Siunaamme palestiinalaisia

Siunaamme palestiinalaisia ja tuemme heitä. Siunaamme ennen muita heissä olevia uskonveljiä sekä niitä, jotka eivät vielä ole kääntyneet Jeesuksen seuraajiksi. Siunaamme piispa Munib Younania, suurta Kristuksen miestä ja isänmaanystävää.

HYVÄ!

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän iso Aamen!

    • Anonyymi

      Palestiina nimistä valtiota ei ole olemassakaan.

      Tarkoittanet Filistealaisien perillisiä. Goljattilaisia.

      • Anonyymi

        Siellä ovat vieläkin David ja Goljat vastakkain. Davidilla on yhä linkonsa, mutta Goljatilla on taistelupanssarivaunut ja hävittäjät.

        Kumman puolella luulisit Jumalan tällä kertaa olevan?


      • Anonyymi

        Ei palestiinalaiset ole muinaisia filistealaisia.


      • Anonyymi

        Katsopa tuolta vaikka Coronaan kuolleitten listalta. SIELLÄ ON PALESTIINAN VALTIO!!...ja lippukin liehuu :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa tuolta vaikka Coronaan kuolleitten listalta. SIELLÄ ON PALESTIINAN VALTIO!!...ja lippukin liehuu :-)

        Mistä "tuolta"?

        Jos jossain lukee "Palestiinan valtio", ei se tarkoita, että sellainen on olemassa.


    • Anonyymi

      Hienoa. Vaikka en Munib Younania pidäkään erityisen suurena Kristuksen miehenä, eikä hän ole isänmaanystävä, niin hänellä on kuitenkin palestiinalaishallinnon valvonnassa ja rajoittamana mahdollisuus evankelioida ja julistaa sanomaa Jeesuksesta, vaikka hän ei niin kovin innokas olekaan.

      • Anonyymi

        Olisipa hänellä yhtä paljon intoa evankeliointiin kuin palestiinalaishallinnon pönkittämiseen.


    • Huomaatkos Soffiiina miten loiskiehunta ja kihinä nostaa heti päätään foorumilla, kun otamme kristillisen ja siunaavan asenteen palestiinalaisia kohtaan!
      :D

      • Anonyymi

        Tarjoitat varmaan etelä-syyrialaisia ja jordanialaisia.

        Minä siunaan 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jer. 15:1
        Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

        Jer. 47:4
        päivän tähden, joka tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset,

        Aam. 1:8
        Minä hävitän Asdodin asukkaat ja Askelonin valtikanpitäjät, ja minä käännän käteni Ekronia vastaan, ja filistealaisten tähteet hukkuvat, sanoo Herra, Herra.

        Sak. 9:6
        Asdodissa asuu sekasikiöitä, ja minä hävitän filistealaisten ylpeyden.

        Sekasikiöt tullaan hävittämään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoitat varmaan etelä-syyrialaisia ja jordanialaisia.

        Minä siunaan 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

        ”Tarjoitat” 😄

        Israelilaiset puhuvat itsekin palestiinalaisista. Katselen paraikaa israelilaissarjaa Our boys, ja asia on selvä kuin pläkki. Sinä usko.vainen väität matkailleesi Israelissa, etkä tämän vertaa tiedä... 😏

        On muuten hyvä sarja, ja taas arabiväestöön kuuluvat esitetään ihmisinä eikä hirviöinä kuten Israelin vientisarjoissa yleensäkin tapana on. 👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jer. 15:1
        Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

        Jer. 47:4
        päivän tähden, joka tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset,

        Aam. 1:8
        Minä hävitän Asdodin asukkaat ja Askelonin valtikanpitäjät, ja minä käännän käteni Ekronia vastaan, ja filistealaisten tähteet hukkuvat, sanoo Herra, Herra.

        Sak. 9:6
        Asdodissa asuu sekasikiöitä, ja minä hävitän filistealaisten ylpeyden.

        Sekasikiöt tullaan hävittämään!

        >Sekasikiöt tullaan hävittämään!

        Kuules Sebaot, kun ne sekasikiöt eivät ole itse syyllisiä siihen mitä ovat. Meniskö mitenkään jakeluun?


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus jälleen KooTeellä.

    • Anonyymi

      Nykyajan terrorismin pyhimys, Jasser Arafat keräsi siunauksia maailman kansoilta tehokkaammin kuin kukaan muu.

