Risti taivaalla

Tälläinen risti on nähty taivaalla.

https://www.facebook.com/BigSamsung.Media/videos/2639770006298989/

19

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennusmerkki?

• Anonyymi

Mene nyt ulos ja katso voit kuulla suihkumoottorin äänen ja hän sapuu luoksesi viimeisenä hovimestarina mustassa puvussaan, mut sit äkkiä kukkapenkkiin piiloon:-)

• Anonyymi

Se on se arabi, joka tehtailee noita videoita, jotka uppoaa äärikristittyihin kuin häkä.

• Anonyymi

Vai sellainen...Australiassa taivaalla on southern cross tähtitaivas.

• Anonyymi

Näitä siis ?

17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
      18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
      !!!
      19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
      20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
      !!!
      21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

• Anonyymi

Minä suhtaudun varauksella näihin. Siihen asti ennenkuin näen Jeesuksen laskeutuvan alas, suhtaudun varauksella.

• Anonyymi

En ole koskaan tutustunut maailman lopun ennusmerkkeihin.

Jo pelkkä luomis kertomus on niin voimakas että tuntee oman pienuutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tutustunut maailman lopun ennusmerkkeihin.

Jo pelkkä luomis kertomus on niin voimakas että tuntee oman pienuutensa.

On hyvä tietää se, että missä ajassa elämme ja milloin kotiin pääsymme on lähellä.

Siksi ne asiat on ennelta jo kerrottu ja ne ovat myös väkevä todistus uskosta osattomille Raamatun totuudellisuudesta, kun asiat on jo kerrottu 2000v ja yli sen kerrottu.

Itse odotan jo kovasti Kotiin pääsyäni !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tietää se, että missä ajassa elämme ja milloin kotiin pääsymme on lähellä.

Siksi ne asiat on ennelta jo kerrottu ja ne ovat myös väkevä todistus uskosta osattomille Raamatun totuudellisuudesta, kun asiat on jo kerrottu 2000v ja yli sen kerrottu.

Itse odotan jo kovasti Kotiin pääsyäni !

Sivusta. Joonan merkin pitäisi riittää. Kotiin pääsy tulee kun tulee. En kiinnittyisi liikaa merkkeihin, sillä niiden myötä paholainenkin voi tehdä merkkejään ja eksyttää. Jeesuksen tulemus onkuin lähtökin. Tulee valheprofettoja ja Kristuksia. Raamatussa lukee varoitus tuosta. Jeesus tulee kun aika on täysi ja hänen tulonsa on näkyvä tapahtuma sekä yllättävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Joonan merkin pitäisi riittää. Kotiin pääsy tulee kun tulee. En kiinnittyisi liikaa merkkeihin, sillä niiden myötä paholainenkin voi tehdä merkkejään ja eksyttää. Jeesuksen tulemus onkuin lähtökin. Tulee valheprofettoja ja Kristuksia. Raamatussa lukee varoitus tuosta. Jeesus tulee kun aika on täysi ja hänen tulonsa on näkyvä tapahtuma sekä yllättävä.

Mikä on Joonaan merkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on Joonaan merkki?

Niinkuin Joona oli kala vatsassa 3 päivää, oli Jeesus tuonelassa 3 päivää. Joonatan merkki tarkoittaa näin ihan tavallisen uskovaisen suusta sanottuna Jeesuksen Kristuksen Vapahtajamme syntiemme sovitustyötä. Pitää tehdä parannus ja uskoa evankeliumi. Niinkuin Paavalillekkin vastattiin, minun armossani on sinulle kylliksi.
        Tuli mieleen tuosta ihmeistä ja merkeistä se Raamatun kohta, jossa on kirjoitettu pedosta, joka tekee suuria tunnustekoja ja saa taivaasta tulenkin lankeamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin Joona oli kala vatsassa 3 päivää, oli Jeesus tuonelassa 3 päivää. Joonatan merkki tarkoittaa näin ihan tavallisen uskovaisen suusta sanottuna Jeesuksen Kristuksen Vapahtajamme syntiemme sovitustyötä. Pitää tehdä parannus ja uskoa evankeliumi. Niinkuin Paavalillekkin vastattiin, minun armossani on sinulle kylliksi.
        Tuli mieleen tuosta ihmeistä ja merkeistä se Raamatun kohta, jossa on kirjoitettu pedosta, joka tekee suuria tunnustekoja ja saa taivaasta tulenkin lankeamaan.

Ok. Kiitos. En ole lukenut raamattua kovinkaan paljoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Kiitos. En ole lukenut raamattua kovinkaan paljoa.

En minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä !

