Valtakunnansyyttäjän arvot ?

Anonyymi

Olin kuuntelemassa luentoa homoparin tilanteesta. Hänen omaisensa olivat puhumassa poikansa puolesta ja olivat nostattamassa sateenkaarilipputunnelmaa. Miksi ? Vanhempien puheessa kuulsi rivien välistä ajatus: " Emme epäonnistuneet kasvattajina. Olemme hyvät, erinomaiset kasvattajat." Vanhemmat puhuivat "omaan pussiinsa". Minulle tuli vaikutus, että vanhemmat yrittivät sisimmässään olevan epäonnistumistunteen saada pois menemällä laidasta toiseen. "Ei hyväksyjät" hyppäsivät innolla laitaan "Hyväksymme, hurraa!"

Valtakunnansyyttäjän Raija Toivaisen arvot ovat mielestäni aivan samoja. Hänen tyttärensä on puhuttu yleisesti olevan lesbo. Moni on sitä mieltä, että hän äitinä tekee varmasti nyt Räsäsen syyttämistä ihan oman itsensä, itsekkään äitiarvonsa tähden. Takana ajatus: " Jos Räsänen tuomitaan, niin minun epäonnistuminen äitinä kumoutuu. Jos Räsänen häviää, se on minun voitto. "

Kuinka paljon Raija Toiviasen tytär on käskenyt, innoittanut, kehoittanut ja jouduttanut äitiään Räsäsen syyttämisestä? Varmasti on vaikuttanut ja paljon.

Raija Toiviaisen tapaus on oikeastaan historian toistos. Mutta päinvastaisesti.
Ei tarvitse kuin hiukka katsoa Raamatussa olevaan tapausta, jossa Johannes Kastaja tapetiin raaásti kun hän kritisoi Herodesta. Vatin päällä kannettiin Johannes Kastaja pää. Nyt tapaus on näin: Räsäsen Päivi yritetään "listiä" lain voimalla. Äiti Raija Toivanen tekijänä ja tytär villitsijänä. Epäilen, että tässä en paljoa erehdy. Raija Toiviainen on varmasti tyttärensä kanssa samassa veneessä.

Raija Toiviainen pitäisi minusta laitaa syyteeseen Räsäsen asiattomasta syyttämisestä. Onneksi nyt niitä on tehty !

Tutkimukset osoittavat homomiehillä olevan muuta väestöä korkeampi itsemurhariski. Tutkimuksesta riippuen homomiehet riistävät 2-10 kertaa heteroita todennäköisemmin oman henkensä. MM ja NN suhteiden tyypillisiä poikkeamia MN suhteisiin verrattuna.

Homopiireissä on mm. korkea itsemurha%, alkoholisoituminen, huumeet, lyhyet suhteet, pettäminen, mielenterveysongelmat...tyypillisiä piirteitä. Eivätkä nämä ole vähentyneet vaikka mm ja nn suhteista on tullut laillisia. Lesboudelle on tyypillistä mm. väkivalta. Tukkanuottaset ovat nn suhteissa tavallista. Olen keskusetellut, kysellyt, tutkinut sekä homojen että lesbojen kanssa. Useat heistä puhuvat pettymisestä, ahdistuksesta, tarkoituksettomuudesta, yksinäisyydestä ja eritoten sen katumista, että he ovat joskus uskoneet siihen kiiltokuvaan, jota media, Seta ymv. antavat ja kokeilleet. Irti haluttaisiin päästä riippuvuudesta. loukusta ja tervehtyä mn suhteeseen.

Pitää puhua siitä mitä homoseksuaalisuus (mm ja nn) on ja mitä hedelmiä se saa aikaan. Asiasta ei puhuta. Miksi ei. Koska ne ovat yksinkertaisin ja vakuuttavin todiste mm ja nn seksuaalisuusarvoja vastaan. Mutta jos tapetille tuotaisiin nyt ne väkivallat, sukupuolisairaudet, aidsit, itsemurhat...mitä mm ja nn suhteet sisältää niin ihmiset viisastuisivat ajatuksissaan.

2

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskon toivasen toteuttavan poliisi vapaamurarien suorittamaa poliittista vainoa EI vapaamuurari kansanedustajiamme vastaan. Vaasan läänin 15 korkeinta poliisi virkaa vapaamuurari poliisieilla. Seinäjorlla lahjus Teslat katosivat portinpielestä latauspaikat fiksattiin kansan nähtävoiltä poliisi on poliittinen vaioaja ja saa syytesuojan huumejutussa myöskin kätyreilleen jtka vainoavat poliisin puolesta koko korkein poliisi johto sai langettavan tuomion koska tuomari oletettavasti vapaamuurari,. joka vannionut valat olla tuomitsematta toveriaan. Tätä ei voi pitää oikeuslaitoksena koska on järjestäytyneen rikollisuuden ohjainuorissa.

• Anonyymi

Onko tämä tytär myös punavihreä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe