Ihmisen osuus ilmastonmuutoksesta on tutkittu tosio: 95% maailman tuon alan asiantuntijoista on tästä seikasta vakuuttunut. Uskokaa vaikka mihin, mutta tieteellinen argumentointi on se, millä ainoastaan on merkitystä. Muu on höpöhöpöä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
On tutkittu mutta vihervosu ei ymmärrä, lentoliikenne kuluttaa jo saman kuin autot, lentoliikenne menee ohi heittämällä.
- Anonyymi
Sökresultat
Webbresultat
Tässä on Teuvo Hakkaraisen hämmennystä herättänyt puhe ...www.is.fi › politiikka › art-2000006182669- Översätt den här sidan
23 juli 2019 - Teuvo Hakkarainen on ensimmäisen kauden europarlamentaarikko. ... kutsui ilmastonmuutosta uudeksi uskonnoksi ja vertasi ilmastonmuutoksen vastaista ... elämään Brysselissä – ”Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sökresultat
Webbresultat
Tässä on Teuvo Hakkaraisen hämmennystä herättänyt puhe ...www.is.fi › politiikka › art-2000006182669- Översätt den här sidan
23 juli 2019 - Teuvo Hakkarainen on ensimmäisen kauden europarlamentaarikko. ... kutsui ilmastonmuutosta uudeksi uskonnoksi ja vertasi ilmastonmuutoksen vastaista ... elämään Brysselissä – ”Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä”.Rkp on rasismi puolue suomessa, vihervihapuhujat istuu myös hallituksessa.
- Anonyymi
Turismi tuhoo ilman ja lisäksi korana loput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721116
- 651080
- 61862
- 93837
- 43697
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois237694- 50608
- 68602
- 40580
- 21574