Niin ja nyt puhun siitä Taalintehtaan Martista. No mutta, jummijammi ja vihreä lakanatahra, sehän olenkin minä itse...
Sitten kun koko hallitus istuu jäähyllä koronakaranteenissa, niin Taalintehtaan kylätoimikunta ottaa väliaikaisen hallitusvastuun jos se suinkin sille suodaan. Täälläkin on kauniita älykkäitä naisia sekä hevosia... Ei ei Martti, ei täällä ole hevosia. Ai eipäs olekaan, mutta liejutaskurapuja senkin edestä.
Siis kun valta siirtyy tänne, toimii paikallinen kulttiravintola Portside hallituksen iltakouluna. Päätökset nuijitaan vauhdilla tiskiin, baarimikko puhdistaa pöydän ja portsari nakkaa työn uuvuttamat sijaisministerit pihalle ilta illan jälkeen, kuten tähänkin asti siis. Tosin eivät he ole vielä sijaisministereitä, mutta suomenkielentaitoisia kuitenkin, suurin osa. No jaa, ehkä on parempi kuitenkin pitäytyä turvallisessa äidinkielessä, siis ruotsin kielessä, missä kirosanatkaan eivät ole niin rumia kuin valtajättökielessä.
Hallitus hyvä, ota asiasta koppi heti kun on sen aika.
Kyllä se Martti on viisas mies :)
12
51
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä Martti ???
- Anonyymi
Kyllä sinunkin Martti tulisi muuttaa Kempeleeseen...tai Kempeleelle..
Sieltä alat johtamaan maata, kun edellinenkin sieltä laittoi maan kuntoon, talouden ja työllisyyden, jota nyt syöty kaksinkäsin. Ota sieltä Taalintehtaalta pari ämmää mukaan, ja ei muuta kuin taloutta ja työllisyyttä takaisin Sipilän malliin.
Omakotiliiton tuoreimman selvityksen mukaan asumiskustannusten erot kuntien välillä ovat jatkaneet kasvuaan. Kalleimman ja huokeimman kunnan välillä eroa on nyt 1 660 euroa vuodessa, kun viime vuonna vastaava ero oli vielä noin 1 500 euroa.
Kallein kunta on yhä Kemiönsaari, jossa asuminen omakotitalossa maksaa vuodessa lähes 4 900 euroa, kun huokeimmassa kunnassa Kempeleessä selviää 3 200 eurolla.Silakkata kirjoitti:
Harkitaan, harkitaan...
Tässä sitä harkitessa nyt kuluu sitä aikaa, sillä olen lopullisesti siirtynyt luontoarvoja ja kanssaeläjiä kunnioittavaan kiireettömään elämään.
Kun tämä tauti, kiireettömyys, leviää yli koko pollan, niin ihmiset tyytyvät vähään kulutukseen, työpaikoilla ja muissakin ihmiskasaumissa viihdytään, poliiseille jää aikaa neuvoa lapsosia hiekkakakkujen tekemisessä ja murjottajasta tulee muinaisjäänne, reliikki.
Mutta aina jää onneksi jokunen mielensäpahoittaja heilumaan, kuka kerrostalon rappukäytävään, kuka marketin palautustiskille, kuka keskustelupalstoille jne ;-)
- Anonyymi
Ajattele jo Martti, tuollaiset kaarat sinua sitten odottaa 24 tuntia vuorokaudessa, jos hoksaat että piää vaikka kujelmiin hakea lankaa lisää...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-paljon-elakoityneet-presidentit-maksavat-valtiolle-Martti-Ahtisaarelle-maksettiin
Ja sitten valitetaan poliisien vähyyttä kun noita kyttäävät..- Anonyymi
Haet Martti silakoita !½kiloa tuollaisilla turva-autoilla..kyllä passaa..
Ei paha laisingan, mutta ympäristöhyveellisenä mallikansalaisena tyytynen kulahtaneeseen mopoautoon...
Anonyymi kirjoitti:
Haet Martti silakoita !½kiloa tuollaisilla turva-autoilla..kyllä passaa..
No jaa, jos kerran silakoita...
- Anonyymi
Silakkata kirjoitti:
Ei paha laisingan, mutta ympäristöhyveellisenä mallikansalaisena tyytynen kulahtaneeseen mopoautoon...
Käviskö Tarjan " mopoauto" ?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
Ajattele, siellä olisi parit nekkeri johtajat lisää rahaamme vailla, ja Tarja näytti mistä kana pissaa, " meillä on teillekkin". Toinen jo heistä joutuikin palautta,aan valtioltaan varastamia rahoja yli 150 000 dollaria, ja pois virastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö Tarjan " mopoauto" ?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
Ajattele, siellä olisi parit nekkeri johtajat lisää rahaamme vailla, ja Tarja näytti mistä kana pissaa, " meillä on teillekkin". Toinen jo heistä joutuikin palautta,aan valtioltaan varastamia rahoja yli 150 000 dollaria, ja pois virastaan.Eikä mitä ! yli 15 miljoonaa dollaria otettiin Etelä-afrikan presidentilta se raha jolla oli asuntoonsa laittanut, ja paljon muuta päälle oli kavaltanut.- Tarjalla se 150 000 € tai nyt jo 180 000 € jonka kavaltanut lisäeläkeessään.
- Anonyymi
vaikka kujelmiin hakea lankaa lisää...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-paljon-elakoityneet-presidentit-maksavat-valtiolle-Martti-Ahtisaarelle-maksettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752