    • Anonyymi

      Tärkeä aloitus !

    • Anonyymi
    • Se on hienoo tää et Suomen ja Palestiinan luterilaisten kirkkojen välit on erinomaiset!

      HYVÄ!

      • Anonyymi

        Israel silmälasit päässä on vaikea muistaa Palestiinan kristittyjä, vaikka messiaanisia juutalaisia ei ole kuin kourallinen.


    • Anonyymi

      Luemme Herran siunauksen heillekin!

    • Anonyymi

      Allahu akbar kitos jeesus kiitos kiitos ja aamiainen.

    • Anonyymi

      Aikanne on vähenemässä, kuten tuntuu.

    • Anonyymi

      Siunaamme palestiinalaisia,
      kuin myös kiinalaisia.

    • Anonyymi

      13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

    • Anonyymi

      Koronaterroristeja on jo riittävästi.

    • Anonyymi

      Ennen palestiinalaisia kristittyjä oli paljonkin, mutta pikkuhiljaa he hävisivät jonnekin. Pakenivat ja heitä tapettiin, koska islam ei siedä juutalaisia maillaan.

    • Anonyymi

      Jokin Suuri varjelee Palestiinaa ja Lebanonia!
      Suomalaisia on suhteessa heihin esimerkiksi kuollut yli 15 kertainen määrä.

      Autetaan hädässä olevia ja rukoillaan heidän puolestaan! Apartheidiahan heitä vastaan harjoitetaan ikävällä tavalla vieläkin.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoiat "Palestiinalla"? Aluetta, jonka ainoa valtio on Israel, jonka päälle ns. palestiinalaiset väittävät perustaneensa toisen valtion?

        Mitä kuolleita lasket ja miltä ajanjaksolta?

        Apartheidia ns. palestiinalaisia vastaan harrastaa lähinnä ns. palestiinalaisten hallinto. Libanonilaisia sortaa lähinnä Hizbollah ja Syyria. Ehkä olet kuitenkin katkera siitä, että Saksakin totesi nyt Hizbollahin kokonaisuudessaan terroristijärjestöksi, eikä vain sen sotilaallista siipeä.


    • Anonyymi

      Palestiinalaiset ovat itse aiheuttaneet ongelmansa. Itse he lältivät Israelista, ihan heti kun Nasser sanoi tulkaa pois Israelista, ettette jäisi arabi divisjoonien jalkoihin.
      Ei kristittyjen asia ole syöttää ja vaatettaa muslimeja. Huutakoot he avukseen sitä allahiaan, sillä hänen kuuluu ruokkia muslimit. lopettakoon ensin terrorismi ja jihadit.

    • No ainkaan , emme varmaan heille toivo mitään pahaa. Toki ymmärtäen, että israel aivan aiheettomasti tuota valtiota miehittää.

    • Siunaaminen on tuottanut tulosta. Vain kaksi koronakuollutta alueella.

      Jatkakaaaammmmmmmmme.

      • Anonyymi

        Onkohan teidän "siunaamiskehoitukset" menettäneet voimansa, kun palestiinalaisten suorittamat puukotustapaukset Israelissa ovat vähentyneet huomattavasti eikä itsemurhaiskujakaan ole tehty vähään aikaan?
        Kannattaisikohan teidän myös paastota asianne hyväksi?


      • Anonyymi

        Israel ja Egypti ovat hienosti siunanneet ja suojanneet palestiinalaisalueiden asukkaita koronavirukselta. Gazaan virus levisi gazalaisten hömppäturistien tuotua sen Pakistanista. Rajalla vielä tartuttivat viruksen gazalaisille rajavartijoille.

        Hyvä, että Israel ja Egypti ovat pitäneet palestiinalaisalueiden asukkaat turvassa. Suomessa vihervasemmistohallitus päästi viruksen leviämään, ja nyt ei tiedä, kuinka pitäisi toimia jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ja Egypti ovat hienosti siunanneet ja suojanneet palestiinalaisalueiden asukkaita koronavirukselta. Gazaan virus levisi gazalaisten hömppäturistien tuotua sen Pakistanista. Rajalla vielä tartuttivat viruksen gazalaisille rajavartijoille.

        Hyvä, että Israel ja Egypti ovat pitäneet palestiinalaisalueiden asukkaat turvassa. Suomessa vihervasemmistohallitus päästi viruksen leviämään, ja nyt ei tiedä, kuinka pitäisi toimia jatkossa.

        Jos ns. palestiinalaiset olisivat onnistuneet elämänsä päätavoitteessa, eli juutalaisten ja Israelin tuhoamisessa, olisi heidän yleiset toimintatapansa huomioiden todennäköisesti käynyt niin, että korona olisi tehnyt ns. palestiinalaisten keskuudessa suurta tuhoa. Etenkin Hamas koettaa kovin tappaa juutalaisia, jotka ovat suojelleet Hamasin kannattajia koronaa vastaan. Suuri osa Hamasin johtajista asuu muualla kuin palestiinalaisalueella. Ehkä eniten heitä asuu Dubaissa, jossa elävät ökyelämää länsimaiden vasemmiston rahoittamana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Esimerkiksi Suomi ei ole tuota palestiinalaishallintoa tunnustanut valtioksi. Tunnustuksen on antanut lähinnä muslimi-, kommunisti- ja ns. kolmannen maailman valtion. Länsi-Euroopan valtioista tunnustuksen on antanut kai ainostaan Islanti ja Ruotsi. Ruotsissa tunnustus oli lähinnä vihervasemmiston kiitos maahanmuuttajataustaisille, jotka äänestivät vihervasemmiston valtaan, koska vihervasemmisto oli luvannut tunnustaa palestiinalaishallinnon valtioksi. Kyseinen tunnustushan taisi olla ko. hallituksen ensimmäinen toimi kun se oli asetettu.

        Osaatko kertoa, mille alueelle ko. väitetty valtio on perustettu? Osaatko kertoa, kuinka moni tunnustaneista valtioista hyväksyy ko. alueen tämän perusteilla olevan valtion alueeksi? Osaatko kertoa, miksi ns. palestiinalaiset ovat kyseistä valtiota vasta perustamassa, vaikka se väitetään perustetun jo vuonna 1988?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Suomi ei ole tuota palestiinalaishallintoa tunnustanut valtioksi. Tunnustuksen on antanut lähinnä muslimi-, kommunisti- ja ns. kolmannen maailman valtion. Länsi-Euroopan valtioista tunnustuksen on antanut kai ainostaan Islanti ja Ruotsi. Ruotsissa tunnustus oli lähinnä vihervasemmiston kiitos maahanmuuttajataustaisille, jotka äänestivät vihervasemmiston valtaan, koska vihervasemmisto oli luvannut tunnustaa palestiinalaishallinnon valtioksi. Kyseinen tunnustushan taisi olla ko. hallituksen ensimmäinen toimi kun se oli asetettu.

        Osaatko kertoa, mille alueelle ko. väitetty valtio on perustettu? Osaatko kertoa, kuinka moni tunnustaneista valtioista hyväksyy ko. alueen tämän perusteilla olevan valtion alueeksi? Osaatko kertoa, miksi ns. palestiinalaiset ovat kyseistä valtiota vasta perustamassa, vaikka se väitetään perustetun jo vuonna 1988?

        Jordania perustettiin palestiinalaisvaltioksi. Mutta miksi sinne ei oteta kaikkia palestiinalaisia vaan heille vaaditaan maata Israelista?
        Kahden valtion malli on siis jo olemassa, Israel on juutalaisvaltio ja Jordania palestiinalaisvaltio.


    • Anonyymi

      Kyllä näin on.

    • Palestiinalaiset lienevät etnisesti arabeja, eivät filistealaisia millään tavalla.

      Mutta asiaan, mikäli palestiinalaisten joukossa on kristittyjä, toivon kaikkea mahdollista tukea heille. Olosuhteet lienevät heille, anteeksi ilmaisu, helvetilliset.

      Mahtaako Suomessa olla järjestöä, joka tarjoaa apua vainotuille kristityille. Itselläni ei ole rahaa, mutta voisin tehdä vapaaehtoistyötä asian eteen. Kansainvälinen oikeus ja ihmisoikeudet eivät ole aivan vieraita minulle.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ainakin Marttyyrien ääni -niminen järjestö tukee vainottuja kristittyjä. Jo kerran tämä tieto täältä poistettiin. Veikkaan, että keskustelun aloittaja on ollut asialla.


    • Tuemme myös kristittyjä palestiinalaisia ja piispa Munib Younania, Gospel Raidersien kunniajäsentä, Israelin miehtiyspolitikkaa vastaan

      HYVÄ!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe