Kunniaväkivallan riemua Suomessa

Anonyymi

Nämä oikeusjutut siirtyvät jatkossa sharia-oikeudelle jossa nainen tuomitaan aina ja joko ruoskitaan tai kivitetään. Suvakkiakat on innoissaan

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006434907.html?ref=rss

Syyte: Mies kuvasi salaa, uhkasi katkaista jalat, polttaa kasvot ja tappaa entisen avopuolisonsa
– Kokonaisuudessa on havaittavissa kunniaväkivaltamotiivia. Heillä on kulttuurierotkin, asianomistajalla ja vastaajalla, aluesyyttäjä Elina Hyppönen kommentoi.

Mies on ulkomaalainen. Hän myöntää syytteistä ainoastaan vainoamissyytteet, muut hän kiistää. Hän on kertonut mm. että on ollut puhelimessa vihainen ja ”käyttänyt karkeaa kieltä tarkoittamatta aiheuttaa mitään pahaa”. Törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan valmistelurikossyytteen osalta mies on todennut, ettei hänen tarkoituksena ollut kohdistaa väkivaltaa kehenkään.

Helsingin käräjäoikeus antaa tuomion asiasta myöhemmin. Syyttäjä vaatii miehelle ehdotonta vankeusrangaistusta.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästäkin monikulttuurisesta kähinästä selvittiin sakoilla. Kun sharia on täällä ohisalon perustamana niin hirttosilmukka otetaan käyttöön

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc9e04a6-0474-4f57-84ee-4153e6733221

Pikkupojat kärhämöivät pihalla, hurjistunut isä pakotti lastansa kurmottaneen autoonsa ja nimitteli tätä rasistisesti – tuomio tuli
      Tänään klo 12:24
      Helsinkiläisisän karskit otteet pikkupoikien välienselvittelyssä johtivat rikostuomioon.
      Vapaudenriiston taustalla oli Helsingissä sijaitsevan Alepan pihalla aiemmin sattunut pikkupoikien välinen kärhämöinti. 10-vuotiaan isä oli tullut paikalle ja ryhtynyt kovin sanoin haukkumaan kahta toisella kymmenellä ollutta veljestä.

Isä raivosi pojille ja huusi kovaan ääneen, että jos hän vielä kerran näkee heidät hakkaamassa hänen lastaan, hän ”saatana pilkkoo heidät palasiksi”. Mies käski poikia ”menemään takaisin Afrikkaan” ja käytti heistä toistuvasti rasistista nimitystä.
      Vaikka teot olivat moitittavia, hovioikeus piti sakkotuomiota riittävänä seuraamuksena. Se lievensi tuomion vasta antamallaan päätöksellä 60 päiväsakoksi, mikä miehen tuloilla merkitsi 360 euron sakkoa

• Kiitoksia.

Sharia- lait ja sen rangaistuksien täytäntöönpanot ovat mielenkiintoisia.
      Käsiä ja jalkoja katkotaan varkailta, vääräuskoisia voidaan polttaa elävältä häkeissä, avionrikkojanaisia kivitetään kuoliaaksi kuoppiin ja sukupuolisesti poikkeavat saavat mielenkiintoisia käsittelyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2639
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe