Eli miten saan?
K3b pitäisi saada toimimaan windows 10ssä
12
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ei windowsiin saa oikeita ohjelmia.
- Anonyymi
Saa siihen nykyään jo kuuon selaimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa siihen nykyään jo kuuon selaimia.
W10 ei saa oikeita ohjelmia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 ei saa oikeita ohjelmia...
Ai ka ka ka kamalaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ka ka ka kamalaa...
M$ bannaan......
- Anonyymi
Windowsin k3b ei vissiin ole ihan sama. Kai niitä joitain levynpoltto-ohjelmiakin vielä löytyy vaikka taitaa kyllä olla jo aikalailla mennyttä aikaa sellaiset. Eihän koneissa ole enää juuri edes romppuasemiakaan.
- Anonyymi
Ite oot mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot mennyttä aikaa.
Joo no oon kyllä dvd-levyjen osalta, varmaan jotain kymmenen vuotta sitten viimeksi jotain touhunnut niiden kanssa.
- Anonyymi
Kyllähän se vähä mitä tarvii poltella niin onnistuu ihan windowsin omilla työkaluilla, siihen mitään ulkopuolista ohjelmaa tarvitte.
On toki sanottava, että k3b on niin oivallinen sovellus, että Windows-trollit aivan syystä vähättelevät sitä.
Saako Windowsin omilla sovelluksilla DVD-elokuvan siirrettyä sellaisenaan kiintolevylle, ettei elokuviaan katsellessaan tarvitse ährätä levyjen ja levykelkan kanssa eikä kuunnella sitä DVD-asemän ölinää?- Anonyymi
Jaa tollaisia horinoita pyllymasta taas tulee!
- Anonyymi
Kyllä me tiedämme että olet kauhahomo!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101