ja tehdä sillä tavalla lähempää tuttavuutta, ihan missä vain merkeissä. Sama mulle, miksi.
Eikö me voitas istua taas niin, että polvemme koskettavat?
Eikö me voitas istua taas vierekkäin
22
<50
Vastaukset 22
- Anonyymi
Muistan sen kun istuimme vierekkäin, sinä tulit silloin viereeni ja jalkamme olivat pöydän alla yhdessä varmaan minuutteja pariin otteeseen. Pieni yksinkertainen asia, pieni kosketus, on taivas. Minulla ei ollut kiirettä vetää jalkaa pois, muttei sinullakaan. 😁 Harmitti vähän kun lähdit niin aikaisin pois. Olishan se ollut kiva tehdä illan puuttuessa tuttavuutta.
Minusta tuntuu, että kun ujo ja piiloujo tutustuvat, pitäisi päästä olemaan kahden, Silloin ei pääse karkaamaan tilanteesta. Luulen, että kahden ja rauhassa rohkeus riittäisi silmiin katsomiseen, suudelmiin, halauksiin ja kosketuksiin. Sen jälkeen olisi jää varmaan murrettu ja sulanut kuumaksi lähteeksi. 😍- Anonyymi
Eivät olleet jalat pöydän alla, joten olet ollut jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Oletko K nainen?
- Anonyymi
Istutaan vaan.
- Anonyymi
Hyvä, tämän halusinkin kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, tämän halusinkin kuulla.
Ehkä sie sillä tiedolla jotain teet..
- Anonyymi
Mie taas haluisin, istua sylikkäin siun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie taas haluisin, istua sylikkäin siun kanssa.
Alkaakos tästä kehkeytymään iltasatu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaakos tästä kehkeytymään iltasatu..
Jooh, eiköhän jotkut sadut jää vähän torsoksi tosin kun ei se trollinpirukaan joka paikkaan kerkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh, eiköhän jotkut sadut jää vähän torsoksi tosin kun ei se trollinpirukaan joka paikkaan kerkiä
Yllättävän nopeitahan nuo ovat.
- Anonyymi
Kyllä. Voisin istua sinun vieressä ikuisuuden. Koskisin nopeasti kädellä sinun reittä ja silviisii leikittäis ja nautittais olutta. Jep, jep! Hyvää yötä.
- Anonyymi
Siitä on jo jonkin verran aikaa kun niin istuimme.. mutta se on jäänyt minunkin mieleen.
- Anonyymi
Niin, siitä on jo aikaa. Muistatko, miten homma eteni ja mitä yhdessä olessamme tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siitä on jo aikaa. Muistatko, miten homma eteni ja mitä yhdessä olessamme tapahtui?
Muistan ..mitä sinä muistat siitä hetkestä?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan ..mitä sinä muistat siitä hetkestä?😊
Muistan esim. sen, että katsoin sinun silmiisi pitkään läheltä.
Muistatko, minkälaisella istuimella/alustalla istuimme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko, minkälaisella istuimella/alustalla istuimme?Vierekkäin istuttiin penkillä, sä olit mun oikealla puolella ja mun vasemmalla puolella oli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierekkäin istuttiin penkillä, sä olit mun oikealla puolella ja mun vasemmalla puolella oli...
Ei istuttu penkillä, joten sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko, minkälaisella istuimella/alustalla istuimme?Sohvalla istuttiin 😸!
- Anonyymi
Niin, pitäisi ottaa lomaa duunista, että pääsisin istuksimaan😄, ikkunapöytään.
- Anonyymi
Joo. Haluan ja mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Samoin ,mentäskö nukkuun,hyvää yötä.
- Anonyymi
Viime perjantaina istuskeltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397