Kaksi nuorta miestä yritti ryöstää noin 80-vuotiaan naisen Myyrmäessä, Paikalle sattumalta tullut noin 80-vuotias mies oli huomannut pahoinpitelyn ja mennyt apuun. Ryöstäjät olivat tällöin myös vaatineet miehen omaisuutta ja pahoinpidelleet hänet mukana olleella vasaralla.
Poliisin mukaan toisella epäilyllä oli ruskea takki, vaalean harmaat housut ja pipo. Toisella taas oli kirjava itämainen huivi kasvojensa edessä..
Kouvolan poliisi pyytää havaintoja epäillystä näpistyksen yrityksestä, jossa uhria on yritetty hämätä maahan pudotetulla setelillä. K-supermarketin raha-automaatilla asioinut henkilö ilmoitti poliisille ikävästä tilanteesta.
Hän oli ollut nostamassa rahaa pankkiautomaatilta, kun tummempi-ihoinen ja huonosti suomea puhuva mies oli tullut hänen taakseen. Vaalean takkiin pukeutunut ja noin 180 senttimetriä pitkä mies oli pudottanut tarkoituksella automaatilla asioineen henkilön jalkojen juureen viiden euron setelin, ei kai vaan moniosaajat vauhdissa ?, Hys hys, täti Ohisalo: valetta tai ainakin yksittäistapauksia
Vihreääunelmaako
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ohisalon ja Haaviston yhteinen unelma toteutuu, vanhukset ovat roskasakkia , loisivat matut parhaita vihreiden tulevia äänestäjiä.
"loisivat matut parhaita vihreiden tulevia äänestäjiä."
HAHAHAAA.
Ei TOD.
Matuilla on pian oma islamistinen puolue.
Sen nimi on "assimilointikerho".
- Anonyymi
Näinhän ne käytännössä ajattelevat.
- Anonyymi
En tiedä, kenen unelmia tyydyttää se, että sain Suomen Sisun jäseneltä neniini, kun en ostanut hänelle olutta
- Anonyymi
Sanan Sisu mainitseminen on vihapuhetta ja kiellettyä. Poliisit ovat perässäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli362676Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742276- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621924
- 861662