Jos meidän on tarvetta tietää enemmän, niin Jumala ilmoittaa itse kullekin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7474
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      130
      4218
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      31
      3575
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2918
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2513
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2462
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2060
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2050
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2032
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1968
    Aihe