Ensinnäkään Jeesus ei tehnyt mitään kirkkolakia. Ainoa laki mihinkä hän kehoitti oli rakkauden kaksoiskäsky:
Matt.
22:36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta
sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi
22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
Tätä seuraavaa Raamatunkohtaa valhelestadiolaiset käyttävät hoitokokousrikollisuutensa kehoituksena. Kuitenkin he väärentävät Raamattua ja jättävä "SINUA VASTAAN", sanat pois
Matteuksen evankeliumi:
18:15 Mutta jos veljesi rikkoo SINUA VASTAAN, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
18:16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla.' >> Jakeen lisätiedot
18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
Huomaa miten lestadiolaiset ovat tarkoituksella jättäneet "sinua vastaan" sanat Wikipediasta pois.
»Jos veljesi tekee syntiä, ota asia puheeksi kahden kesken. Jos hän kuulee sinua, olet voittanut hänet takaisin. Mutta ellei hän kuule sinua, ota mukaasi yksi tai kaksi muuta, sillä 'jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla'. Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin. Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.»
Kristuksen kirkkolaki-valhe
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valhetta valheen päälle koko lahko.
- Anonyymi
Ihmettelen miten kokonainen massa on vietävissä valheen tielle. Eivätkö ihmiset itse ota selvää mitä Jeesus opetti, mikä on tie, totuus ja elämä?
Jos mennään asian ytimeen niin kysymys kuuluu? Minkä takia ihmiset alistuvat uskotteluun ja valheisiin ja sitä kautta kadotukseen? Jeesus sanoi, uskokaa minuun. Ei hän sanonut että uskokaa ihmisiin ja siihen mitä teille opetetaan. Vl on manipulonut massan kadotuksen tielle.
Joka on uskonsa pannut liikkeen harhaoppeihin on valinnut tien kadotukseen. Sieltä ei ole paluuta enää. Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen miten kokonainen massa on vietävissä valheen tielle. Eivätkö ihmiset itse ota selvää mitä Jeesus opetti, mikä on tie, totuus ja elämä?
Jos mennään asian ytimeen niin kysymys kuuluu? Minkä takia ihmiset alistuvat uskotteluun ja valheisiin ja sitä kautta kadotukseen? Jeesus sanoi, uskokaa minuun. Ei hän sanonut että uskokaa ihmisiin ja siihen mitä teille opetetaan. Vl on manipulonut massan kadotuksen tielle.
Joka on uskonsa pannut liikkeen harhaoppeihin on valinnut tien kadotukseen. Sieltä ei ole paluuta enää."""Jos mennään asian ytimeen niin kysymys kuuluu? Minkä takia ihmiset alistuvat uskotteluun ja valheisiin ja sitä kautta kadotukseen?"""
Sen takia kun eivät ole vastaanottaneet Herralta rakkautta totuteen, sillä Herra vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.
"Niille jotka eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen Herra lähettää väkevän eksytyksen että he uskoisivat valheen, jotta HE TULISIVAT TUOMITUIKSI." 2.Tess.2
Vl-valhe on väkevä eksytys.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
"""Jos mennään asian ytimeen niin kysymys kuuluu? Minkä takia ihmiset alistuvat uskotteluun ja valheisiin ja sitä kautta kadotukseen?"""
Sen takia kun eivät ole vastaanottaneet Herralta rakkautta totuteen, sillä Herra vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.
"Niille jotka eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen Herra lähettää väkevän eksytyksen että he uskoisivat valheen, jotta HE TULISIVAT TUOMITUIKSI." 2.Tess.2
Vl-valhe on väkevä eksytys.#Sen takia kun eivät ole vastaanottaneet Herralta rakkautta totuteen, sillä Herra vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.#
Koeta vähän rauhoittua ja älä vääristä Raamatun sanomaa.
Fil. 2:13
sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi
Oletko aloittelija vai oppisi "jeesustelun" sokaisema?
Olisi hvä, jos toinen saalemin aktiivipalstailija opastaisi sinua. Anonyymi kirjoitti:
#Sen takia kun eivät ole vastaanottaneet Herralta rakkautta totuteen, sillä Herra vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.#
sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi
Olisi hvä, jos toinen saalemin aktiivipalstailija opastaisi sinua.Mikähän virheeni oli mielestäsi? (Muuten, olen rauhallinen). Tiedän, käytin sanaa Herra Jumalan sijaan ja Tehän ette voi tunnustaa Jeesusta Herraksi.
2.Tess
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Huomaa, Rakkaus totuuteen on tahtomista, joka tulee Herralta! Miksette ota sitä vastaan vaikka se toisi teille pelastuksen? Vain sielunvihollinen haluaa ihmiset kadotukseen. Mietipä kenen asialla olet. Syyllistät minua väärentämisestä vaikka itse sitä de facto teet.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#Sen takia kun eivät ole vastaanottaneet Herralta rakkautta totuteen, sillä Herra vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.#
Olisi hvä, jos toinen saalemin aktiivipalstailija opastaisi sinua.Yritätkö sanoa että se vastaanottaminen on Jumalan vastuulla ja sinä vainmakaat selälläsi ja odotat koska se vaikutus saapuu?!
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sanoa että se vastaanottaminen on Jumalan vastuulla ja sinä vainmakaat selälläsi ja odotat koska se vaikutus saapuu?!
En todellakaan ja en usko että olet oikeasti niin käsitysesteellinen ettet ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sanoa että se vastaanottaminen on Jumalan vastuulla ja sinä vainmakaat selälläsi ja odotat koska se vaikutus saapuu?!
Näin sivusta, Jumalalla ei ole muuta vastuuta, tai valtaa, kun vetää ihmistä Jeesuksen puoleen, jolla on kaikki valta.
Lestadiolaisethan eivät tajua, että uskon ratkaisu, kuten Paavalilla on henkilkohtainen ratkaisu, ottaa vastaan Jeesus luvattuna messiaan.
Teillähän tullaan uskoon Jumalan armosta, joka ei ilmene Raamatusta, ja UT;N aika on 100% Jeesuksen Kuninkuutta.
Tänä sille jeesustelialle, tai paremminin Jeesuksen vihaajalle.
r - Anonyymi
Mikähän virheeni oli mielestäsi? (Muuten, olen rauhallinen). Tiedän, käytin sanaa Herra Jumalan sijaan ja Tehän ette voi tunnustaa Jeesusta Herraksi.
2.Tess
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Huomaa, Rakkaus totuuteen on tahtomista, joka tulee Herralta! Miksette ota sitä vastaan vaikka se toisi teille pelastuksen? Vain sielunvihollinen haluaa ihmiset kadotukseen. Mietipä kenen asialla olet. Syyllistät minua väärentämisestä vaikka itse sitä de facto teet.Taidat soveltaa Raamattua mielihalujesi mukaan.
2. Joh. 1:3
Tulkoon osaksemme armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, totuudessa ja rakkaudessa - Anonyymi
Mikähän virheeni oli mielestäsi? (Muuten, olen rauhallinen). Tiedän, käytin sanaa Herra Jumalan sijaan ja Tehän ette voi tunnustaa Jeesusta Herraksi.
2.Tess
Huomaa, Rakkaus totuuteen on tahtomista, joka tulee Herralta! Miksette ota sitä vastaan vaikka se toisi teille pelastuksen? Vain sielunvihollinen haluaa ihmiset kadotukseen. Mietipä kenen asialla olet. Syyllistät minua väärentämisestä vaikka itse sitä de facto teet.Taidat soveltaa Raamattua mielihalujesi mukaan.
Tulkoon osaksemme armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, totuudessa ja rakkaudessa Anonyymi kirjoitti:
Taidat soveltaa Raamattua mielihalujesi mukaan.
Tulkoon osaksemme armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, totuudessa ja rakkaudessaSyytät siitä minua mitä itse teette. Psykologiassa sitä kutsutaan nimellä projektio.
- Anonyymi
En todellakaan ja en usko että olet oikeasti niin käsitysesteellinen ettet ymmärrä.
En ole sinult a kysynyt mitään, joka kyllä ilmenee ketjusta!
Kommentteja odottelen tähänkin.
Kommentteja odottelen tähänkin.
- Anonyymi
Ajatelkaas joka ainut päivä onmahdollisuus oikaista vaellusta, tutkia kirjotuksia ja tarkistaa asioita onko niin kuin on puhuttu.
Miksi siis vuosikymmenestä toiseen mikään ei muutu kertokaa? - Anonyymi
Kirkkolain tuloksia
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006435335.html - Anonyymi
SRK-valtakunnassa kaikki saa seksivalistusta kun hoitokokouksissa joutuvat syytetyt kertomaan koko kansan eessä tarkasti seksitekemisetkin.
Epäuskosila pötköollä ei ole tätäkään etua. Kantsis kattua missä porukassa kulukeepi. Ei kun ry:lle seuroihin.- Anonyymi
Onhan se hekumallista tivata ihmisiltä sex-asiat. Ennen se on ollut puhujien vakiotehtävä seurojen lopuksi. Kummallista kyllä että kohteeksi ovat aina joutuneet nuoret naiset.
- Anonyymi
Höpsis ja vielä kerran höpsis. Nyt mellastaa ne jotka eivät tiedä.
Oken muuten nähnyt ja kuullut kun helluntaipuhuja painostaa kuulijoita. Ihan samoin puhuttelivat mummoja. Se sitten siitä.- Anonyymi
Mihin se puhuja painosti kerro?
- Anonyymi
Ei kertonut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344