Jotkut sanovat koronan olevan viimeinen Ilmestyskirjan rutto joka tuhoaa homosyntien ja iisebelin ja lootin vaimojen sy tien aiheuttamat ihmiset. On ollut espanjan kuumetta joka tappoi 100 miljoonaa ja monet muut mutta korona on se vihovliimeinen. Rutto mikä tuhoaa. Kauhea rangaistus homolausta.
Tämän povaajat ovat ennustaneet myös Neuvistoliitto hyökkäystä tai nykyään venäjän.
Lääkärit valmistautuvat kotonaan mutta olettavat pääosan kuolevan o.mien laarduen ja ihrojen tuomaan infarktiin. Mikset tätä pelkää
Onko korona raamatullinen rutto
24
81
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Kauheaa meteliä pitää 140kg naapuri korona sta vaikka sydän kärsii rasvasta.
- Anonyymi
Sanoisin, että tämä Korona on ennemmin ihmisten itse kehittämä tauti. Tavoitehan tietyillä piireillä näyttää olevan tappaa noin 6,5 miljardia ihmistä. Tähän mennessä nuo sairaudet (Sars, ebola, yms.) on kuitenkin epäonnistuneet, eivätkä ole aiheuttaneet sitä tuhoa mikä on tavoite.
Voi olla myös, että tämän taudin avulla luodulla paniikilla pyritään samaan hyvä tekosyy sille, miksi eräiden talous on surkeassa kunnossa. Talous oli jo ennen tautia surkeassa kunnossa, mutta nyt tämän varjolla voidaan kirjata se ikään kuin taudin syyksi, vaikka syy on ihan muualla.- Anonyymi
"Tähän mennessä nuo sairaudet (Sars, ebola, yms.) on kuitenkin epäonnistuneet, eivätkä ole aiheuttaneet sitä tuhoa mikä on tavoite. "
Paha voi toimia vain sen verran kuin Jumala sallii, ihmiskunnan synnit jatkavat pahenemistaan, joten pahakin saa sen myötä lisää valtaa. Ihmiset niittävät sitä mitä kylvävät.
Ruttotaudit tulee tappamaan ihmisiä tässä sukupolvessa ja tämä on leikkiä vielä...
Perversiot ja niiden harjoittaminen seksuaalisesti aukaisee sairauksille mahdollisuuden... eläimet ja niiden raakana syönti sekä aivojen yms...eli mitä kaikkea vielä tuleekaan esiin ja monet taudit alkaa niistä maista ,joissa Jumalaa ei tunneta tai ei haluta tuntea vaan eletään kaikenmaailman poppaukkojen tahdittamina..- Anonyymi
Kristittyjen poppaukkojen ohjekirjassa käsketään uhraamaan eläimiä ja suttaamaan veren kanssa. Eipä ihme jos zoonoosit iskee.
Rutto lähtee jumalan tahdon vastaisesti antibiooteilla. Virustaudit ei. Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen poppaukkojen ohjekirjassa käsketään uhraamaan eläimiä ja suttaamaan veren kanssa. Eipä ihme jos zoonoosit iskee.
Rutto lähtee jumalan tahdon vastaisesti antibiooteilla. Virustaudit ei.On jo monen tie loppunut ruttoon ja niitä riittää esim aids perverssien tauti ja moni on kuollut ja tulee uusia tauteja ,joihinka kuolee vielä porukkaa ja löytyy juuri perverssi puolelta...
Vitsaukset pahenee pikkuhiljaa...
- Anonyymi
Rutto on eri tauti kuin Korona. Ei Raamatun sana voi väännellä ja mukauttaa omiin tulkintoihin ja senhetkisiin tilanteisiin ajatuksella, että: "...kohan sinnepäin vähän".
- Anonyymi
Rutto on Yersinia -bakteerin aiheuttama vakava sairaus jossa kuolleisuus on suuri. Rutto ei ole mihinkään kadonnut , ja antibiooteille vastustuskykyisiä tavataan nykyisinkin. Vaikka korona on virus, voidaan kai sitäkin nimittää ruttotaudiksi, niin kauan kun siihen ei ole rokotetta.