Sana kertoo sen, mitä ensin pitää tapahtua:

2. Tessalonikalaiskirje 2

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Eli ensin pitää sen 3:nen temppelin olla pystyssä, jotta kadotuksen lapsi voi siellä julistaa itsensä Jumalaksi !

Näin ei kukaan voi meitä eksyttää, sillä Sana sanoo myös, että kun Jeesus tulee niin Hänen omansa temmataan Häntä VASTAAN YLÄILMOIHIN, ja sitten vasta Hän tulee öljymäelle ja se halkeaa ja juutalaisten jäännös pelastuu sitä kautta Googin sodan alta !

Eli kaikki nämä on ennelta jo kerrottu, jotta ei kukaan pääsisi meitä eksyttämään !

Sakarja 14
        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
        7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se Joonan merkki oli Jeesuksen ajan sukupolvelle !

Matt. 16:4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

Eli Jeesus nousi ylös kolmantena päivänä ja se oli siis väkevä todistus sen ajan ihmisille !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se Joonan merkki oli Jeesuksen ajan sukupolvelle !

Matt. 16:4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

Eli Jeesus nousi ylös kolmantena päivänä ja se oli siis väkevä todistus sen ajan ihmisille !

Onko Matteuksen evankeljumissa maailmanlopusta mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä !

Sana kertoo sen, mitä ensin pitää tapahtua:

2. Tessalonikalaiskirje 2

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Eli ensin pitää sen 3:nen temppelin olla pystyssä, jotta kadotuksen lapsi voi siellä julistaa itsensä Jumalaksi !

Näin ei kukaan voi meitä eksyttää, sillä Sana sanoo myös, että kun Jeesus tulee niin Hänen omansa temmataan Häntä VASTAAN YLÄILMOIHIN, ja sitten vasta Hän tulee öljymäelle ja se halkeaa ja juutalaisten jäännös pelastuu sitä kautta Googin sodan alta !

Eli kaikki nämä on ennelta jo kerrottu, jotta ei kukaan pääsisi meitä eksyttämään !

Sakarja 14
        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
        7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.

Kyllä se mulle riittää.

• Anonyymi

Kun porukka on "uutta" joka ei tunne vielä sanaa, kuolaavat kaiken turhanpäiväisen melleriläisen ennustajan perässä.
      Siksi esim. tuolta kuluttajalehden kertoman mukaan, tv.n ennustajaukot ja akat ovat rahaa tahkoavia porukoita Euroopasta.
      Ei ole halpaa monella kanavalla pyörittää yön ja aamun kellonympäri ennustajaporukkaa, ----ellei--- sinne kuolaavat ihmiset soita.
      Niille on helppo pyörittää hieman pienten kyselyjen jälkeen duuba- daabaa ja sehän uppoaa, kun ongelmia on.

Eli- ei kiitos millekään, vaan jalat maassa uskovaisuudessakin. Ei Melleriä ei malleria, sanomalehtisaarnaajaa, ei sitä ja tätä.
      Selkeä elämä- avittaa lähimmäistä, syö leipänsä ilolla, ei hae ongelmia jne.
      Ei huohota minkään koronankaan perään, vaikka ongelmia maailmalla on.
      Voi kuinka on jo Kiinan tapahtumien mukaan jo täällä vouhkattu, että nyt se kävelee meille. On pelätty fobioihin asti. Tiedän, kun olen auttamassa ko.. asiassa ihmisiä.
      Olen rauhoittanut porukkaa.
      Sanonut vanhemmallekin, että ei ryvi kaupassa hyllyihin, kuin joillakin on tapana.
      Pelkääjät aamulla ensin kauppaan, se on siivottu. Käyttää puuvilla hanskoja.
      Pesee kätensä aina kun käy veskissä, kuten pitääkin, mutta moni ei sitä tee.
      Painaa kyynärpäällä veskin kädensijaa, jne. pysyy kuukausi pari hieman tiiviimmin kotona, eikä laukkaa kauppoja ympäri, ja taas kaupasta tullessa pesee kätensä.
      Eli hygienia. Jopa miettivät yleisötilaisuuksia riskiryhmät, että onko pakko mennä.
      Netistä voi kuunnella kokouksia, pari kuukautta, asiat saattaa olla ohi käynyt jne.

Eli jalat aina maassa ja rauhallisuutta. Turhaa on tähyillä merkkejä taivaalta tai sen alta.
      Jos haluaa katsella merkkejä, niin ottaa lentoliikenne sivut ja seurailee, missä mikin kone lentää ajankuluksi.

Maanpäällisiä merkkejä, että seuraa laivaliikennettä, junaliikennettä ja kas, aika tyhjäpäiväiseen meni ohi.
      Että, sepä siitä.

• Anonyymi

Onkohan kuvattu saman taiteilijan maalauksia?Näet Google: risti taivaalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe