Ihmisen osuus ilmastonmuutoksesta on tutkittu tosio: 95% maailman tuon alan asiantuntijoista on tästä seikasta vakuuttunut. Uskokaa vaikka mihin, mutta tieteellinen argumentointi on se, millä ainoastaan on merkitystä. Muu on höpöhöpöä.
Jotta tiijättekö te, ymmärrättekö te...
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
On tutkittu mutta vihervosu ei ymmärrä, lentoliikenne kuluttaa jo saman kuin autot, lentoliikenne menee ohi heittämällä.
- Anonyymi
Sökresultat
Webbresultat
Tässä on Teuvo Hakkaraisen hämmennystä herättänyt puhe ...www.is.fi › politiikka › art-2000006182669- Översätt den här sidan
23 juli 2019 - Teuvo Hakkarainen on ensimmäisen kauden europarlamentaarikko. ... kutsui ilmastonmuutosta uudeksi uskonnoksi ja vertasi ilmastonmuutoksen vastaista ... elämään Brysselissä – ”Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sökresultat
Webbresultat
Tässä on Teuvo Hakkaraisen hämmennystä herättänyt puhe ...www.is.fi › politiikka › art-2000006182669- Översätt den här sidan
23 juli 2019 - Teuvo Hakkarainen on ensimmäisen kauden europarlamentaarikko. ... kutsui ilmastonmuutosta uudeksi uskonnoksi ja vertasi ilmastonmuutoksen vastaista ... elämään Brysselissä – ”Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä”.Rkp on rasismi puolue suomessa, vihervihapuhujat istuu myös hallituksessa.
- Anonyymi
Turismi tuhoo ilman ja lisäksi korana loput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725