- Anonyymi
Syöpä on nykyään joka toisella ja kuolleisuus suuri. Tuberkuloosi tappoi, samoin muut satoja vuosia sitten olleet epidemiat. Että ei tämä mitään uutta ole. Viruksia tulee ja menee niin kauan kun on ihmisiä.
- Anonyymi
"Vaikka korona on virus, voidaan kai sitäkin nimittää ruttotaudiksi, niin kauan kun siihen ei ole rokotetta."
Tällä logiikalla Mattia voi nimittää Pirkoksi, koska ovat kumpikin ihmisiä. Omenaa voi nimittää appelsiiniksi, koska ovat kumpikin hedelmiä. Tai syöpää voi nimittää maksakirrooksiksi, koska ovat kumpikin sairauksia. Rutto on yersinia pestis bakteerin aiheuttaman sairauden nimi, eikä mikään vertauskuva. Sitä on hoidettu v. 1928 lähtien antibiooteilla, kuten muitakin bakteerien aiheuttamia sairauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaikka korona on virus, voidaan kai sitäkin nimittää ruttotaudiksi, niin kauan kun siihen ei ole rokotetta."
Tällä logiikalla Mattia voi nimittää Pirkoksi, koska ovat kumpikin ihmisiä. Omenaa voi nimittää appelsiiniksi, koska ovat kumpikin hedelmiä. Tai syöpää voi nimittää maksakirrooksiksi, koska ovat kumpikin sairauksia. Rutto on yersinia pestis bakteerin aiheuttaman sairauden nimi, eikä mikään vertauskuva. Sitä on hoidettu v. 1928 lähtien antibiooteilla, kuten muitakin bakteerien aiheuttamia sairauksia.Rutto on degerenoitunut sanana , vähän niin kuin bikini tai googlettaa. Vaikka rutto ei olekaan rekisteröity tavaramerkki. Sitä paitsi alkuperäinen ruttokin on sanana muunnos vanhasta suomalaisesta sanasta rutosti. Joka puolestaan tarkoitti nopeasti tapahtuvaa. Lisäksi on todettava (sanon näin vain siksi jotta näyttäytyisin ikään kuin akateemisena ihmisenä ,paskantärkeä kun olen) että viimeaikoina on taas ilmennyt alkuperäistä antibioottiresistanttia ( eikö ollutkin hienosti ilmaistu) ruttotautisia niin että vuosina 2010 ja 2015 raportoitiin 3 248 tautitapausta, kertoo maailman terveysjärjestö WHO. Sairastuneista 584 kuoli. (Loppu ei ollut minun, se oli mummon)
- Anonyymi
Ylen sivuilta löytyi Italiassa asuvan Suomalaiskirjailujan haastattelu. Hän kertoo muun muassa seuraavaa:
"Aggressiivisesti leviävä virus on kuitenkin taas jotain ihan uutta. Galliano kirjoittaa historiallisia romaaneja, ja hän on lukenut paljon 1600-luvun rutosta ja siihen liittyvistä kokemuksista.
– Tässä eletään nyt vähän sellaista kokemusta. Ruttokin lähti Lombardiasta ja tuli Modenaan. Samalla tavalla kävi koronaviruksen kanssa, Galliano kertoo.
– Silloin täällä siis hirtettiin ihmisiä, jos yritti päästä Modenan alueelle. Nyt ei ole ihan niin järeät toimet varmaan, kirjailija naurahtaa."- Anonyymi
"Silloin täällä siis hirtettiin ihmisiä, jos yritti päästä Modenan alueelle. Nyt ei ole ihan niin järeät toimet varmaan, kirjailija naurahtaa."
Toivottavasti tarpeeksi järeitä. Italialaiset ovat uskomattoman leväperäistä sakkia. Nuoret eivät välittäneet karanteenista pätkääkään, koska "eiväthän siihen nuoret kuole". Sen vuoksi lakia muutettiin niin, että karanteenin rikkomisesta voi nyt saada 3 kk vankeutta tai isomman sakon. Moni italialainen ei tosin luota edes siihen, että poliisi panisi lain muutokset toimeen. Toinen syy miksi korona leviää Italiassa on edellisen talouskriisin aiheuttama terveydenhuollon kriisi. Tason annettiin yksinkertaisesti mennä liian alas.
- Anonyymi
Näyttää siltä, kuin Iranin uskonnolliset johtajat olisi saaneet mojovan iskun Israelin Jumalan kädestä.
- Anonyymi
Irlannin imaami taas sanoi korona on tappo shioille. Iran sanoi on rangaistus kiinalle uiguurien kohtelusta. Suomessa äärisuunta sanoo koronan johtuvan homolaista jaIsraelIin sisar räsäsen kuulustelusta.
- Anonyymi
Sielu on tullut tänne kokemaan kokemuksia ihmiskehossa, fyysisyydessä eikä "taivaissa"
Corona virus on Jumalan lahja niille jotka ovat jo kokeneet tuon sielun kokemuksen, mutteivät tiedä miten poistua maaplaneetalta. - Anonyymi
Juuri näin....
hörhöjä ovat uskovaiset, nuo maailmanlopun toivojat.- Anonyymi
Tämä corona virus on paljon ihanampi, kuin Pohjois Korean ja Iranin ydinaseella uhkailu.
Hebrealaisten Jumala antoi KR 1933/-38, 1Aikak. 21:10-27
Israelin Kuningas Daavidin valittavaksi
Näin sanoo Herra:
Kolme minä asetan sinun eteesi:
valitse itsellesi yksi niistä,
niin minä teen sen sinulle."
Niin Gaad meni Daavidin tykö ja sanoi hänelle:
"Näin sanoo Herra:
Valitse itsellesi
joko kolme nälkävuotta tahi kolme kuukautta hävitystä ahdistajaisi vainotessa,
vihollistesi miekka kintereilläsi,
tahi kolmeksi päiväksi Herran miekka
ja ruttotauti maahan,
Herran enkeli tuottamaan tuhoa koko Israelin alueelle.
Katso nyt,
mitä minä vastaan hänelle joka minut lähetti."
Daavid vastasi Gaadille:
"Minä olen suuressa hädässä.
Tahdon langeta Herran käsiin,
sillä hänen laupeutensa on sangen suuri;
ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."
Niin Herra antoi ruton tulla Israeliin,
ja Israelista kaatui seitsemänkymmentä tuhatta miestä.
Ja Jumala lähetti enkelin Jerusalemia vastaan tuhoamaan sitä;
ja kun se sitä tuhosi,
katsoi Herra siihen
ja katui sitä pahaa
ja sanoi tuhoojaenkelille:
"Jo riittää;
laske kätesi alas."
Ja Herran enkeli seisoi silloin jebusilaisen Ornanin puimatantereen luona.
Ja juuri siihen Kuningas Salomo Rakensi Herealaisten Jumalan Temppelin, Muuten jo ennen tuota aikaa Israelin Patriarkka Aabrahan käski uhraamaan ainoan poikansa Iisakin. Mutta kun hän otti puukkonsa uhratakseen ainoan Poikansa. Hebrealaisten Jumala sanoi Aabrahamille. Älä satuta kättäsi poikaasi.
Mutta Hebrealaisten Jumala Sovitti juuri siellä koko maailman synnit
2.Korinttolaiskirje: 5:19
Sillä Jumala oli Kristuksessa
ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan,
ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
21:16 Kun Daavid nosti silmänsä ja näki Herran enkelin seisovan maan ja taivaan välillä, kädessänsä paljastettu miekka ojennettuna Jerusalemin yli, lankesivat Daavid ja vanhimmat, säkkeihin verhottuina, kasvoillensa.
21:17 Ja Daavid sanoi Jumalalle: "Minähän käskin laskea kansan, ja minä siis olen se, joka olen tehnyt syntiä ja menetellyt pahoin. Mutta nämä minun lampaani, mitä he ovat tehneet? Herra, minun Jumalani, sattukoon sinun kätesi minuun ja minun isäni perheeseen, mutta ei sinun kansaasi, sille vitsaukseksi."
21:18 Silloin Herran enkeli käski Gaadin sanoa Daavidille, että Daavid menisi pystyttämään Herralle alttarin jebusilaisen Ornanin puimatantereelle.
21:19 Ja Daavid meni sen sanan mukaan, jonka Gaad oli Herran nimeen puhunut.
21:20 Ja kun Ornan kääntyi, näki hän enkelin, ja hänen neljä poikaansa piiloutui; sillä Ornan oli puimassa nisuja.
21:21 Mutta Daavid meni Ornanin luo, ja kun Ornan katsahti ylös ja näki Daavidin, lähti hän puimatantereelta ja kumartui Daavidin eteen kasvoilleen maahan.
21:22 Ja Daavid sanoi Ornanille: "Anna minulle puimatantereen paikka, rakentaakseni siihen Herralle alttarin; täydestä hinnasta anna se minulle, että vitsaus taukoaisi kansasta."
21:23 Ornan vastasi Daavidille: "Ota se itsellesi, ja herrani, kuningas, tehköön, mitä hyväksi näkee. Katso, minä annan härät polttouhriksi ja puimaäkeet haloiksi sekä nisut ruokauhriksi; kaikki minä annan."
21:24 Mutta kuningas Daavid sanoi Ornanille: "Ei niin, vaan minä ostan ne sinulta täydestä hinnasta; sillä minä en ota Herralle sitä, mikä on sinun, enkä uhraa ilmaiseksi saatua polttouhria."
21:25 Niin Daavid antoi Ornanille siitä paikasta kuudensadan sekelin painon kultaa.
21:26 Ja Daavid rakensi sinne alttarin Herralle ja uhrasi polttouhreja ja yhteysuhreja, ja kun hän huusi Herraa, vastasi Herra tulella, jonka hän lähetti taivaasta polttouhrialttarille.
21:27 Ja Herra käski enkelin pistää miekkansa tuppeen.
- Anonyymi
Tämä aloitus on sitä Melleriläistä yskää.
Heti kun ajassa on jotain uutta, niin jopa on viimeisiä pasunoita, on Neuvostoliiton miehitystä jne. jne.
Tässähän huohotettiin hieman taaksepäin, että nyt alkaa maailmanlopun III- maailmansota. Eli on näitä uskonnollisia kavereita, jotka huohottavat omaa fobiaansa.
Ovat liikaa lukeneet lihallisesti ja omassa hengessä kirjoituksia.- Anonyymi
"Ovat liikaa lukeneet lihallisesti ja omassa hengessä kirjoituksia."
Se on tämän ajan kristittyjen parissa leviävä "korona", johon ei tunnu löytyvän lääkettä. Terveenä itseään pitävät oikeaoppiset eivät tarvitse Parantajaa.
- Anonyymi
Ei ole. Kyse on vain flunssaviruksesta, joka on tavallista ärhäkkäämpi. Rutto ei ole virus- vaan bakteeriperäinen.
- Anonyymi
Hey come on, people are dying there.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat Isebeleillä?
- Anonyymi
Minun täytyy kyllä sanoa tämä, kun on ajankohtainen, että Raamatussa on profetoitu lasten hallitsemista.
Niin että lapset tulevat hallitsemaan ja naisten johtajuus paikoilla olemisesta.
Tähän olette lukeneet Raamattua enemmän kuin minä ja tiedätte tuon.
Raamatussa myös on kirjoitettu paljon muitakin tapahtumia mitä on tapahtunut ja on tapahtumassa.
Tämä ei sitten ollut naisia alistava kannanotto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706564
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283118- 612987
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151564
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271556Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381495- 341340
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest461259